Vraag

waarom moet ik als vaste klant meer betalen voor een telefoon?

Ik kan mijnT Mobile abonnement verlengen en ben me dus aan het oriënteren. Afgelopen woensdag ook informatie opgevraagd bij klantenservice. Deze meneer heeft mij uitstekend te woord gestaan en ook goede informatie gegeven. Omdat ik toen nog niet zeker wist, wat te doen, zou hij mij donderdagavond terug bellen.Ook omdat de actie van 5 maand 100% korting t/m 20 mei loopt. Helaas ben ik niet gebeld.

Daarom vandaag zelf maar weer gebeld. Ook omdat ik het volgende probleem op de site tegen kwam: Als nieuwe klant betaal je voor een i150 abo met de i-phone4 € 229,95 voor de telefoon. Als vaste klant betaal ik echter € 249,95! Hier staat echter wel bij dat ik dan gratis de micro simkaart krijg.

dus gebeld. 1. de betreffende meneer stelde zich niet voor. 2. Hij legde uit dat de nieuwe klant minder betaald omdat hij ook nog € 30,00 aansluitkosten moet betalen. Ik gaf aan dat ik dit onredelijk vond want ik wil als vaste klant ook wel voordeel. Bovendien zou dat betekenen dat ik dan € 20,00 voor de micro sim betaal? Nee, volgens deze meneer zit ook bij de iphone van de nieuwe klant een gratis micro sim. Dit staat niet op de site vermeld! 3. ik gaf aan dat ik ook bij andere providers(bijv Vodafone) kijk, vooral ook omdat tmobile hier in en om Zuidwolde niet altijd goed bereik heeft wat mij natuurlijk irriteerd. Meneer wilde niet dat ik over bijv Vodafone sprak en had ook geen zin in een discussie over het bedrag van bijtelling voor de telefoon! Dit zei hij letterlijk. Hij wilde weten of ik de telefoon wilde en ik heb gezegd van niet.

Bovenstaande is voor mij aanleiding om van provider te veranderen.

Saskia

This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 6
straanman,,,,welkom op het forum,,,,dit onderwerp is al veel een discusie hier geweest op het vorm die meneer die je belde heeft zich ook aan de regels te houden die kan er niks aan doen het is beslist bij de afdeling verkoop en abonnementen dus weg gaan is niet de optie ik raad je aan bij one line website te kijken daar zitten aanbiedingen tussen die in combinatie met een tmobile abonnement ik vind dat je wel gelijk heb dat trouwe klanten niet duurder uit mogen zijn dan nieuwe klanten,,,,,kijk goed naar aanbiedingen in combinatie met de 100 procent aanbieding van t mobile succes en laat nog even weten of het gelukt is saskia
Reputatie 2
Dezelfde vraag voor mij! 2juli loopt mijn abbonement af, en wil ook graag verlengen.
Wil graag een i-200 met een iPhone 4 16GB.
Vaste klant betaald: 209,95euro voor de iPhone en een nieuwe klant betaald: 189,95euro.
Dan betaald de nieuwe klant nog wel 30euro aan aansluitkosten, maar vind 10euro wel beetje weinig?
Reputatie 6
ja dat vind je misschien weinig maar als je zomeractie er bij krijg heb je een geweldige telefoon snel internet 7,2 mb
Reputatie 2
Ja maar aan die actie hebben de meeste mensen niets aan.
Mensen gaan op vakantie, dus gaan niet internetten enz.

Als je een keer belt/smst kom je ook wel aan de 30euro als je in het buiteland zit.

Zomer komt eraan! dus voor de mensen die naar het buitenland gaan hebben helemaal niks aan deze actie. Of je wil je kapot gaan betalen door de extra kosten.
Reputatie 6
je heb ook nog een pakket buitenland zelf straks een die je voor een maand of twee kan nemen verwachting in juny
Reputatie 2
Klopt, maar dan betaal je 9,95 permaand.
en dan moet je bellen/smsen er nog bij rekenen.
Dus dan kom je ongeveer nog op de 30euro zoals ik al zei.
Reputatie 6
nu moet je het buitenlandpakket nog de periode van je je abbo nemen maar straks kan je het alleen tijdens een vakantie nemen ze denken dat dat in juny komt bij t mobile
Reputatie 4
De prijs van de telefoon heeft o.a. te maken met het gekozen abonnement, maar ook met jouw belgedrag in het verleden.
Oftewel, hoe hoger de facturen zijn geweest (dus hoe meer T-Mobile aan jou verdient heeft) hoe hoger de korting die je krijgt.
Dit zal je straks ook bij andere providers tegenkomen, dit is gewoon commercieel denken.
Je bent dus gewoon een laagwaardige klant, om die reden wordt jou ook geen 'betere' aanbieding gedaan.
Voor jou eigenlijk wel een goed teken, je hebt dus ook nooit teveel betaald voor jouw abonnement 😉
De 100% aanbieding voor 5 maand was tm 20 mei, dit stond niet op de site. Volgens mij krijg vanaf nu 4,3,2,1 maand 100% korting?

Ik had gisteren trouwens weer geen bereik, erger me dus steeds meer aan netwerk van tmobile. In combinatie met de " foute" telefoontjes van klantenservice voor mij een reden om mijn contract niet te verlengen maar om te kijken naar een ander. Bedankt voor de reacties. Saskia
Reputatie 6
straanman ,,het is nu tot 4 juny lees ik jammer dat je er zo over denk maar toch succes verder saskia