Beantwoord

Vraag op het forum

• 15 maart 2017
  • 2 reacties
  • 396 Bekeken

is dit hier nu echt als vectone dat je gewoon voor dom word versleten en gewoon word genegeerd...15 uur geleden de vraag gesteld/ik zit al 5 dagen zonder netwerk.ik vroeg een simpele vraag.ik ga wel weer kijken voor andere provider. maar goed dat bik t mobile geanuleerd heb.net zo bagger als vectone dus.jammer
icon

Beste antwoord door Kaassausje 15 maart 2017, 11:36

Hoi ciny.

Omdat je al een topic hebt geopend over je probleem, gaat dit topic op slot. Zoals Pilovali al aangeeft is er wat geduld geboden bij vragen waar medeklanten niet bij kunnen helpen.

Dit topic gaat op slot. Je krijgt uiteraard nog een reactie van een T-Mobile Moderator in je andere topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo Ciny,

Dit is een klantenforum. Als iets spoed is, dan moet je gaan bellen of chatten. Het kan 24-48 uur duren voor dat een T-Mobile medewerker je topic oppikt.

Groet,
Hoi ciny.

Omdat je al een topic hebt geopend over je probleem, gaat dit topic op slot. Zoals Pilovali al aangeeft is er wat geduld geboden bij vragen waar medeklanten niet bij kunnen helpen.

Dit topic gaat op slot. Je krijgt uiteraard nog een reactie van een T-Mobile Moderator in je andere topic.