Beantwoord

Waarom weigert T-Mobile mij te helpen?

• 14 augustus 2018
  • 11 reacties
  • 2538 Bekeken

Waarom wordt mijn vraag over mijn oude abonnement niet serieus genomen en zegt T-mobile geen gegevens te hebben van mij als ex klant, terwijl ik dik jaren klant was bij T-mobile?

😑
icon

Beste antwoord door CrisTien 14 augustus 2018, 12:29

@claimer En nu? Je vraag is erg onduidelijk dit is een klantenforum waar de klanten elkaar ook kunnen helpen.
Maar hier kan niemand iets mee!
Leg eens uit wat er mis gaat en wat je precies wilt weten☺️😀
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20
@claimer En nu? Je vraag is erg onduidelijk dit is een klantenforum waar de klanten elkaar ook kunnen helpen.
Maar hier kan niemand iets mee!
Leg eens uit wat er mis gaat en wat je precies wilt weten☺️😀
Hi CrisTien,

Ik heb een claim ingediend zoals vele hier..Ik ben ooit benaderd door GSMTOPDEAL in 2011 (resellers van T-Mobile)
.
Ik las op het internet dat als je destijds een "Gratis mobiel" had je recht had op je geld gezien het geen gratis mobiel was maar dat je er toch echt voor betaalde.

Gezien ik na de abonnement ook nog eens hetzelfde bedrag ben doorbetalen heb ik de claim ingediend.

Dit ging lastig want ze konden bij T-Mobile mijn gegevens niet vinden dit terwijl ik al tig jaren klant was bij T-Mobile..

Ik werd verzocht contact op te nemen via de website...dat heb ik gedaan...conclusie wij kunnen niets stuur je gegevens op en ze pakken het op.

Gegevens met alle informatie opgestuurd en kreeg weer soort gelijke antwoord..wij kunnen niets probeer het via de telefoon.. zo gedaan ook zei konden mijn gegevens niet vinden.

Ik heb hier een contract van 2011 en was dus jaren klant dan is het wel een beetje vreemd dat ze mijn gegevens niet hebben? want soms werd ik zelfs nog gebeld of ik weer klant wilde worden...

Via de telefoon konden ze niets en ik werd weer verzocht te mailen.. ik wilde eigenlijk al stoppen want het voelt alsof je van kastje naar het muurtje wordt gestuurd.

Ik ben toen toch weer gaan mailen en ze komen steeds aanzetten met dezelfde verhaal dat ze mij adviseren nogmaals alle gegevens en contract te mailen oftewel ditmaal te versturen door een claim link te volgen..zo gezegd zo gedaan... nu zijn we dik 2,5 maanden verder ik heb niets vernomen.. enige wat ik hoor is ze hebben het druk maar je krijgt geen bevestiging dat ze mijn post hebben ontvangen en toen ik de link kreeg moest ik al mijn gegevens invullen en ook toen kreeg ik geen bevestiging dat ik gebruik heb gemaakt van de claim...Je hebt dus geen bewijs dat je de claim formulier online hebt ingevuld want die sturen ze niet... over de post gratis geen postzegel maar ik vraag me af waar de post blijft ? Ook hier 2,5 maanden verder en geen echte antwoord..Voel me aan me lot over gelaten.

Als men vraagt om een supervisor via de telefoon dan kan het opeens niet maar toen ik ooit problemen had met mijn abonnement en er een beter pakket afnam kreeg ik meteen een supervisor ... met andere woorden als je iets besteld dan heb je meer kans van slagen dan wanneer ze jou iets te goed hebben..

Hoe nu verder? Ik heb een contract met 0 euro (gratis mobiel) gehad waar ik ook na mijn contract zelfde bedrag ben doorbetalen..

Zou het waarderen als iemand dit echt oppakt en mij niet steeds laat wachten want ik weet al waar dit naartoe gaat lijden na paar weken weer... Meneer u moet wachten en na 6 maanden meneer ik zou als ik u was toch weer opnieuw versturen...want ik lees er veel over en het geeft me geen positief gevoel.

Kan dit opgepakt worden?
Reputatie 7
Badge +20
Pffff ja ja ik snap het ☺️ Heb zelf ook hemel en aarde moeten bewegen om aan mijn oude contracten te komen.
Ik kreeg niet de juiste of ik kreeg een flut screen waar ik niets mee kon.
Gelukkig voor mij had ik het juiste contract wel bewaard (voorgevoel😀

Hopelijk kunnen de moderators van dit forum je helpen als de contracten nog bestaan in het systeem.
Het is heel goed mogelijk dat zo’n contract er niet meer is, wij moeten die dingen voortaan zelf beter bewaren.☺️
Hi Cristien,

Ik hoop het want ik zelf heb het contract nog wel in mijn mail.. Ik heb alle correspondentie van GSMTOPDEAL zelfs..dus dat is het probleem niet.. Het probleem is dat ze bij T-mobile niets willen weten van de correspondentie.. ze zeggen stuur het daar maar je hoort ze vervolgens daarna nooit meer.

Ik hoop nu eigenlijk wel dat het wel wordt opgepakt.
Ik heb weer om een update gevraagd en krijg zoals altijd weer dezelfde standaard antwoord terug.

Beste xxxx,

De laatste tijd zijn telecomproviders in het nieuws vanwege discussies over de ‘gratis mobiel’.
We begrijpen dat je hier vragen over hebt. Helaas is nog niet bekend wat dit betekent voor de klanten van T-Mobile. T-Mobile is altijd helder geweest naar haar klanten over de maandelijkse kosten van een abonnement mét en zónder telefoon.

Formulier
N.a.v. het nieuws zijn er veel vragen. Heb je een vraag over jouw abonnement, dan kun je onderstaand formulier invullen. Dit is een ingewikkelde zaak, daarom kan het enige tijd duren voordat we je verdere informatie kunnen geven.

Let op: Ook onze Klantenservice medewerkers kunnen je hier op dit moment niet verder mee helpen, en zullen je naar dit formulier verwijzen.

https://www.t-mobile.nl/gratismobiel

Op www.t-mobile.nl/privacy vind je ons Privacy Statement waarin je kunt lezen hoe we met je persoonsgegevens omgaan en waar we deze gegevens voor gebruiken.

Heb je nog vragen? Vind je antwoord dan snel op t-mobile.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groeten,
Vanessa
Klantenservice T-Mobile
Hoe moet men dit dan serieus nemen? ze kijken niet eens naar alle correspondentie..

Goed dat ik alles bewaar want ik zal ze blijven vragen om een update en vervolgens stap ik gewoon naar de rechter.
Reputatie 2
over welke periode/jaren gaat dit ?
Hi Kid rock,

Goedemorgen.

Gaat om een bestelling van dinsdag 18 Januari 2011 via GSMTOPDEAL en ordernummer (van GSMTOPDEAL was 400008348
Tot op heden geen T-mobile'r die dit oppakt ...we moeten het hebben van mensen van de forum??
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Claimer,

De reden dat wij hier nog niet gereageerd op hebben, is eigenlijk om dezelfde reden die je zelf al meestuurt in de mail die je hebt ontvangen. Ik kan hier verder niet veel meer over zeggen. De zaak is niet zo eenvoudig als hij lijkt, er zijn heel veel verschillende contractsvormen die per geval bekeken moeten worden. Hoe lang dit allemaal nog gaat duren is niet te zeggen. T-Mobile behandelt alle aanvragen individueel en ik heb daar verder geen inzicht in.
Hoi Claimer,

De reden dat wij hier nog niet gereageerd op hebben, is eigenlijk om dezelfde reden die je zelf al meestuurt in de mail die je hebt ontvangen. Ik kan hier verder niet veel meer over zeggen. De zaak is niet zo eenvoudig als hij lijkt, er zijn heel veel verschillende contractsvormen die per geval bekeken moeten worden. Hoe lang dit allemaal nog gaat duren is niet te zeggen. T-Mobile behandelt alle aanvragen individueel en ik heb daar verder geen inzicht in.

Oh really waarom nog steeds niets vernomen dan? Wel een brief ontvangen van ze na een half jaar ergens in december dat er iets in behandeling is maar wat staat er niet duidelijk in .. Maar nog steeds geen antwoord?

Reageer