Beantwoord

waarom kan ik mijn adres niet wijzigen?

• 27 november 2018
  • 14 reacties
  • 1075 Bekeken

Ik snap hier niets van. Er is geen mogelijkheid om mijn adres te wijzigen op jullie site, zowel compu als mobiel. Er wordt op die vraag via de klantenservice pagina wel verwezen naar https://www.t-mobile.nl/my/instellingen, maar raad eens? GEEN MOGELIJKHEID OM JE ADRES AAN TE PASSEN. Wat is dit voor BS?
icon

Beste antwoord door David 28 november 2018, 14:38

Hoi Karqaraq,

Ik zie dat CrisTien en Folkert je inderdaad al goed helpen! Om even het antwoord te geven: Je kunt als beheerder van het abonnement en My T-Mobile account het adres wijzigen. Dit kun je doen door in te loggen op My T-Mobile en te klikken op 'Bedrijfsinformatie'. Daar vind je opties om het vestigings- en postadres te wijzigen.

Is dit ook gelukt, Karqaraq? Anders kunnen we natuurlijk altijd helpen!
Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @karqaraq dat is vreemd, ik kan zowel op de site als in de app mijn adres wel wijzigen.
Welke foutmelding krijg je?
ik krijg geen foutmelding, de optie om mijn woonadres te wijzigen is gewoon nergens te vinden
Ook in de app geen mogelijkheid te vinden
Reputatie 7
Badge +20
Gaat het over TM Thuis of mobiel?
mobiel in eerste instantie
Reputatie 7
Badge +20
Zie foto.klik op optie adres

Pardon voor dubbel plaatsen, maar zo ziet het er bij mij dus uit.
Misschien omdat ik nog een zakelijke account heb??? Dan nog is het raar, en irritant 😞
Reputatie 7
Badge +20
Aha dat zal het zijn.. #Zakelijk
een moderator moet je hier verder mee helpen sorry!

ze pakken dit onderwerp binnen 24/48 uur op.(mits niet mega druk)
heb je erg veel haast?
Reputatie 7
Badge +18
@CrisTien Moderators kunnen niet helpen met zakelijk. Daar moet je alles met de beheerder van je werkgever regelen.
Reputatie 7
Badge +20
@CrisTien Moderators kunnen niet helpen met zakelijk. Daar moet je alles met de beheerder van je werkgever regelen.
Ook als je zelf eigenaar bent?
Weer iets geleerd. Dank @Folkert
Reputatie 7
Badge +18

@CrisTien Moderators kunnen niet helpen met zakelijk. Daar moet je alles met de beheerder van je werkgever regelen.Ook als je zelf eigenaar bent?
Weer iets geleerd. Dank @Folkert

Ehm ja, als je ZZP'er bent wel idd. 🙂
Het zal daar wel iets mee te maken hebben, ook al ben ik zelf beheerder.

Bedankt cristien en folkert!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Karqaraq,

Ik zie dat CrisTien en Folkert je inderdaad al goed helpen! Om even het antwoord te geven: Je kunt als beheerder van het abonnement en My T-Mobile account het adres wijzigen. Dit kun je doen door in te loggen op My T-Mobile en te klikken op 'Bedrijfsinformatie'. Daar vind je opties om het vestigings- en postadres te wijzigen.

Is dit ook gelukt, Karqaraq? Anders kunnen we natuurlijk altijd helpen!

Reageer