Beantwoord

Winkelvoorraad

• 22 september 2018
  • 3 reacties
  • 2614 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik vind het echt amateuristisch dat T-Mobile geen inzicht in de winkelvoorraad geeft. Vervolgens bel ik de klantenservice krijg je als antwoord:” de Iphone 8 plus gold 64gb een model is welke niet gangbaar is dus hij is schaars.” Ik weet niet of ik nou moet lachen of huilen van dat anwoord...😂 Nu moet ik de stad in om op goed geluk te vragen of ze alsjeblieft die schaarse Iphone 8 plus gold 64gb hebben liggen. @T-Mobile ongelooflijk hoeveel moeite ik als klant moet doen om iets simpels te weten te komen💩

Wat vinden jullie?
icon

Beste antwoord door CrisTien 22 september 2018, 12:23

Hoi @Tan_n86 wat vind ik🤣 nou kijk en lees hahahah
ik denk dat ze dat niet kunnen. Op het moment dat ze je vertellen er is er één op voorraad in Lutjebroek kunnen ze in die winkel net bezig zijn met de verkoop van die mooie Telefoon en kom jij voor niets en ben je ook pissig.
volgens mij is het dus gewoon niet te doen om dat door te geven.

Ga gezellig naar de shop in jouw stad/dorp en hebben ze hem niet is er altijd wel een ander winkel die hem verkoopt.
Veel succes en voor straks plezier met je mooie IPhone
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Tan_n86 wat vind ik🤣 nou kijk en lees hahahah
ik denk dat ze dat niet kunnen. Op het moment dat ze je vertellen er is er één op voorraad in Lutjebroek kunnen ze in die winkel net bezig zijn met de verkoop van die mooie Telefoon en kom jij voor niets en ben je ook pissig.
volgens mij is het dus gewoon niet te doen om dat door te geven.

Ga gezellig naar de shop in jouw stad/dorp en hebben ze hem niet is er altijd wel een ander winkel die hem verkoopt.
Veel succes en voor straks plezier met je mooie IPhone
Hoi @CrisTien ,

Heb je advies opgevolgd. Mijn dochtertje van 8 maanden lekker goed ingepakt ivm de regen/wind, de drukte van de zaterdag samen getrotseerd met als eindbestemming de T-Mobile shop. Door de launch van de nieuwe iphone stond de hele winkel vol. Na 40 minuten waren Ollie en ik aan de beurt en vroeg ik of ze een Iphone 8 plus 64 gold hadden, raad eens wat het antwoord was? Nee helaas die is uitverkocht...

Ollie en ik dropen af. Samen weer de drukte, wind en regen getrotseerd om uiteindelijk met lege handen thuis te komen. 2,5 uur van onze zaterdag gewoon weggegooid. Zal nog eens een tip van je opvolgen...😅

Je argument dat T-Mobile het niet zou kunnen is natuurlijk gewoon onzin. Ikea, mediamarkt, phonehouse, mobiel.nl, cool blue kunnen het ook waarom T-Mobile niet? Omdat het gewoon amateuristisch is en totaal geen rekening wil houden met de behoeftes van een grote groep klanten.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Tan,

Ik vind het jammer om te horen dat je met je dochter naar de shop bent gegaan en dat het toestel niet op voorraad was. Op dit moment is er zoveel vraag naar de nieuwe iPhone. Je kan dit levertijden topic aanhouden. Op dit moment is de iPhone 256GB Gold wel direct leverbaar dus mocht je daar interesse in hebben dan je die bestellen.

Ik hoop dat het alsnog lukt met bestellen! 🙂

Reageer