Vragen/problemen My T-Mobile (deel 2)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

47 reacties

Reputatie 2
Goedemiddag TMobile,

Waarom is het niet mogelijk om tijdens het inloggen op MyTmobile iets aan te vinken waardoor login gegevens/wachtwoord onthouden kunnen worden?
Bijvoorbeeld opties als "onthoud mij" of "bewaar gegevens"

Scheelt namelijk weer wat typwerk 😉
Reputatie 6
@tiemobijl
Uit veiligheidsoverwegingen wordt deze optie helaas niet aangeboden, omdat er ook via een openbare pc ingelogd kan worden (bijvoorbeeld bibliotheek). Tip: Wanneer je via je mobiele telefoon gaat inloggen op My T-Mobile (pda.t-mobile.nl) dan wordt je wel de mogelijkheid aangeboden om je inloggegevens te onthouden. Wanneer je het vinkje plaatst, worden de inloggegevens voor 60 dagen bewaard op je telefoon. Let op: sommige toestellen zijn niet in staat om cookies te bewaren, waardoor de inloggegevens niet onthouden kunnen worden.
Reputatie 2
heb reeds enkele malen verzocht wijzigingen door te voeren ivm gegevens t mobile.
ik heb het nr overgenomen maar in my profile staat de naam en het adres nog steeds op die andere persoon.mijn vragen blijven onbeantwoord.
Reputatie 6
@technamania
Gaat het om het nummer waarmee je bent ingelogd of gaat het om een ander 06-nummer? Als het gaat om een T-Mobile PrePaid aansluiting, dan kun je de gegevens alleen telefonisch laten aanpassen. Houd er wel rekening mee dat alleen degene op wiens naam de aansluiting nu staat het verzoek tot aanpassing kan doen. Gaat het om een abonnement die door jou overgenomen moet worden, dan kun je hiervoor het formulier 'Aanvraag contractovername' invullen en samen met de benodigde kopie
Reputatie 2
Hallo
Weet iemand waar precies ik mijn telnr geheim kan makem
Het moet via my tmobile kunnen maar ik heb geen idee waar ik dat kan instellen
bvd m
Reputatie 2
@marmar,

Wat bedoel je precies met geheim maken? Bedoel je zonder nummerweergave bellen naar anderen?
Reputatie 2
nee niet opvraagbaar bij bijv 1888 of vermelding in het telefoonboek
Reputatie 2
@marmar30

Het is alleen mogelijk om via My T-Mobile je nummerweergave aan of uit te zetten. Ik heb de vermelding in het telefoonboek voor je aangepast.
Reputatie 2
Hallo,
Ik heb een dringende vraag ik hen net via my t mobile me abbo verlengd. alleen nu heb ik verkeerde maildres ingevuld. Dus ik maar wachten op bevestigingsmail.
Wat moet ik hieraan doen kan een van de medewerkers dit voor me wijzigen.

Hoop dat er iemand reageerd
Reputatie 6
@Rosiee

Als je inlogt op je persoonlijke My T-Mobile account kun je via deze link je email-adres wijzigen.
Reputatie 2
Chris076 schreef:

@Rosiee

Als je inlogt op je persoonlijke My T-Mobile account kun je via deze link je email-adres wijzigen.

Dat is het probleem niet ik heb het op my t mobile gewijzigd. maar toen ik mijn bestelling plaatste heb ik tot 2 keer toe het verkeerde e mail adres gebruikt. dus de bevestiging met ordernummer is naar een ander mailadres gegaan.

Heb inmiddels met de klantenservice gebeld en ze zouden deze bestelling annuleren. dus als het goed s kan ik vanaf morgen me contract weer opnieuw verlengen maar dit keer doe ik dit toch maar in de winkel. lekker veilig
Reputatie 2
Hallo,

Op onze telefoons (HTC P6500) zou je je nummerweergave kunnen specificeren naar weergave aan iedereen, geen weergave of alleen weergave aan contacten.
Heel handig als dit ook zou werken onder T-mobile.
Dit is vooralsnog niet het geval.
Onder onze vorige provider Vodafone en eerder nog KPN kon je zelf selecteren (ook bij je contacten) of je je nummer kenbaar wilde maken. Dit kon d.m.v. *31#.................
Werkt dit ook bij T-mobile?
Wie heeft er tips hoe slim om te gaan met nummerweergave?
Voor onderling bellen tussen collega's is nummerweergave handig, echter voor het bellen met vaak eenmalige externe contacten niet.
Wie helpt met de oplossing?
Reputatie 2
Zou je mijn nummer ook uit de telefoonboeken en 1888 willen halen en het belangrijkste nog zijn die vervelende verkooplijnen.

Casper
Reputatie 2
Casper, als je door de verkooplijnen niet gebeld wilt worden kun je dat melden bij het zogeheten Belmeniet register. Google eens op de naam Belmeniet en je vindt wel een doorverwijzing naar de site. Daar kun je je gegevens invullen. Het duurt ongeveer zes weken, dus in de eerste periode na aanmelding kun je nog worden gebeld, maar daarna is het gegarandeerd afgelopen.
Je kunt per keer 1 telefoonnummer invullen, dus als je ook een vaste lijn hebt moet je het nog eens doen.
Reputatie 2
Ik heb een aantal dagen een adreswijziging doorgegeven op my t-mobile. Nu blijven mijn gegevens ongewijzigd staan en het is toch echt zaak dat ik vanaf maandag a.s. mijn post op mijn nieuwe adres ontvang. Wanneer worden de gegevens verwerkt?
Reputatie 5
@maaysch

Ik zie hier dat het adres nog ongewijzigd is. Dit had echter wel binnen 24 uur plaats moeten vinden. Ik heb je een priv
Reputatie 2
Hoe kan ik het adresboek op de website in mytmobile synchroniseren met mijn IPhone ?
Reputatie 6
@Keger
Dit is helaas niet mogelijk.
Reputatie 2
Mijn vrouw heeft een nieuwe telefoon. In de eerste week van januari is haar 'oude' nummer (nummerbehoud) naar dit toestel overgezet.
Als zij nu inlogt op my tmobile staat in het overzicht het nieuwe nummer van de telefoon en kan zij verder geen informatie opzoeken in my tmobile.
Hoe lang duurt het voordat haar gegevens met het oude nummer geactualiseerd zijn in haar 'my tmobile'?
Reputatie 6
@janmsr
Voor het 'nieuwe' abonnement zal er een nieuw My T-Mobile account geregistreerd moeten worden. De 'oude' inloggegevens zijn alleen nog beschikbaar voor het inzien van facturen van het 'oude' abonnement. Zodra er een nieuwe account is aangemaakt, is het mogelijk om weer informatie over het nieuwe abonnement in te zien.
Reputatie 2
Er staat in de FAQ dat ik mijn adres kan wijzigen als ik ingelogd ben, maar het enige wat ik kan wijzigen (onder Gegevens) zijn mijn inloggegevens, E-MAILadres en betaalgegevens (hoewel ik bij de laatstgenoemde een foutmelding krijg).

Kan iemand me vertellen hoe ik mijn adreswijzigen kan doorgeven?

Alvast bedankt.
Reputatie 7
@fpoppelaars
Je maakt gebruik van een zakelijk abonnement. De adresgegevens kun je alleen aanpassen wanneer je inlogt met de gegevens van het T-Mobile Beheer account.

Ik heb je een priv