Beantwoord

Verzekering

• 10 februari 2016
  • 5 reacties
  • 294 Bekeken

Beste,

Gisteren heb ik mijn contract bij T-mobile verlengd bij een T-Mobile winkel Beurs, netjes geholpen.
Vandaag kreeg ik een mail van ACE dat ik een verzekering had afgesloten.... Daar is mij gisteren helemaal niets over verteld. Nu kan ik die verzekering gewoon opzeggen, maar ik vind het niet netjes dat je als vaste klant er in feite ingeluisd wordt.

mvg,
A van der Hel
icon

Beste antwoord door arie65a 14 februari 2016, 14:03

Beste Hajar,

Nogmaals het was geen kwestie van interpreteren er is helemaal niet over verzekeren gesproken en er was mij ook niets aanbevolen. Daarom vond ik het heel raar dat ik ineens een polis kreeg opgestuurd. Heel aardig dat je 11 euro wil vergoeden maar dat is niet nodig, ik heb binnen 14 dagen de verzekering geannuleerd dus heb er als het goed is verder geen kosten aan. Laten we er verder geen woorden aan vuil maken, ik wilde alleen maar mijn ongenoegen uiten om deze gaan van zaken. Of dat zal leiden tot verandering zal de tijd leren voorlopig zit ik nog een jaar of 2 aan TMobile vast.
mvg,
Arie65
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi arie65a,

Welkom op ons forum! Leuk om te lezen dat we je mogen blijven verwelkomen als klant van T-Mobile! 🙂 Je zult vast begrijpen dat ik het niet leuk vind dat jij er geen volledig positief gevoel aan hebt overgehouden.

Ik ben ervan overtuigd dat er geen kwaad in de zin was. Ik denk dat de shopmedewerker ergens heeft geïnterpreteerd dat je een verzekering wilde afsluiten voor je toestel. Het vereist een 'extra' bijdrage maar het heeft wel degelijk een functie. Mijn ervaringen met een verzekering zijn heel fijn. Natuurlijk, zonder verzekering ben je goedkoper uit per maand. Maar als je toestel schade oploopt door bijvoorbeeld een val dan is de kans groot dat deze schade vergoed wordt vanuit je verzekering. Ik heb recentelijk nog een pechsituatie ervaren waarbij het scherm bijna aan diggelen lag en er hoge kosten waren voor het repareren. In dat geval is het fijn om een verzekering te hebben.

Uiteraard staat het je vrij om geen verzekering af te sluiten. Ik ga zelf bijvoorbeeld ook heel zuinig met mijn toestel om, maar een ongeluk zit in een klein hoekje. Ik ben ondertussen even aan het afkloppen.

Hoe kan ik het opzeggen van je toestelverzekering zo makkelijk mogelijk maken?

Heb je trouwens al iets meegekregen over T-Mobile Samen? In dit topic op het forum kun je er ook alles over lezen.

In het kort houdt het in dat je een groep kunt samenstellen met vrienden, familie en/of kennissen die ook T-Mobile hebben. Je kunt dan onderling gratis bellen en iedere maand kun je een cadeau kiezen. Het is gratis en het enige wat je moet doen is een groep samenstellen via jouw my T-Mobile! Als je voor 1 maart een groep aanmaakt dan krijg je ook nog eens 1 GB aan data als cadeau i.p.v. de (standaard) 500 MB!

Als je er niet uitkomt of je hebt nog ergens vragen over; we zitten voor je klaar!
Mitch,

Sorry hoor maar ik vind je reactie wat slapjes, een verkoper moet niet interpreteren maar gewoon duidelijk zijn naar de klant. En een verzekering van 11 euro per maand extra vind ik nog al wat. Een goede inboedel verzekering vergoed ook mijn scherm als die aan diggelen valt, daar heb ik recent nog wel een goede ervaring mee gehad. Hoe ik de verzekering moet opzeggen weet ik zelf wel, vind het jammer dat T-Mobile zo met zijn klanten omgaat. Maar misschien is het tijd om na zo lang al klant te zijn bij T-Mobie eens een keer met een andere provider in zee te gaan.
Reputatie 7
Badge +20
Hi aie65,

Onze excuses als onze collega in de shop het verkeerd heeft geïnterpreteerd. Het is natuurlijk niet de bedoeling om je iets aan te bevelen waar je zelf geen gebruik van wilt maken. Ik hoop dan ook dat zo'n misverstand geen reden is om ons te verlaten. Ik heb een bedrag van €11 vergoed dit zal zichtbaar zijn op je eerstvolgende factuur. Ik hoop dat je dit een passende oplossing vindt.

Als ik verder nog iets voor je kan betekenen, laat het mij dan weten!
Beste Hajar,

Nogmaals het was geen kwestie van interpreteren er is helemaal niet over verzekeren gesproken en er was mij ook niets aanbevolen. Daarom vond ik het heel raar dat ik ineens een polis kreeg opgestuurd. Heel aardig dat je 11 euro wil vergoeden maar dat is niet nodig, ik heb binnen 14 dagen de verzekering geannuleerd dus heb er als het goed is verder geen kosten aan. Laten we er verder geen woorden aan vuil maken, ik wilde alleen maar mijn ongenoegen uiten om deze gaan van zaken. Of dat zal leiden tot verandering zal de tijd leren voorlopig zit ik nog een jaar of 2 aan TMobile vast.
mvg,
Arie65
Reputatie 7
Badge +15
Hi Arie,

Ik maak er nog even een paar slotwoorden aan vuil.. hopelijk vind je dat niet erg! 🙂

Het is natuurlijk nogal balen dat dit niet goed is gegaan in de T-Shop. En het is natuurlijk vervelend dat dit jouw tijd en moeite heeft gekost. Onze excuses daarvoor. Hajar heeft de vergoeding in ieder geval al toegevoegd en dit zal alsnog verrekend worden met je aankomende factuur. Zie het als een fijne extra korting voor de miscommunicatie en de fouten vanuit onze kant.

Als we nog iets voor je kunnen doen dan weet je ons hier te vinden!

Reageer