Vraag

wat vind jij wat T-mobile??

• 14 maart 2011
  • 1 reactie
  • 342 Bekeken

Reputatie 2
  • Debutant
  • 0 reacties
Ik heb heel lang geen telefoon gehad omdat die tijdens reparatie stuk was gemaakt. Heb daarna 3 telefoons gehad die het niet deden. Nu heb ik de 4e telefoon en het onvermijdelijke het werkt nog steeds niet maar probleem ligt aan de sim en het bereik. Ik betaal volop maar heb niet genoeg bereik op me nummer. Klantenservice is een chaos lijkt net of elke medewerker zijn eigen leven en systeem heeft bij t-mobile. wat de 1 toezegd weet de ander nix van af. Heb zelfs meegemaakt ben in gesprek met klantenservice en krijg 2 wisselgesprekken van klantenservice en daarvoor was ik week aan et wachten. Heel toevallig ik word gebeld wanneer ik zelf terugbel van; " halllooo zijn jullie me vergeten" . Ik vind T-mobile klantenservice echt 10x nix! Als ze het niet aankunnen zou ik me graag willen aanmelden als medewerker kan ik laten zien hoe het wel moet klantvriendelijk

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 5
@GMK

Vervelend dat je zoveel problemen ondervind met het reparatieproces en de omruiling van een toestel. Mijn excuses voor het ongemak. In het systeem kan ik terugvinden dat je het netwerkprobleem alleen ondervind in het huidige toestel en niet wanneer je de simkaart in een ander toestel probeert. Klopt dit?