Beantwoord

Vlgs mij betaal ik te veel_abonnement vs gebruik

• 18 juni 2014
  • 5 reacties
  • 60 Bekeken

Hoi, Ik heb het gevoel dat ik veel te veel betaal voor mijn abonnement vs mijn gebruik. Kan iemand mij obv mijn facturen (de history) vertellen of mijn gevoel klopt en of ik o.b.v. mijn gebruik mijn abonnement beter kan aanpassen. Ik heb deze vraag 1x in de winkel gesteld. Geen goed antwoord ontvangen. Plus 1x klantenservice gebeld en wederom is mijn gevoel niet weggenomen. Ik hoop een eerlijk antwoord van u te mogen ontvangen. Bij voorbaat hartelijk dank. Maud
icon

Beste antwoord door Anne-Marie 20 juni 2014, 10:40

Hoi Maud,
Je hebt inmiddels ook kennis gemaakt met John zie ik :-)

Ik heb je laatste facturen bekeken. Je hebt zelden kosten buiten je bundels, dus het abonnement dat je nu hebt is zo gek nog niet. Je houdt iedere maand wat tegoed over en dat neem je bij dit abonnement mee naar de volgende maand. Er vervalt dus ook amper tegoed.

Het wordt een ander verhaal als je je contract gaat verlengen, de abonnementen die we nu aanbieden zitten anders in elkaar. Je hebt nu abonnementen met onbeperkt gratis sms, belminuten en data. Jij hebt geen 150 minuten meer nodig straks, want van je 150 eenheden die je nu hebt bel en sms je en je houdt over. Je zou dus nu genoeg hebben aan 90 minuten en een databundel van bijvoorbeeld 1GB.

Je contractperiode loopt tot 30 november 2014. Tot die tijd kun je niet overstappen naar een lager abonnement. Als je besluit je contract te verlengen (kan vanaf 1 augustus) dan zou ik inderdaad nog een keer goed kijken wat bij je bel- en surfgedrag hoort. Of je neemt nog een keer contact op via het forum zodat wij mee kunnen kijken.

Ik hoop dat het zo wat duidelijker is en anders hoor ik het graag van je.
Bekijk origineel

5 reacties

Twee keer een vraag posten is tegen de regels op het forum.

Als je nu ook had vermeld waarom beide malen het antwoord niet voldoende was dan was het makkelijker geweest voor een Moderator om je van een antwoord te voorzien, nu moet men eerst reageren op jouw vraag met de vraag waarom je niet tevreden bent met de nota.....

Toch welkom op het forum !
Twee keer een vraag posten is tegen de regels op het forum.

Als je nu ook had vermeld waarom beide malen het antwoord niet voldoende was dan was het makkelijker geweest voor een Moderator om je van een antwoord te voorzien, nu moet men eerst reageren op jouw vraag met de vraag waarom je niet tevreden bent met de nota.....

Toch welkom op het forum !

Mijn GOD... wie ben jij? De forum politie????
Niet echt, wel iemand die probeert nieuwe mensen te wijzen op de forumregels....

Als men zich namelijk gewoon aan die regels houd blijft het forum overzichtelijk en is het makkelijker om de vragen te beantwoorden.

Bij het aanmelden heb je tenslotte verklaard akkoord te gaan met die regels......
Top! Zo komt het al een stuk vriendelijker over. Daar ben ik nou weer goed in. Mss een idee om in 't achterhoofd te houden bij 'ons' nieuwkomers! Vriendelijk, service ... enz enz you know the drill. Ik was bijna afgehaakt en kreeg een nare bijsmaak van T-Mobile.. maar nu niet meer!

Ik wacht nu rustig het antwoord op mijn vraag af.
Hoi Maud,
Je hebt inmiddels ook kennis gemaakt met John zie ik :-)

Ik heb je laatste facturen bekeken. Je hebt zelden kosten buiten je bundels, dus het abonnement dat je nu hebt is zo gek nog niet. Je houdt iedere maand wat tegoed over en dat neem je bij dit abonnement mee naar de volgende maand. Er vervalt dus ook amper tegoed.

Het wordt een ander verhaal als je je contract gaat verlengen, de abonnementen die we nu aanbieden zitten anders in elkaar. Je hebt nu abonnementen met onbeperkt gratis sms, belminuten en data. Jij hebt geen 150 minuten meer nodig straks, want van je 150 eenheden die je nu hebt bel en sms je en je houdt over. Je zou dus nu genoeg hebben aan 90 minuten en een databundel van bijvoorbeeld 1GB.

Je contractperiode loopt tot 30 november 2014. Tot die tijd kun je niet overstappen naar een lager abonnement. Als je besluit je contract te verlengen (kan vanaf 1 augustus) dan zou ik inderdaad nog een keer goed kijken wat bij je bel- en surfgedrag hoort. Of je neemt nog een keer contact op via het forum zodat wij mee kunnen kijken.

Ik hoop dat het zo wat duidelijker is en anders hoor ik het graag van je.

Reageer