Vragen/problemen My T-Mobile (deel 2)

Reputatie 5
@melvin10, we doen zeker wat met jullie tips. Op korte termijn gaat het Forum op de schop en zullen we een nieuwe, (en hopelijk meer) overzichtelijker indeling gaan gebruiken.

Voor later dit jaar is een nieuw design voor het forum gepland. Indien je nog tips hebt voor ons wat betreft de indeling van het forum dan mag je mij hierover altijd een priv

This topic has been closed for comments

47 reacties

Reputatie 5
[modbreekt]Het wijzigen van je rekeningnummer is online wel mogelijk, maar de wijziging wordt niet doorgevoerd in de achterliggende systemen. Op dit moment worden de wijzigingen die online zijn doorgegeven alsnog verwerkt. [/modbreekt]
Reputatie 2
Het is inmiddels opgelost.

Het probleem zit hem in dat wanneer je eenmaal op ''Wijzig betaalgegevens'' klikt om je huidige rekeningnummer te kunnen bekijken, kun je dit geen tweede keer aanklikken omdat hij dan aangeeft dat je deze maand je gegevens al twee keer gewijzigd heb, terwijl dit niet zo is omdat je alleen maar wilde kijken welk rekeningnummer er nu staat gekoppeld aan je abonnement.
Reputatie 5
[modbreekt]De problemen met het online wijzigen van je rekeningnummer zijn verholpen. Je kunt je rekeningnummer weer wijzigen en de gegevens worden weer correct verwerkt.[/modbreekt]
Reputatie 3
Badge +5
In My T-Mobile kan ik als toestel niet de Nokia 1616 selecteren, terwijl deze wel als T-Mobile (prepaid)pakket is/wordt verkocht. Kan deze toegevoegd worden?
Reputatie 4
@Flex45SO
Er bestaat al een [thread=100374]topic[/thread] over dit onderwerp.
Reputatie 2
Ik heb vandaag niemand anders gebeld dan mensen in me Family, en toch is me beltegoed afgenomen. Het was de vorige keer ook zo, later kwam het er weer bij (een bedrag van 2 euro) En nu gaat het om een euro verschil. Maar heb letterlijk niemand anders gebeld dus er moet niks van af gaan. Dit probleem is ook bij mensen om me heen die elke keer er last van hebben. Aub doe er wat aan?
Reputatie 4
@sseeey
De belstatus is indicatief. Zodra je de factuur hebt ontvangen en het staat ook verkeerd op de factuur? Stuur me dan een PM en dan zal ik het voor je laten corrigeren.
Reputatie 5
[modbreekt]
T-Mobile heeft vandaag een nieuwe automatische toestelinstellingen pagina gelanceerd. Deze is bereikbaar via het My T-Mobile dashbaord via 'automatische instellingen' onder Mijn telefoon. Hiermee wordt automatisch jouw telefoon herkend en kunnen je de juiste telefooninstellingen voor internet, e-mail en mms naar je toestel laten versturen.

Door deze wijziging is het tijdelijk niet mogelijk om je toestel op My T-Mobile of het forum in te stellen.

[/modbreekt]
Reputatie 2
Elke keer als ik wil inloggen krijg ik te horen dat mijn wachtwoord niet goed is terwijl ik gewoon de goede invul. Dan moet ik weer een nieuwe wachtwoord aanvragen en dan moet die soms of met hoofdletters of soms gewoon normaal worden ingevuld. Ik erger me er kapot aan vooral omdat ik de laatste 2 weken bijna 4x per week inlog.

Is dit een fout? Zoja kan hier iets aan worden gedaan? Want hier ben ik ook gewoon klaar mee
Reputatie 2
Ik heb geen idee meer hoe lang ik dit abonnement nu al heb. Waar kan ik dit zien? Ik wil tijdig een nieuw abonnement af kunnen sluiten.
Reputatie 4
fpoppelaars schreef:

Ik heb geen idee meer hoe lang ik dit abonnement nu al heb. Waar kan ik dit zien? Ik wil tijdig een nieuw abonnement af kunnen sluiten.

Als je op je account zit, staat het al op je start scherm van my t-mobile.
De begin en einddatum, en of je je abonnement al kunt verlengen, staat er ook op.
Reputatie 2
waar dan? ik zie het niet..
Reputatie 4
Ik zie dat je een relax 300 hebt. Het gaat om dit abonnement?
Als je inlogt, kun je je overzicht zien, hoeveel minuten je nog hebt, enzovoort.
Links boven staat je startdatum. Als je op de onderstaande link klikt, krijg je alles te zien, om bijvoorbeeld bundels toe te voegen, te verlengen enzovoort.
Bekijk en wijzig je abonnement. Deze link staat onder wat voor abonnement je hebt, en de startdatum.
Reputatie 2
Het gaat om dit abonnement ja. Je bedoelt onder "Mijn belstatus"? Er staat daar wel tot wanneer het is bijgewerkt en hoeveel minuten ik deze maand nog heb enzo, maar als ik op "bekijk meer details" klik, zie ik echt nergens "bekijk en wijzig je abonnement" staan....
Reputatie 4
Als je je geposte berichten bekijkt, en je klikt dan Terug naar My T-Mobile aan, rechtsboven onder je nickname ga je terug naar de pagina waar het op staat.
Je kan ook inloggen, my t-mobile aanklikken, en dan overzicht aanklikken. Daar hoort je startdatum van je abonnement te staan.
Je computer staat dan op;

Home My T-Mobile Overzicht

Daar staat je ook op als je inlogt.

Klik trouwens op Abonnement, is makkelijker.
Reputatie 2
Hier kijk ik de hele tijd. Ik heb Mijn Belstatus / Mijn facturen / Mijn adresgegevens / Mijn telefoon / Mijn zakelijke abonnement / T-Mobile Extra staan. Waar(onder) moet ik deze informatie dan kunnen zien? Want ik zie het echt niet staan hoor...
Reputatie 4
@fpoppelaars
het contract loopt van 16/09/2009 tot en met 16/09/2011. Je hebt het dus voor 2 jaar afgesloten.
Reputatie 2
Bedankt Harvey! Xiexie, ook bedankt voor de moeite. Ik heb nog steeds geen idee waar ik dit moet zien, maar goed. Ik weet het nu in ieder geval.
Reputatie 4
Heb je eigenlijk wel een zakelijk abonnement? Als dit niet zo is, en je klikt zakelijk aan, zul je inderdaad niets zien.
Je hebt in ieder geval de informatie die je wou hebben, dus dat is goed. Graag gedaan trouwens! Succes.
Reputatie 2
Hallo,
Ik heb een t-mobile account voor een prepaid telefoon, want dat heb ik altijd gehad tot nu toe.
Nu heb ik via een aanbiedingssite een abbonement gekocht wat ook van t-mobile is.
Graag zou ik dus mijn abbonement laten lopen via mijn huidige "my t-mobile"
Hoe zou ik dit moeten aanpakken?

Groetjes Snorr
Reputatie 5
@Snorr
Sorry voor de wat late reactie op je bericht.
Voor het abonnement zal je een aparte My T-Mobile pagina aan moeten maken.
Vraag je intern nummerbehoud aan dan kan je de pagina aanmaken met het tijdelijke nummer wat je krijgt.
Dit word na omzetting automatisch aangepast.
Reputatie 2
Hallo, ik heb op dit moment nog mijn T-mobile 06nummer (net een nieuw abonnement), maar ga mijn "oude" 06nummer van Telfort meenemen via nummerbehoud. Maar nu heb ik me al aangemeld op My T-mobile met het originele T-mobile 06nummer. Wanneer ik straks mijn eigen 06nummer terug heb, kan ik dit dan hier ergens wijzigen?
Eh... Snap je?
Reputatie 7
@MissCatan
Zodra je mobieletelefoonnummer is veranderd wordt dit ook automatisch gewijzigd op My T-Mobile. Je hoeft hier dus niets voor te doen.

Ik zie dat we nog geen aanvraagformulier voor nummerbehoud van je hebben ontvangen. Heb je deze al opgestuurd?
Reputatie 2
Beste,

Ik wil graag mijn contract verlengen met een nieuw toestel (ik kom hiervoor in aanmerking, contract loopt tot morgen en in het menu wordt de mogelijkheid tot contractverlenging ook aangegeven). Echter bij het selecteren van een toestel/prijsplan krijg ik een foutmelding:

(Validation errors:
ProductId: 9248
Product prijs is niet beschikbaar. )

Ook als ik inlog op My T-mobile krijg ik de melding dat ik onjuiste inlog gegevens heb ingevoerd maar ondertussen ben ik wel ingelogd (en de gegevens zijn absoluut juist).

Dit is zowel in IE8 als Safari het geval.

Enige bijzondere is dat afgelopen week het contract op mijn naam gezet is (voorheen op naam van ander familielid). Daarvoor kon ik wel gewoon bekijken wat de verschillende toestellen en tariefplannen zouden gaan kosten.

Website probleem, of probleem in mijn My T-mobile account....?
Reputatie 4
Niph schreef:

Beste,

Ik wil graag mijn contract verlengen met een nieuw toestel (ik kom hiervoor in aanmerking, contract loopt tot morgen en in het menu wordt de mogelijkheid tot contractverlenging ook aangegeven). Echter bij het selecteren van een toestel/prijsplan krijg ik een foutmelding:

(Validation errors:

Ook als ik inlog op My T-mobile krijg ik de melding dat ik onjuiste inlog gegevens heb ingevoerd maar ondertussen ben ik wel ingelogd (en de gegevens zijn absoluut juist).

Dit is zowel in IE8 als Safari het geval.

Enige bijzondere is dat afgelopen week het contract op mijn naam gezet is (voorheen op naam van ander familielid). Daarvoor kon ik wel gewoon bekijken wat de verschillende toestellen en tariefplannen zouden gaan kosten.

Website probleem, of probleem in mijn My T-mobile account....?

Dat krijg je als je niet op de juiste manier uitlogt maar ondertussen naar een andere website gaat of je browser afsluit.
Je bent wel op de juiste manier ingelogd.

(Validation errors:

Uit ervaring weet ik als er contractsovername is geweest dan je klantstatus weer opnieuw begint.. Misschien dat het daar mee te maken heeft?
Bel anders met de commerciele afdeling van t-mobile. Die kan je bereiken op 0800 8104