Beantwoord

Wat betekent 'service' voor een T-mobile winkelmedewerker?

• 9 april 2019
  • 4 reacties
  • 1429 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Vandaag was ik in een T-mobile winkel waar ik al zeker 10 jaar kom elke 2 jaar kies ik toch weer voor T-mobile echter de service in de winkel gaat jaar op jaar achteruit. vandaag was voor mij de limit. Een winkelmedewerker had een toezegging gedaan op mijn nieuwe telefoon deze zou ik vandaag kunnen activeren . Lang verhaal kort ze hadden hem niet op voorraad en de medewerker die mij had geholpen was vandaag niet aanwezig. Iemand anders nam het over. In het begin was hij gewoon vriendelijk totdat bleek dat hij het niet kon oplossen. In plaats van dat hij oplossingsgericht te werk ging en aangaf wat hij wel kon doen haalde hij zijn schouders op en zei dingen als: tja wat wil je dat ik zeg, jammer dan enzovoorts. ook gaf hij heel veel non verbale signalen dat hij er echt niets aan ging doen. Ik vroeg of hij namens zijn collega een excuses kon maken en zei ook dat het niet persoonlijk was maar dat ik wel graag de manager wilde spreken . Hij gaf aan de manager te zijn (wat ik niet helemaal geloof). toen ik vroeg om zijn naam wilde hij alleen zijn voornaam geven. Mijn punt/ vraag is. wat is service in de ogen vn T-mobile? want ik overweeg zeer om ofwel weg te gaan omdat ik geen zin heb in dit soort aanvaringen ofwel om alleen nog maar online te bestellen. Ik vind het heel erg dat het zo slecht is gesteld met de service dat ik overweeg voor 1 van deze 2 opties te kiezen te kiezen.
icon

Beste antwoord door David 10 april 2019, 12:08

Hey @RW1973,

Dat is in ieder geval niet de service die we willen bieden! Mijn definitie is een optimale ervaring kunnen bieden via welke manier er dan ook contact is. Het is in jouw bericht in ieder geval duidelijk dat we dit niet in de winkel hebben kunnen bieden, zoals we dat graag willen zien. Hopelijk kunnen we in ieder geval via onze Community alvast de boel een beetje beter maken!

We kunnen de feedback sowieso doorzetten naar de desbetreffende T-Shop, maar dan heb ik de locatie en ook de naam nodig van degene die je hebt gesproken. Als je dit liever niet via een openbare reactie doet, dan mag dit natuurlijk ook via een privébericht mijn kant op komen. Dan kunnen we in ieder geval zorgen dat dit wordt meegenomen in de verbetering van de service in de winkel aldaar.

Het is voor mij op dit moment nog niet helemaal duidelijk wat het probleem was, maar ik begrijp dat er bepaalde toezeggingen gedaan zouden zijn die niet nagekomen konden worden? Als er iets is wat ik voor deze bestelling nog voor je kan nakijken, dan doe ik dat natuurlijk graag! Kun je me in dat geval even een privébericht sturen met jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Als je daarin aangeeft wat er afgesproken was, dan kan ik dat gelijk meenemen in mijn antwoord.

Ik zie jouw bericht graag verschijnen, zodat ik dit verder voor je op kan pakken, RW1973!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi RW,

Zo te zien is het met de hulp van Folkert gelukt en ik heb dan ook zojuist op jouw berichten gereageerd. Ik zie jouw reactie graag tegemoet!
Reputatie 7
Badge +18
@RW1973 Klik even op de naam van David, je komt dan op zijn profiel pagina, kies daar "Stuur bericht"
Beste David,
Dankjewel voor jouw bericht. Is het mogelijk ook telefonisch verder te bespreken?
Wil best mijn gegevens achterlaten in privébericht maar weet dan nog niet waar.

PS het is een te uitgebreid verhaal om goed neer te typen.

Hoor graag van je.
Hartelijke groet
RW
Reputatie 7
Badge +20
Hey @RW1973,

Dat is in ieder geval niet de service die we willen bieden! Mijn definitie is een optimale ervaring kunnen bieden via welke manier er dan ook contact is. Het is in jouw bericht in ieder geval duidelijk dat we dit niet in de winkel hebben kunnen bieden, zoals we dat graag willen zien. Hopelijk kunnen we in ieder geval via onze Community alvast de boel een beetje beter maken!

We kunnen de feedback sowieso doorzetten naar de desbetreffende T-Shop, maar dan heb ik de locatie en ook de naam nodig van degene die je hebt gesproken. Als je dit liever niet via een openbare reactie doet, dan mag dit natuurlijk ook via een privébericht mijn kant op komen. Dan kunnen we in ieder geval zorgen dat dit wordt meegenomen in de verbetering van de service in de winkel aldaar.

Het is voor mij op dit moment nog niet helemaal duidelijk wat het probleem was, maar ik begrijp dat er bepaalde toezeggingen gedaan zouden zijn die niet nagekomen konden worden? Als er iets is wat ik voor deze bestelling nog voor je kan nakijken, dan doe ik dat natuurlijk graag! Kun je me in dat geval even een privébericht sturen met jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Als je daarin aangeeft wat er afgesproken was, dan kan ik dat gelijk meenemen in mijn antwoord.

Ik zie jouw bericht graag verschijnen, zodat ik dit verder voor je op kan pakken, RW1973!

Reageer