wederom complimenten voor t-mobile

Reputatie 7
Wederom moet ik bij complimenten maken voor de goede service van t-mobile.
ik had 9mei sms maximaal aangezet maar omdat dit midden in de maand is gebeurt zou ik maar 360 smsjes krijgen ( dit wist ik niet) want op mijn belstatus stond gewoon 1000 smsjes. en liep daar steeds vanaf.
vandaag kwam me rekening binnen en schrok wel toen er stond 170 euro aan smsjes buiten de bundel.. om nog maar te zweigen over het rest bedrag van deze maand.
mijn eerste telefoontje werd ik door mevrouw (zou dr naam maar niet vermelden) behoorlijk afgekat en had geen behoefte om verder geholpen te worden door haar.
ik heb een half uur later terug gebeld. en kreeg een hele vriendelijke meneer (ook zijn naam zal ik niet vermelden zal wel zo eerlijk zijn) aan de lijn
omdat ik printscreens heb gemaakt van de belstatus dat ik wel die 1000 smsjes steeds had (gelukkig) is hij gaan overleggen en zijn ze zo vriendelijk geweest om het bedrag van 120 euro te laten vervallen omdat de belstatus dit verkeerd heeft weer gegeven.

bij deze mijn reuze complimenten voor de goeie service t-mobile!!!

This topic has been closed for comments

13 reacties

Badge +12
Hi Ingridd18,

Gelukkig dat jij net als ik tevreden ben met T-mobile

Laten we hopen dat dit blijft... haha
Reputatie 7
zweigen moet natuurlijk zwijgen zijn sorry voor mijn goede nederlands taal:D
Reputatie 6
ingrid als je niet weet wat je met die120 euro moet doen zeg je het maar,,lol
Reputatie 7
whahaha ja ik was al aan het denken:P.. mjaa ik zie het graag gewoon op me rekening staan haha:P
Reputatie 2
T-mobile is steeds meer bagger aan het worden, ik kan al niet meer bellen.. :S
Reputatie 6
ThijsFCG...welkom,,,,,je zit in de verkeerde topic en wat wil je er op horen,,,ik ben tevreden met tmobile
Badge +12
@ThijsFCG,

Wat voor probleem heb je dan 🙂 ?
Reputatie 7
ik ben ook behoorlijk tevreden kun je misschien je probleem omschrijven
Reputatie 2
Ook ik ben zeer tevreden over t-mobile, ik had een probleem met instant e-mail. Ik werd vriendelijk te woord gestaan door een medewerkster, werd toen doorverwezen naar de dichtstbijzijnde t-mobileshop (waar ik niet mijn telefoon vandaan heb) en werd meteen die dag nog het probleem verholpen.

Reputatie 5
@ingridd18
Bedankt voor de compliment! Ik heb je compliment doorgestuurd naar de betreffende collega. :)

@ThijsFCG
Het is jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over T-Mobile. Je geeft in je bericht alleen maar aan dat je niet meer kan bellen en daar kunnen we weinig mee. Ik heb gecontroleerd of er misschien blokkades actief staan maar dat is niet het geval. Heb je misschien problemen met het netwerk? Dan zou je in het forumgedeelte netwerk een bericht kunnen plaatsen.
Reputatie 7
ries heb je kunnen nakijken wie het was:D?
Reputatie 2
Hoezo complimenten? Eerst word je afgezeken door mevrouw, daarna perfect geholpen ZOALS HET HOORT door meneer. Compenseerd toch?
Reputatie 7
njaa complimenten gaan altijd boven het afzeiken toch:)
ik ben en blijf positief over t-mobile.
en overal is wel n rotte appel te vinden duss daar moeten we maar mee leven dan:)
k ben perfect geholpen dus ben uitermate positief:) niet gecompenseerd;) want ik wordt altijd uitstekend geholpen:) telefonisch en op het forum ook:D