Beantwoord

Waarom wordt ik niet teruggebeld over mijn klachten

• 4 december 2018
  • 9 reacties
  • 1147 Bekeken

Ik ben al vanaf januari bezig om bereikbaarheid problemen op te lossen met t-mobile maar na ik denk wel 30 telefoontjes Van mij naar t-mobile is er nog geen antwoord of oplossing.
Er komt steeds een belofte dat ik teruggebeld ga worden maar tot op heden nog geen telefoontje terug gehad met een oplossing of goede uitleg.
Nu ook weer mijn t-mobile extra punten verdwenen en daar over gebeld maar nul reactie terug !!!
ik ben al 20 jaar trouwe klant en mag verlengen, maar het begint er op te lijken dat deze trouwe klant door t- mobile naar de concurrent wordt gedirigeerd door t-mobile zelf.
Lijkt mij niet de juiste gang van zaken en ik wil nu toch wel een keer serieus genomen worden.
icon

Beste antwoord door Hajar 6 december 2018, 15:11

Hi Patrick,

Ik zie dat je gister bent verder geholpen en dat je je abonnement hebt verlengd. Hopelijke is hiermee alles naar wens. Als je nog andere vragen hebt, laat het ons weten!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Patrick,

Excuses voor de late reactie. Ik zie dat hier een case over was aangemaakt en deze was inmiddels gesloten. Ik heb mijn collega nu opnieuw verzocht hier nog eens naar te kijken en hier met jou een oplossing in te vinden. Ik verwacht dus dat er nog contact met je wordt opgenomen! Dit kan iets langer duren vanwege de feestdagen.

Voor nu dus in elk geval fijne feestdagen gewenst!
@David blijkbaar wil tmobile niet dat ik verleng ??
wat een slechte service van een ooit goede provider !!!
Hoi David,

ik zou 2 EUR korting krijgen op mijn verlening omdat ik al vanaf januari netwerkproblemen heb de zogenaamde netwerk korting zoals t-mobile zelf aangeeft.
Alles geregeld n krijg de mail maar geen extra 2 EUR korting, weer bellen en de bestelling wordt geannuleerd en opnieuw gedaan maar nu goed en met 2 EUR korting.
Dus ik wil de 5 gb en onbeperkt bellen voor 20,- minus 2 EUR is dus 18,- per maand.
Wat schetst mijn verbazing ik ben verlengd door de 2de persoon en die rekent mij nu 30,- voor hetzelfde abbonement en weer geen 2 EUR korting.
weer bellen met de volgende persoon en die snapt er echt helemaal niks van en na 3 keer uitleggen kan ik niks anders doen dan de hele boel maar weer annuleren !!!!!
als er nog iemand capabel genoeg is om dit voor mij te regelen dan mogen jullie contact met mij opnemen en anders wordt het de concurrent.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Patrick,

Erg spijtig om te lezen, wat was er met de verlenging verkeerd gegaan? In ons systeem was deze goedgekeurd, maar is vervolgens alsnog geannuleerd. Mochten we nog een laatste poging voor je kunnen, doen we dat natuurlijk graag! Laat het dan ook gerust even weten!
Hoi Hajar,

helaas is met mijn verlenging ook van alles misgegaan en na 4 uur aan de tel maar weer geannuleerd en nu naar een nadere provider dan maar.
Snap niet dat ik 4 uur moet bellen om te verlengen en nu nog met lege handen sta.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Patrick,

Ik zie dat je gister bent verder geholpen en dat je je abonnement hebt verlengd. Hopelijke is hiermee alles naar wens. Als je nog andere vragen hebt, laat het ons weten!
Reputatie 6
Badge +8
Jeetje @Patrickb1973 wat een verhaal. Je bent dus al vanaf januari bezig met het oplossen van problemen m.b.t. bereikbaarheid. Ik vraag me als medeklant af wat er aan de hand is, maar respecteer natuurlijk je besluit als je dat niet met ons wil delen.
Hoi aelonius,

dank voor het meedenken.
Dit is niet het geval, ik ben voor iedereen bereikbaar
Reputatie 4
Badge +1
Hoi Patrick,

Een kort vraagje.

Kan het zijn dat jij anonieme oproepen hebt geblokkeerd? Wanneer een medewerker van de klantenservice terug wil bellen dan kan dit voorkomen dat het met een anoniem nummer gebeurd.

Reageer