Beantwoord

Vouchercode 2244 werkt niet

• 18 januari 2017
  • 13 reacties
  • 1059 Bekeken

Ik heb een vouchercode gekregen via de mail die ik via SMS aan 2244 zou kunnen sturen om vervolgens mijn databundel op te kunnen hogen. Helaas geeft t verzenden van de code direct een foutmelding en kan ik niet eens een SMS versturen aan 2244
icon

Beste antwoord door Amy 21 januari 2017, 09:23

Hi Anja,

Bedankt voor de extra informatie. Het is een stuk duidelijker nu!

Omdat het niet lukt om de voucher te gebruiken heb ik direct een 500 MB bundel voor je geactiveerd zodat je wel gewoon online blijft 🙂. Zou je nog kunnen aangeven wat er in de foutmelding staat? Dan kunnen wij dat intern doorzetten naar het team dat over de vouchers gaat.

Ik hoop dat ik je zo naar verwachting geholpen heb en ik zie je reactie tegemoet!
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 6
Badge +15
Hi Anja,

Lastig dat dit niet werkt! Zou je aan kunnen geven om wat voor een soort databundel het gaat? Dat nummer is namelijk het nummer waar je naar kunt sms'en om gebruik te maken van verschillende databundels in dit experiment. Het experiment staat nu al even op pauze en het kan komen dat daardoor het nummer nu niet werkt. Wanneer je aangeeft om welke bundel het gaat kunnen wij intern even voor je uitzoeken waar dit precies mis gaat.

Ik ben benieuwd naar je reactie! 🙂
Hoi Amy,
Ik heb punten ingeleverd om mijn bundel op te hogen voor internet.
Hier een mailtje voor ontvangen en dat gevolgd.
Ik heb voor 385 punten een t Mobil extra bundel gekocht van 500 MB
Reputatie 6
Badge +15
Hi Anja,

Bedankt voor de extra informatie. Het is een stuk duidelijker nu!

Omdat het niet lukt om de voucher te gebruiken heb ik direct een 500 MB bundel voor je geactiveerd zodat je wel gewoon online blijft 🙂. Zou je nog kunnen aangeven wat er in de foutmelding staat? Dan kunnen wij dat intern doorzetten naar het team dat over de vouchers gaat.

Ik hoop dat ik je zo naar verwachting geholpen heb en ik zie je reactie tegemoet!
Heel vriendelijk bedankt Amy voor je snelle hulp. De foutmelding is bij mijn gsm enkel een uitroepteken voor het sms-je wat ik heb verstuurd. Open in dat staat er dat verzenden is mislukt. Verder niets te zien. Nogmaals bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Anja,

Bedankt voor jouw terugkoppeling! Je had het zeker ook al eens geprobeerd opnieuw te sturen? We nemen het in ieder geval mee. Veel plezier met je MB's!
Mijn lukt het niet om me aan te melden voor de gratis data tot 26ste de 48 uur gratis data de sms doet het niet wat moet ik daar aan doen
Het lukt niet om de 48 uur gratis data te ontvangen ik krijg ook als ik het verzend een ! Teken
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Remcosuzanne & Brittnaomi,

De SMS wordt in ieder geval wel naar 2244 verstuurd, toch? Remcosuzanne, krijg jij dezelfde foutmelding als Brittnaomi of iets anders? Brittnaomi, gebruik jij toevallig iMessage in plaats van reguliere SMS?

Het kan zijn dat het aantal beschikbare bundels al vergeven was en dat jullie daardoor niet meer konden SMS'en. Ik wil dan ook aanraden om het nogmaals te proberen, om te kijken of het dan wel werkt. Probeer het anders ook nog even morgenochtend! Jullie kunnen de SMS nog tot en met 26 juni gebruiken, dus we hebben nog de tijd om het op te lossen! 🙂

We horen graag van jullie of het gelukt is!
Het is gelukt!!!!!!!

Er is bij ons een storing maar als ik de 24 uurs voucher voor internet wil invoeren staat er dit (zie foto)

en de voucher hadden we net gekregen dus is denk ik nog niet gebruikt 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Jaappp 

Dubbel check de code eens, hen je niet ergens een foutje gemaakt?

Nee ik heb er zelfst 2 geprobeerd en waren beide hetzelfde bericht 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Jaappp 

Gaat het om een T-Mobile Thuis voucher? Heb je de code wel correct overgenomen? Kun je mij anders een privebericht sturen met je klantnummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

Reageer