Beantwoord

Wanneer houdt de klantenservice zich eens aan de afspraken?!

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 12 reacties
Hallo,

Ik had een abonnement bij T-Mobile tot 18 april. Het bleek dat ik een opzegtermijn had van een maand, dus had ik die op de 18e gebruikt tot en met 18 mei... Eenmaal was het 18 mei, was mijn contract nog niet afgelopen. Ik kon nog bellen en smsen. Ben ik naar de T-Mobile zaak gegaan en die zeiden dat ik vanaf 00:00 niet meer zou kunnen bellen. Enkele uren gewacht, eindelijk 00:00, maar ik kon nog steeds bellen en smsen. Volgende dag wéér naar de zaak geweest, zeiden ze wéér (raar he?) dat het 00:00 wel zou aflopen, maar het was weer niet afgelopen. Ik keek op mijn T-Mobile beheer en het was ''zo hard'' misgegaan in het systeem, dat ik zelfs tegoed had gekregen voor juni, terwijl mijn abonnement 18 mei zou moeten aflopen. De volgende dag, de 20e, heb ik maar naar de klantenservice gebeld om te vragen hoe het zit. Ik kreeg als antwoord dat het een fout van het systeem was. Nou oke, ik geloofde er niet echt in, maar kon het enigszins begrijpen. Tijdens het gesprek heb ik doorgegeven dat ik prepaid klant wil blijven en heb ik afgesproken met Sander (degene die ik aan de lijn had) dat hij mij rond een uur of negen zou terugbellen voor het feit dat ik een nieuw abonnement wil hebben vanaf augustus. Helaas, de klantenservice houdt zich niet aan de gemaakte afspraken. Sander heeft niet teruggebeld. Dinsdag heb ik maar eens teruggebeld om te vragen hoe het zit. Gelukkig kon ik al niet meer bellen en smsen, want mijn contract was afgelopen. Dat is al een vooruitgang... Toen kreeg ik een meneer aan de lijn die had mijn opzegtermijn weer geactiveerd en omdat de wachtrij lang was, werd mij geadviseerd om later terug te bellen zodat ik mijn opzegtermijn kon beeindigen en tegelijkertijd prepaid klant kon activeren. Enkele uren later belde ik terug en kreeg ik een hele aardige vrouw aan de telefoon. Oók zij zei dat de wachtrij te lang was en dat ik de volgende dag, woensdag dus, teruggebeld zou worden voor een uur of na half vijf. Maar nog stééds houdt T-Mobile zich niet aan de afspraken en ben ik ALWEER! niet teruggebeld. Ik ben het onderhand wel zat.... Ik ben nu al tien dagen bezig en tien dagen lang maakt T-Mobile de beloftes niet waar...

Ik vraag me af wanneer ik eens terug gebeld wordt want ik wil prepaid klant blijven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Een topic dat ik eerder ook al had geopend met betrekking tot dit onderwerp:
https://forum.t-mobile.nl/be-indigen-annuleren-428/abonnement-eigenlijk-verlopen-124264/
icon

Beste antwoord door EsthervD 26 mei 2011, 16:54

@gs40
Ik heb je voor de catalogus een privébericht gestuurd.
Wanneer hiermee de oplossing is geboden wil je deze reactie dan als beantwoord markeren?
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

11 reacties

Reputatie 2
welkom in de hel dat t-mobile heet.

ik kreeg normaal mijn nieuwe bundel morgen pas, nu opeens de 24e en volgens die miep van de klantenservice zit dat in mijn hoofd, dat ik het pas het eind van de maand zou krijgen.

Maar zoek stichting SMCO maar op en laat daar een klacht achter over t-mobile.

T-mobile heeft net een rechtszaak met hun achter de kiezen, volgens mij wil t-mobile er nog een hebben, want klantvriendelijkheid scoort bij mij een 0

zowel hier als in de winkel
Reputatie 2
Ik had enige tijd geleden ook al een telefooncontact gehad, weet niet hoe dat kwam, maar toen liep het perfect. Kreeg ik vier smsjes met vragen over klanttevredenheid. Had daar goede cijfers gegeven, maar dat als ik die smsjes nog een keer zou krijgen, dan had ik zonder twijfel een 1 gegeven.

De zaak van SMCO heb ik ook bestudeert ja, maar helaas het kan niet meer.

Ik wacht gewoon op een telefoontje van T-Mobile met excuus. En dan niet zo een *** excuus ja systeem dit, systeem dat... Het mag wel eens goed worden gemaakt.
Reputatie 5
@gs40
Ik wil mijn excuses aanbieden dat het zo verwarrend is verlopen. IK heb een wijziging in de systemen gemaakt en je contract wordt morgen omgezet naar Prepaid. Ik heb je hiervan ook een bevestiging per e-mail gestuurd.
Reputatie 2
EstherVD,

Mooi, bedankt! Maar nu heb ik nog wel twee vragen: mijn opzegtermijn werd dus telefonisch geactiveerd en vervolgens moest ik terugbellen om het te deactiveren en tegelijkertijd over te gaan naar prepaid. Omdat mijn opzegtermijn geactiveerd is, zie ik dat ik momenteel een tegoed van 18.30 euro heb. Dat vervalt morgen, maar krijg ik daar een factuur van? Ik vermoed van niet, ten eerste omdat ik mijn uiterste best heb gedaan om over te gaan naar prepaid en ten tweede het niet heb gebruikt.
Reputatie 2
Trouwens, in de mail staat:
''Datzelfde geldt voor uw gespaarde T-Mobile Extra-punten. Het inwisselen van uw T-Mobile Extra-punten kan nog tot het moment dat uw abonnement wordt afgesloten. Ga daar dus slim mee om!. ''

Maar als ik nu kijk naar waar normaal mijn gespaarde punten staat, staat er wat over mijn voicemailinstellingen, namelijk:

Mijn voicemailinstellingen<br>Ga je tijdelijk naar het buitenland of werk je voor een Engels bedrijf? Stel via My T-Mobile direct je voicemail in.<p>Voicemail tijdelijk aan-/uitzetten<br>De voicemailtaal wijzigen<br>'Who called' aan-/uitzetten<br>Stel je voicemail in<br>empty </p>

Hoe kom ik bij mijn gespaarde punten terecht? Zou het wel fijn vinden om ze te gebruiken, want heb er nog heel wat.
Reputatie 2
Iemand een antwoord op mijn vraag over gespaarde punten? Wil ze graag gebruiken, anders is het zo zonde.
Reputatie 5
@gs40
Wanneer je abonnement morgen omgaat naar PrePaid betaal je ook tot morgen abonnementskosten. Je hebt nu van 20 mei t/m 19 juni je bundels ingekocht, deze bundels ga je betalen tot morgen, het teveel betaalde ontvang je retour op je eindfactuur. Hiermee krijg je dus een deel van je beltegoed wat er nu staat terug.

Wat betreft je opgespaarde punten, deze komen inderdaad per morgen te vervallen. Kun je me aangeven of je iets in gedachten had om met je punten te doen, dan kan ik dit alsnog voor je bestellen.
Reputatie 2
Pfff, ik vind het echt ontzettend balen dat ik óók de kosten moet betalen van het terugbellen, omdat de klantenservice zich niet aan de afspraken heeft gehouden! Ze hadden mij beloofd om terug te bellen en niet één keer maar het dubbele.... In principe heb ik een bundel van 24t/m26(vanacht)...

EstherVD, ik vind het echt ontzettend aardig van je dat je me helpt maar ik heb ook in de winkel gezegt dat ik gewoonweg het terugbellen niet betaal, omdat het een probleem van de klantenservice is...

En ik heb vrijwel nooit naar de catalogus gekeken en het aantal punten was in ieder geval boven de 1000, maar meer weet ik ook niet. Ik zou het fijn vinden als ik weet hoeveel punten ik heb en toegang heb tot de catalogus.
Reputatie 5
@gs40
Ik heb je voor de catalogus een privébericht gestuurd.
Wanneer hiermee de oplossing is geboden wil je deze reactie dan als beantwoord markeren?
Reputatie 2
Reactie terug.
Reputatie 5
De antwoorden zijn gegeven, dit topic gaat op slot.