Beantwoord

Waarom kan ik niet meer live chatten met tmobile medewerkers?

• 29 maart 2019
  • 5 reacties
  • 2251 Bekeken

Reputatie 2
Titel says it all.

Zeer slechte ontwikkeling dit. Ik hoop dat ik eroverheen kijk.
icon

Beste antwoord door Jaimy 29 maart 2019, 15:42

Hoi Remixd,

Je kunt zéker nog chatten met onze medewerkers! Als je de stapjes op de servicepagina doorloopt en op het eind klikt op "mijn vraag staat er niet tussen", dan komen alle service-opties te voorschijn, waaronder ook Chat! Lukt het zo?

Verder staan wij hier natuurlijk ook klaar om je te helpen, dus stel je vraag gerust hier en dan kunnen wij met je meekijken!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Remixd,

Je kunt zéker nog chatten met onze medewerkers! Als je de stapjes op de servicepagina doorloopt en op het eind klikt op "mijn vraag staat er niet tussen", dan komen alle service-opties te voorschijn, waaronder ook Chat! Lukt het zo?

Verder staan wij hier natuurlijk ook klaar om je te helpen, dus stel je vraag gerust hier en dan kunnen wij met je meekijken!
Ik wil ook met iemand chatten omdat ik geblokkeerd ben en niet kan bellen maar ik krijg steeds lotte en als ik een vraag stel snapt ze het niet wordt er gek van
Reputatie 7
Badge +20
Hi Slinger,

Wij kunnen je ook helpen met al je vragen. Ik heb direct je gegevens erbij gepakt en zie dat je een aantal openstaande facturen hebt e hebt ook een betalingsregeling lopen, maar je hebt de termijn van september nog niet voldaan en daardoor is er een blokkade geactiveerd. Zodra dat is voldaan wordt de blokkade voor gebruik in Nederland verwijderd. De blokkade voor gebruik in het buitenland en bellen naar service nummers blijft wel staan, want die hoort standaard bij een betalingsregeling.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als je nog vragen hebt, laat het weten!
Ik heb al paar x aangegeven dat ik een ander rekeningnummer had en ook al paar x ingevuld en steeds ging het er niet af en steeds als ik.keek stond mijn andere rekening nummer er nog op..
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Slinger

Ik zie dat op 7 oktober je rekeningnummer is gewijzigd. De nieuwe eindigt op 30 kan dat kloppen? Zodra je betaling is voldaan wordt de blokkade verwijderd. Je kan via My T-Mobile zien wat er nog openstaat. Kom je zo verder? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het mij weten!

Reageer