Beantwoord

Vreemde wachtrij bij chat

Reputatie 2
ik probeer contact te krijgen met de klantenservice via chat, begon als 16e in de wachtrij.
Na enige tijd werd ik 4e, daarna 3e en vervolgens weer 4e, 3e en weer 4e. Dit 3x na elkaar! Heb daarna de wachtrij maar verlaten....
Opnieuw geprobeerd te chatten met de klantenservice, maar nu een wachttijd van 23 minuten.
Ik wil liever niet bellen als dat ook zo lang duurt, is er een andere manier om contact te krijgen met de klantenservice?
icon

Beste antwoord door Thalina 20 november 2015, 16:01

Hoi Happy222,

Dat is inderdaad niet de bedoeling! In de winkel kun je ook niet ongezien voordringen! 😉 Ik heb dit probleem nog niet eerder gezien, maar we houden het in de gaten. Bedankt voor het doorgeven!

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega via de chat. Mocht je in de toekomst nog een keer contact willen opnemen met de klantenservice, dan vind je op deze pagina alle mogelijkheden. Je kunt bellen, chatten, mailen, via Facebook of Twitter een bericht sturen, naar de T-Mobile Shop gaan of uiteraard via het forum je vraag stellen! Hier op het forum proberen we je vraag binnen 24 tot 48 uur te beantwoorden. Dus mocht je een vraag hebben die direct beantwoord moet worden, dan kun je toch beter even bellen of contact opnemen via de chat.

Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +7
Je kunt bellen met de Klantenservice of via het contactformulier ook een e-mailbericht sturen.
De wachtrij bij de klantenservice is meestal geen 23 minuten. T-Mobile streeft ernaar alle gesprekken binnen 1 minuten te hebben aangenomen.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Happy222,

Dat is inderdaad niet de bedoeling! In de winkel kun je ook niet ongezien voordringen! 😉 Ik heb dit probleem nog niet eerder gezien, maar we houden het in de gaten. Bedankt voor het doorgeven!

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega via de chat. Mocht je in de toekomst nog een keer contact willen opnemen met de klantenservice, dan vind je op deze pagina alle mogelijkheden. Je kunt bellen, chatten, mailen, via Facebook of Twitter een bericht sturen, naar de T-Mobile Shop gaan of uiteraard via het forum je vraag stellen! Hier op het forum proberen we je vraag binnen 24 tot 48 uur te beantwoorden. Dus mocht je een vraag hebben die direct beantwoord moet worden, dan kun je toch beter even bellen of contact opnemen via de chat.

Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten!

Reageer