Beantwoord

Wat kan klantenservice nog echt betekenen voor mij?


Ik had een Sim Only besteld met de actiekorting inclusief nummerbehoud. Nu blijkt dat als je niets hoort, het schijnbaar niet kan. Na telefonisch contact met KLANTENSERVICE werd gezegd dat je een formulier moet invullen en dan binnen twee dagen antwoord krijgt. Nog niets gehoord, week later en.....actie weg! Anders had ik wel een nieuw nummer genomen (betere info geven?), want ik wil(-de) alle twee mijn abonnementen nu onderbrengen bij 1 provider en koos voor T-Mobile. Prachtige actie dacht ik....
En wat kan klantenservice nu nog om het toch op te lossen? Ik ben echt benieuwd nu!
icon

Beste antwoord door Amy T-Mobile 30 juni 2015, 14:45

We behandelen jouw vraag in jouw andere topic. Om die reden heb ik dit topic gesloten. 🙂

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Dubbele topics zijn niet toegestaan kijk voor meer info naar de forum regels,
https://forum.t-mobile.nl/over-de-t-mobile-community-457/de-huisregels-215786
Wist ik niet, excuus.
Reputatie 7
Badge +15
We behandelen jouw vraag in jouw andere topic. Om die reden heb ik dit topic gesloten. 🙂

Reageer