Vraag

Vreemde antwoorden op email van helpdesk

Reputatie 2
Beste t-mobilemedewerkers en forumbezoekers,
Al meer dan een jaar heb ik (met enkele tussenpauzes) emailcontact gehad met klantenservice van t-mobile. Dit contact is in eerste instantie begonnen om problemen met betrekking tot ontvangst op te lossen. Enkele keren heb ik een nette reactie gehad waarin een antwoord werd gegeven op mijn vragen en klacten. De laatste emails worden echter niet of onbegrijpelijk beantwoord. Het voert te ver om de complete emailwisseling hier te kopiëren, maar ik zou graag willen dat iemand van t-mobile eens naar deze emailwisseling keek om te kijken hoe dit soort gedrag voorkomen kan worden en om mijn vragen/klachten te behandelen. Tevens ben ik benieuwd of meerdere mensen dit herkennen.

Groeten, een klant

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 6
@Jeedepee

Het emailcontact dat er is geweest de laatste tijd is inderdaad niet zoals het hoort, excuses deze manier van reageren. Ik begrijp uit de emailwisseling die ik doorgelezen heb dat dit probleem (van inmiddels al meer dan een jaar geleden) nog niet naar tevredenheid is opgelost en dat je je ook niet serieus genomen voelt. Ik wil je vragen of je op onze dekkingskaart deze storing die je ondervind nogmaals wil doorgeven, inmiddels is er een speciaal team voor problemen met dekking en zij zullen aan de hand van de antwoorden op de vragen een onderzoek starten en binnen 10 werkdagen contact met je opnemen.
Reputatie 2
Bedankt voor de reactie en het antwoord. Ik vraag me echter af of het echt noodzakelijk is dat ik op de dekkingkaart aangeef waar de problemen zijn, aangezien ik al meer dan 100 meldingen heb verstuurd met de Netwerkradar applicatie. De dekkingskaart lijkt momenteel ook niet te werken.
Reputatie 5
@Jeedepee
De meldingen die je doorzet via de Netwerkradar app komen direct uit bij de betreffende afdeling. Je 06nummer komt dan niet mee uit privacy overwegingen, wel komt de locatie mee. We kunnen dan beter bepalen waar uitbreidingen of aanpassingen nodig zijn. bedankt voor alle meldingen die je hebt doorgezet.
Het formulier werkt op dit moment niet en ik heb je daarom een privé bericht gestuurd. Berichten vind je terug op je Personal Dashboard.