Vraag

verzoek voor het versturen van de repartie brief

• 25 maart 2011
  • 1 reactie
  • 598 Bekeken

Reputatie 2
Ik ga hier door een hoop klachten issues heen en zie dat er (onzettend goed :D) word gereageerd door mods.

Aangezien ik het via de telefoon niet voor elkaar krijg probeer ik het maar zo.

Mn iphone is gevallen (eigen schuld) dus glas kapot , zwarte strepen , niet goed voor zo'n telefoon zou je denken. Gelukkig vergoed de verzekering of de reparatie/en indien total loss een nieuw toetstel (tot op een bepaalde hoogte).

hierover met Tmobile klanten service gebelt wat de mogelijkheden zijn:

- repareren als er geen 3gs meer was bij de reparatie kreeg je een nieuwe!!!

- nieuw toestel met bij betaling (konden ze niiet zeggen)

- los toesetl kopen

- early renewal (maar dan ben je dus wel je voordelen van het aflopen van een abonnement kwijt)

al met al een fijn/goed gesprek, maar toen waren bovengenoemde mogelijkhede nog niet echt duidelijk, opsturen voor reparatie en dan zien we wel verder....

Nu vertelde mijn tussenpersoon mij dat de verzekering graag zwart op wit zou willen zien als het niet meer te repareren viel.

ik heb de iphone opgestuurd ter reparatie met als brief erbij dat IK heb em heb laten vallen dus dat hij daardoor niet in de garantie viel en dat ik dat wist maar dat de verzekering het zou vergoeden, als hij total loss was dan gaarne vermelden in de brief.

Krijg ik na een week de prijsopgave brief terug.

en daar staat in ik citeer.

op 11 maar 2011 is uw mobiele telefoon dor tmobile ontvagen voor reparatie.

uw mobile telefoon is inmiddels geinscpecteerd door onze technisci en deze hebben geconstateerd dat uw mobiele tefoon schade heft die is veroorzaakt door vallen/stoten/klemmen (goh echt waar?? dat had ik zelf al verteld) maar nu komt het

OM DEZE REDEN KAN HET DEFT NIET KOSTELOOS BINNE NDE GARANTIE GEREPAREERD WORDEN (dan lees ik dus dat het tegen kosten wel buiten de garantie gemaakt kan wordne??? en dat het nie tbinne nde garantie viel dat snapte ik al/wist ik al.

maar nu de voglende aliena begint met

OMDAT REPARATIE NIET MOGELIJK IS, KAN TIMBOILE UW MOBILE TELEFOON WEL TEGEN BETALLING BUITENDE GARANTIE LATEN RUILEN.

nou de zinne in HOOFDLETTERS spreken elkaar tegen, het is niet kosteloos te repareren en tis niet te repareren.

klaten service gebeld en om opheldering gevraagd. wat bleek van Apple mag tmolbile dit niet repareren en mogen ze de iphones niet open maken.

dan wordt zon toestel dus total loss veklaard.

aan de service medewerkster (marieke van nogwat!) uitgelegd dat de brief verwarrend is en ook voor de verzekering en of ik een nieuwe brief zou kunnen krijgen waar explicitier vermeld werd dat hij total loss is, niet te repareren..dit kon niet want het was wel duidelijk.

na 30 min heb ik het maar opgegeven.....

zou iemand zo'n brief kunnen sturen??/

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 5
@tgstk2

Zoals reeds is besproken met een collega van de T-Mobile Klantenservice is het niet mogelijk om een iPhone te repareren als hier schade aan wordt bevonden waardoor het toestel buiten de garantie valt. Vanuit T-Mobile is het niet mogelijk om een andere brief uit te sturen wat betreft de reparatie van het toestel. Reparatie van het toestel gaat op dit moment via Dynafix. Je zou contact op kunnen nemen met Dynafix om te vragen of het mogelijk is dat zij een andere brief naar je uitsturen.