Beantwoord

wijzigen incassodatum

• 13 november 2019
  • 6 reacties
  • 819 Bekeken

Ik heb in juni dit jaar gevraagd om wijziging van de incassodatum, naar het laatste moment zijnde de 30e. van elke maand. Dit is tot op heden niet opgevolgd door T-Mobile, ondanks uw bevestiging per e-mail. Tevens heb ik elke maand gereageerd en daarbij is beloofd de datum aan te passen. Tot mijn grote teleurstelling is dit ook deze maand (november) nog niet aangepast. Kun u mij vertellen waarom niet?

bvd,

icon

Beste antwoord door Evy 13 november 2019, 15:26

Hi @jdoubleu 

Dit kijk ik graag even voor je na! Hiervoor heb ik wel wat meer gegevens nodig. Kun je mij in een privébericht (via mijn profiel) je 06-nummer, naam, adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN sturen. Zodra ik deze gegevens binnen heb, ga ik gelijk voor je aan de slag! :grinning:

Ik zie je bericht graag tegemoet!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @jdoubleu 

Voor mobiel is het niet mogelijk om de incasso datum te wijzigen. Wel kan je in je T-Mobile account je betaalmethode wijzigen.

Je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om via een acceptgiro te betalen, je kan dan betalen wanneer het je uitkomt binnen de termijn natuurlijk.

Voor thuis kan de incasso datum gewijzigd door een Moderator.

Beste Waqqas,

Vijf verschillende T-Mobile medewerkers hebben dit toegezegd, ook is dit terug te vinden. Voor jouw info: er zijn drie incasso momenten, rond de 20e., 25e. en 30e. van elke maand. Gebruiker mag hieruit kiezen!

Reputatie 7
Badge +13

Je hebt helemaal gelijk! Mijn excuus een Moderator kan dit voor je wijzigen.

Reputatie 6
Badge +4

Hi @jdoubleu 

Dit kijk ik graag even voor je na! Hiervoor heb ik wel wat meer gegevens nodig. Kun je mij in een privébericht (via mijn profiel) je 06-nummer, naam, adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN sturen. Zodra ik deze gegevens binnen heb, ga ik gelijk voor je aan de slag! :grinning:

Ik zie je bericht graag tegemoet!

Beste,

Ik wil graag de incassodatum wijzigen naar de 25e van de maand.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @crzysandy

Ik heb jouw verzoek doorgezet naar de afdeling die dit kan regelen, dus dit wordt voor je opgepakt! :thumbsup:

Reageer