Vraag

Wachttijd klantenservice

• 18 februari 2016
  • 3 reacties
  • 187 Bekeken

14 minuten gewacht en nog geen antwoord gekregen geduld is een schone zaak maar alles heeft zijn grenzen !!! Zo boos

3 reacties

Hoi Korkmaze70, welkom op het forum.

Vervelend dat je lang moet wachten.

Betreft het een vraag waar wij je eventueel mee kunnen helpen? Als je rondkijkt op het forum, vind je misschien al de informatie die je nodig hebt.
Afgelopen twee dagen ook geprobeerd te bellen, maar inderdaad het duurt veel langer dan normaal.
Ook gaat de melding voor Deezer Music achterelkaar door. Waarom is dat?
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Korkmaze70,

Ik wil je allereerst van harte welkom heten op het forum!

Ten tweede wil ik onze excuses aanbieden voor het feit dat je zo lang hebt moeten wachten. Het is zeker niet de bedoeling dat je zo lang moet wachten op één van onze collega's.

Het is mij niet duidelijk of je inmiddels te woord bent gestaan en je vraag of verzoek is afgehandeld. Mocht dit nog niet zijn gebeurd dan horen we graag waarmee we je kunnen helpen. Ook voor overige vragen en verzoeken kan je ons in de toekomst berichten.

Daarnaast verwacht ik dat de wachttijden op de telefonische klantenservice nu een stuk korter zijn. Het was de afgelopen dagen vrij druk in verband met een storing bij ons in het systeem. Mocht je dus willen bellen naar de klantenservice, dan is dat natuurlijk ook mogelijk.

Hi Rich,

Voor jou geldt uiteraard hetzelfde. Sorry voor het lange wachten. We helpen je natuurlijk graag zo snel mogelijk! Laat ons dus weten waar wij je bij kunnen helpen.

Voor de Deezer sms heb ik de registratie van je simkaart gereset. Zou je over 15 minuten je toestel één keer opnieuw willen starten? Ik ben benieuwd of dit de oplossing is. Houd ons op de hoogte. 🙂

Reageer