Waardeloos geholpen omtrent contractvernieuwing

Reputatie 2
Laat ik bij het begin beginnen want dit loopt al een tijdje alleen heeft het vandaag bij mij het kookpunt van irritatie bereikt. Ik zal het wel kort opsommen om het wat aantrekkelijker te maken om te lezen.

1. Onlangs ben ik in de T-mobile winkel geweest voor contractvernieuwing, maar heb dit niet gedaan omdat ik erachter moest komen dat hetzelfde toestel met hetzelfde tariefplan in de winkel €90,- ?!?! duurder is dan wanneer ik deze online bestel. Dan denk je wellicht waarom dan niet gewoon online bestellen? Ik ben al jaren gewend eerst online te kijken wat het kost en dan naar de winkel te gaan omdat ik hier ook mijn credits tegen 0,02 cent per credit te creditieren en dit scheelt toch altijd een behoorlijk stuk.

2. Verontwaardigd over punt 1 bel ik de klantenservice op om te controleren of de jongen in de winkel niet gewoon een fout maakt. na een hoop gedoe en doorverbindingen krijg ik iemand aan de lijn die in eerste instantie me niet eens antwoord geeft op mijn vraag maar mij een ander toestel probeerd aan te smeren dan degene die ik wil onder het mom van: deze is wel goedkoop. Ik gok dat T-mobile een dealtje heeft met LG aangezien dit toestel mij werd aangesmeerd terwijl ik dit niet wilde. Afijn ik heb het toestel niet genomen en kreeg antwoord op mijn vraag en al waren de irritaties hoog heb ik besloten het nog even aan te kijken.

4 Wordt ik gisteren gebeld door Chris (van T-mobile client support oid) onder het mom van: We willen graag weten of onze trouwe klanten nogsteeds tevreden zijn(Jongen klonk hetzelfde als diegene die mij een LG aan probeerde te smeren) Dus ik doe mijn verhaal over het eerder voorgevallen verhaal... WORDT WEER EEN POGING GEDAAN DIE LG AAN TE SMEREN. Ik stond werkelijk te koken, maar bleef beleefd. Nam die jongen wat dingen met betrekking tot contract met me door en wilde me vervolgens het toestel wat ik in eerste instantie wilde voor verlengen en opsturen. Maar dit wilde ik niet omdat ik die niet aan de telefoon wilde regelen, maar op mijn eigen gemak. Hij zei me dan wat info toe te sturen via de fysieke post en hierbij werd het gesprek afgesloten.

5. Open ik vandaag mijn mail en tot mijn verontwaardiging heeft die Chris dus een contractvernieuwing in werking gezet en ik hoef het enkel nog te bevestigen?!?! Dit was absoluut niet de afspraak die ik met hem gemaakt had, maar ik snap het wel. Een verkoop voor hem is extra inkomsten voor hem 😉 Gewoon WALGELIJK. Ik heb gelukkig nog me verstand nog, maar een leek had de pakket bevestiging gedaan en aan een contractvernieuwing vast gezeten zonder het door te hebben.

Afsluitend komt dan natuurlijk mijn vraag: Wat gaan jullie als T-mobile doen om mij na al deze ongein nog als klant te behouden? Ik heb nog 15 dagen om mijn contract te beëindigen en mijn overweging is behoorlijk serieus. En denk is na over wat voor mensen je in dienst heb op de klantenservice. Ik zeg niet dat ik nooit goed ben geholpen op de klantenservice, maar de keren dat ik slecht ben geholpen was het ook dramatisch slecht.

This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 6
verschrikkelijk ik ben al heel lang bij t mobile klant en ik ga altijd naar verschillende tmobile shops om te kijken en uit te proberen wat ik een goed toestel vind enz ik ben altijd heel netjes behandeld terwijl ik daar nog niks kocht bij klanten service hoor ik ook verhalen dat de ene goed is en de ander niet ze mogen je ook geen telefoon aansmeren die je niet wil ik hoop dat je klant blijf is er verder geen tmobileshop in de buurt waar ze wel kunnen na denken anders moet je je contract opzeggen en neem je een nieuw contract met nummer behoud dan ben je ook in de winkel goed koper uit de moderators zijn er morgen weer ik zal een bericht achter laten voor ze of ze iets kunnen doen voor je
Reputatie 5
@Yarneau1987

Een toestelprijs of korting op het abonnement via het web is meestal anders als de aanbieding die in de T-Mobile Shop kan worden gedaan. Dit omdat je via het web alles zelf regelt. Het is niet de bedoeling dat een medewerker van de afdeling sales je op een vervelende manier probeert een toestel aan te praten dat je niet wil. Het is al helemaal niet de bedoeling dat je vervolgens een e-mail krijgt met daarin een bevestiging van een vernieuwing. Mijn excuses voor het ongemak. De vernieuwing van het contract heb ik direct verwijderd uit het systeem. Ik heb je een privébericht gestuurd om te kijken hoe we hier samen het beste uit kunnen komen.
Reputatie 6
bedank Aeon dat je dit op je genomen heb
Reputatie 2
Snap wat je bedoelt, heb iets soortgelijk aan de hand gehad. Klachtformulier online ingevuld waarin ik aangaf mijn abonnement per eerst mogelijke datum op te zeggen. Dit kan per maand aangezien mijn contract al een jaar vertreken is. Word je diezelfde week nog gebeld door een extern bureau met de vraag hoe je bevindingen zijn. Tjonge wat een stakkers. Heb op 19 januari mijn contract opgezegd en gevraagd of je dit willen bevestigen binnen 7 dagen. Tot op heden niets mogen vernemen. Alexander Hamel (directeur klantenservice) stelt
Geachte klant,<p>Dit bericht is u automatisch toegezonden door T-Mobile. Wij hebben uw vraag goed ontvangen en geven u hierop zo snel mogelijk een antwoord.</p>Met vriendelijke groet,<br>T-Mobile Klantenservice BV<p>Alexander Hamel, Directeur</p>
Kan je ook aangeven wanneer pannekoek?
Het probleem bij T-mobile is dat er mensen in de front office zitten die alleen werken voor hun geld, scripts oplezen en verder niet geinstresseerd zijn in klanten.
Reputatie 2
Zo dit komt zo bekend voor.
Ik zit met het zelfde, en ookal stuur je een klacht dan reageren ze hier niet eens op.
Heb je ks aan de telefoon snappen ze je niet zijn ze tot niets bereid, ik heb mij credits ingewisseld bij een 1jarig contract deze week.
Zodat ik deze nog kon opmaken, maar als t-mobile niet veranderd dan is dit mijn laatste jaar.
Je word gewoon niet serieus genomen.
Ik wens je succes
Reputatie 5
@Michel Z.

Uit je reactie begrijp ik dat je het abonnement hebt opgezegd. Heb je dit telefonisch gedaan of per brief?
Reputatie 5
@bander

Het probleem dat jij ervaart is wel serieus opgenomen in het systeem. Er wordt verwacht dat er in het begin van april een oplossing is voor dit probleem. Mijn excuses dat het zo lang duurt.
Reputatie 2
@ Aeon

Waarom word dit niet gecomminuceerd dan?
Dat het systeem problemen had met het juist toekennen van de punten. hier ben ik wel netjes over ingelicht.
Maar de rest......
Denk dat jij de punten bedoeld heb ik het goed?
Reputatie 5
@bander

De melding die ik in het systeem terugzie heeft betrekking op het vernieuwen en het daarbij inwisselen van T-Mobile Extra punten. Klopt dit?
Reputatie 2
Ja tot opzekere hoogte.
De punten zijn ingewisseld zodat als ik aan het einde van mijn contracts periode mijn contract ga opzeggen ik niet zoveel punten meer hoef op te maken of hoef te verliezen.
Want de manier waarop jullie als T-mobile mij als klant wouden binnen houden.....
Daar pas ik voor maar om zoveel punten te laten liggen en jij weet de waarde van de punten vond ik ook zonde.
Ps ik had nu 3 weken terug een reactie terug gesstuurd naar C. Darnoud.
Ik dacht altijd dat er binnen 2 weken gereageerd zou worden?
Niet dat het meer nodig is ( aangezien ik nu weer 12 maanden aan jullie vast zit ), maar al dit soort dingen bij elkaar ( kijk maar hoe het is gegaan de afgelopen 4 a 5 weken ) laat mij de conclusie trekken dat T-mobile toch echt liever nieuwe klanten heeft als klanten met mijn status.
Alleen hoop ik dat T-mobile hun les neemt uit deze situaties, want het is schrikbarend om te lezen hoeveel het er zijn hier op het forum.

Bander