Zakelijk genaaid door t-mobile

Zie veel ontevreden berichten over t-mobile, maar als je een zakelijk abonnement hebt, dan word je pas echt genaaid en kunnen ze zogenaamd helemaal niets doen voor je. Het is toch te zot voor woorden dat ik hier keer op keer lees op het forum dat het bij T-Mobile (een telecom bedrijf) vaak tekort schiet betreft comunicatie....
Ik heb sinds 2008 (noodgedwongen ) een iphone 3 aangeschaft voor mijn zaak, dit gaf al de nodige problemen destijds. Heeft bij elkaar geloof ik zo'n 8 weken geduurt voordat ik wat met mijn iphone kon. Phonehouse heeft geloof ik 6 x moeten faxen voordat het voor elkaar was en ik kon bellen, of eigenlijk belangrijker nog, bereikbaar was.
Nou ja kan gebeuren dacht ik nog, maar had deze ervaring nog niet eerder met andere providers gehad.
Had na 2 jarig contract wel zin in een iphone 4, maar heb dit uiteindelijk niet gedaan, crisis, eigenlijk geen geld voor, en mijn iphone 3 deed het op dat moment nog prima.
Heb dus gewoon mijn abonnement door laten lopen met dezelfde kosten die ik de eerste 2 jaar ook al had, en nooit aan gedacht om het abonnement om te zetten zodat ik toch in ieder geval wat goedkoper uit zou zijn. Voor alle mensen, "hier moet je zelf op letten want t-mobile zal je er niet op wijzen. Voor andere dingen of reclame weten ze je wel te bereiken via sms of mail maar je service bieden, helaas dat bestaat niet meer bij hun.
In het 3e jaar begon mijn iphone 3 flink kuren te vertonen, klanten die me belden kon ik soms niet op pakken, ik zag dus wel het rode en groene knopje in beeld, maar kon drukken wat ik wou, zat muurvast. Vaak onderweg naar klanten toe, fijn navigeren, maar als je dan elke keer in beeld krijgt mobile dataverkeer niet mogelijk word je daar niet vrolijk van. Gemiste afslagen in gebieden van nederland waar je niet bekend bent, was een dagelijkse ergenis aan het worden.
Ik had zelf al het idee te wachten tot de iPhone 5 uit zou komen om dan gelijk mijn abonnement aan te passen omdat ik inmiddels al een paar keer flink over mijn belbudged heen was gegaan. Ben begonnen met een i150 maar die was in het begin nog toereikend maar sinds begin dit jaar al niet meer.
Eigenlijk had ik gehoopt dat de iPhone 5 in 2011 al zou verschijnen omdat er toen al geruchten daarover waren.
Nou ja nog maar even volhouden dan met de 3 ook al was dit een steeds grotere ergenis. Ben zelf al sinds 1997 met apple computers in aanraking gekomen vanwegen geluids studio's en grafische ontwerpen die zelf maakte.
Dit jaar is het echt een ramp met de iPhone 3, hij wordt gewoon te oud, functioneerd niet meer naar behoren, 3G is regelmatig weg, telefoon slaat steeds vaker vast, als ik in googlemaps iets probeer te typen, dan kan je 3 letters typen, en ja hoor 1 minuut later komt het als een soort van ouderwetse telex op mijn scherm te staan. Gek wordt je ervan, zakelijk gezien is dit allemaal niet erg handig.
Heb september eindelijk tijd om t-mobile te bellen om het 1 en ander te regelen betreft een verlenging met een wat hoger abonnement en een nieuwe iPhone.
Mijn vermoeden dat het wel eens een tijdje kon duren voordat ik iemand aan de lijn had werd al snel bevestigd door een een of ander lullig bandje dat uitlegde dat het vanwegen de iPhone erg druk is. Is dit trouwens ook zo met andere toestellen die nieuw uitkomen ?
Eindelijk iemand aan de lijn, en leg uit dat ik inmiddels al 4 jaar met hetzelfde onveranderde abonnement en een iPhone 3 probeer de tijd uit te zitten, en toen ik zei dat ze eigenlijk al veel geld aan mij verdiend hadden, vond die mevrouw dat dat geheel mijn eigen schuld was...... 
Sjonge jonge gelijk in de verdediging terwijl ik hier T-Mobile niet eens de schuld van geef, alhoewel ik het niet netjes vind dat ik er niet op gewezen ben. Ja dat doen we nooit stel je voor dat we iedere klant daarvoor moeten benaderen...was het antwoord op een manier die ik nog niet bij mijn eigen moeder durf te uiten.
Maar goed, wat kunt U dan wel voor me doen? Nou we hebben een fantastisch aanbod en willen U wel een korting van € 20,= aanbieden.
Ik zeg "wat zegt u € 20 euro korting ? Ik vraag "Is dat per maand?" 
Nee zegt de mevrouw " Dat is eenmalig € 20 euro korting op de aanschaf van het nieuwe toestel"
Hier moest ik toch wel even slikken, voor € 20 euro koop ik nog niet eens een nieuw hoesje voor het toestel ....
" Meer mogen wij niet doen meneer, en als u het er niet mee eens bent, dan schrijft u maar een mail naar zakelijk@t-mobile.nl
Ik zeg nou dan ga ik dat maar eens doen en bedank de mevrouw toch ondanks ze me niet erg verder en vriendelijk heeft geholpen.
Je kan aan die mensen duidelijk horen dat er veel mensen voor de nieuwe iPhone bellen, en en het lijkt erop dat ze dat niet erg prettig vinden, omdat het waarschijnlijk nergens anders meer over gaat als de iPhone.
Mail geschreven, en wachten maar,........en wachten,........en wachten.......en ....wachten .....gaaaap.

17 reacties

Na anderhalve week maar weer eens kontact opgenomen via 1200. Ik had dus nog steeds geen mail terug, en er was ook niet gebeld of iets. weer een hoop tijd weg voor niks....
Bel dus op vrijdag 5 oktober nog maar eens, en probeer het opnieuw uit te leggen hoe en wat, 4 jaar zelfde abo, bla bla en zelfde mobiel met veel problemen bla bla. Mail gestuurd naar [email]zakelijk@t-mobile.nl[/email] en het is niet waar, die kunnen ze niet terug vinden, dus orde houden kunnen ze daar ook al niet. ik heb hem nog steeds in mijn computer staan, met die datum dusssssss.
Uitgelegd dat ik ook maar € 20 euro korting voor dit alles zou krijgen etc.
Dit keer had ik een jongeman en die vertelde me dat dat sinds 1 oktober ook al niet meer geldig was, tja wat kun je verwachten.....veel slechter zou het toch niet worden dacht ik..... nou ergste komt nog , als je dit verhaal verder leest, het kan namelijk nog veel erger.........trust me.
"Dus die € 20 euro korting op het toestel bestaat ook niet meer ?" Nee die is afgeschaft werd me verteld.
" Ik zeg, ik verwacht geen hornderden euro's korting of iets, maar kunnen jullie dan helemaal niets met het feit dat ik een toestel overgeslagen heb en nog steeds met hetzelfde abo bel met dezelfde kosten?" Nee dat is uw eigen verantwoording om dat te regelen"
Dus in het kort komt het erop neer dat je afgestudeerd moet zijn in mobiele telefonie en alles wat eromheen hangt, en dat als je daar je diploma voor hebt, de mensen die bij T-Mobile werken moet controleren of ze alles juist doen. Echt belachelijk....
ik begin er steeds meer de balen van te krijgen van deze club, en heb inmiddels al aardig spijt dat ik toch niet al 2 jaar geleden ben vertrokken naar een andere provider...
Nou zeg ik , ik kan nu eigenlijk niet veel langer meer wachten met een ander toestel, want dit kost me al klanten en als ik met de iPhone 3 nog langer zo door blijf *****n dan kost het me nog meer klanten.
Besluit dus toch maar om mijn i150 om te zetten naar een i300 met een iPhone 5. Nou ik zou graag een Iphone 5 willen in het zwart 32GB, de jongeman vraagt me om een momentje zodat hij alle gegevens erbij heeft , en gaat de bestelling in orde maken en maakt me er gelijk attent op dat het wel een lange tijd kon duren voordat de iPhone geleverd zou worden, maar hij zou al wel vast mijn nieuwe abonnement i300 activeren. Ik zeg maar ik heb de iPhone toch nog lang niet, vanwaar nu al activeren? doe maar als de iPhone word geleverd. Nee zegt hij, ik doe het nu want dan kunt er al gelijk gebruik van maken. Waarvan ?
Van het nieuwe abonnement.
Ik denk nog bij mezelf, laat ook maar ik zit er nu toch telkens over mijn belbudged  heen.
Nou u hoort vanzelf wanneer hij word geleverd door AMP Logistics, u krijgt een mail en een sms daarover.
En inderdaad krijg ik 3 dagen later daar een sms over en word zelfs gefeliciteerd met de aanschaf van mijn nieuwe iPhone die ik voorlopig nog niet zal krijgen.....
En nu kan het ineens wel dat ik bericht wordt hierover. Je berichten voor een ander goedkoper sim only abonnement na 2 jaar kunnen ze niet, of je gewoon antwoord geven op de mails die je stuurd kunnen ze niet, maar dit dan weer wel. Ik word er onderhand een beetje gestoord van deze K..club, en dit is nog maar zacht uitgedrukt ...
Zit bij een vriend thuis, op maandag 8 oktober (3 dagen later na de bestelling) als ik het smsje ontvang met het order nummer van mijn iPhone, en hij kijkt op zijn computer hoe en wat.
Hij zegt je hebt een zwarte iPhone 16 GB besteld en die is er met 3 tot 4 weken. Ik zeg haha grapje zeker, ik heb het over een zwarte iPhone gehad met 32 GB, en geen 16. Ik zeg tegen hem dat er een 8 megapixel camera op zit, en voor mijn werk moet ik vaak foto's maken, en heb nu ook de mogelijkheid om HD filmpjes te maken, dus heb ik niet een 64 GB genomen want daar moest ik meer bijbetalen ( achteraf had ik die misschien beter kunnen nemen) maar dat ik daarom een 32GB heb genomen.
Hij zegt nee hoor hier staat een 16 GB! Ja doei je neemt me in de maling man..... en hij zegt, nee echt niet kom maar kijken.
Tot mijn stomme verbazing zie ik inderdaad dat die LULHANNES die mijn order heeft verwerkt, een 16 GB heeft besteld. Ik zeg, daar heb ik geen reet aan, want door die filmpjes en foto's van zware kwaliteit zal de nieuwe mobiel snel vol lopen, en zeker als je er ook nog een hoop foto's op zet die ik al eerder heb gemaakt, om klanten te laten zien, wat er allemaal mogelijk is met carwrappen.
Begin dus gelijk weer een belsessie met T-Mobile, en ik had al gelezen hier en daar, dat dit niet gratis is..... balen.
Krijg een mevrouw aan de lijn die ik uitleg dat er iets fout gegaan is, en vraag of ze het wil veranderen.
wil dus gewoon het nieuwe i300 abonnement behouden maar een iPhone had besteld met 32GB. Ze gaat informeren in de achtergrond, want blijkbaar mogen of kunnen ze hier zelf niks mee, en de mevrouw komt terug dat dat niet meer mogelijk is.
"Wat zegt u?" vraag ik. Dus bij jullie maken ze een fout en nou word mij iets door de strot geduwd ? Ja helaas kan dat niet veranderd worden, en ik zeg dat kan toch niet?  Ik moet er zelfs meer voor betalen dan een 16 GB, dus what's the problem...
Na een tijdje in de clinch gelegen te hebben vraag ik hoe we dit nu gaan oplossen. Het enige is dat ik een toestel wil met 32 GB die afgelopen vrijdag verkeerd is besteld door die gast, en niet door mij. De rest kan gewoon hetzelfde blijven. Had ik nu toch het gesprek maar opgenomen, alhoewel ik denk dat mijn iPhone dat al niet eens meer kan.
De mevrouw zegt me dat het niet anders kan dan dat ze de hele order annuleerd en ik dan weer van voor af aan kon beginnen met opnieuw een bestelling te plaatsen.
Nou ja dat vind ik eigenlijk geen probleem, het was nu maandag, en afgelopen vrijdag dus 3 dagen eerder was de bestelling gedaan dus die 3 dagen dat ik langer moet wachten maakt me ook niet meer uit.
Ik zeg tegen de mevrouw, nou als dat de manier is, dan annuleer de boel maar en bestel dan de juiste iPhone zwart 32 GB. De mevrouw aan de telefoon, vraagt me om een klein momentje, en ik zeg ja hoor, maar denk fijn daar gaan mijn belminuten weer.
Maar na een minuutje komt ze terug, en zegt meneer ik heb een spijtige mededeling. "Ik zeg oh, wat dan?"
"Ja zegt ze ik kan uw order NIET annuleren en ik kan u geen andere iPhone 5 bieden"
" Ik zeg ja doei ik heb een 32GB besteld dus wil ik die ook krijgen al moet ik nog 2 weken extra wachten. Aan een 16GB heb ik niks bovendien moet ik ook nog meer geld voor neer tellen, dit gaan jullie me toch niet flikken.
"Helaas kan ik u niet helpen" was het antwoord.
" Dus jullie drukken me binnen 3 dagen een hele verkeerde bestelling door de strot " En die moet ik ook nog eens accepteren ?
" Ja helaas was het antwoord, en gelijk er achteraan, kan ik u verder nog ergens mee helpen? Ik zeg ja regelen dat het allemaal goed komt, maar ze vertelde me nogmaals dat dat niet ging en wenste me een fijne dag toe.
Nu is het echt klaar, wat een ***** zooi heb ik dan nou aan mijn fiets hangen, dit geloof ik gewoon niet.
Bel diezelfde dag wat later nogmaals met klantenservice, speciaal omdat ik anders een hele andere taal ga gebruiken, en zeg dat dit niet de manier is om  klanten op deze manier een oor aan te naaien. Ik ben notabenen ook nog eens een zakelijke klant, ik heb een eigen zaak, moet bereikbaar zijn voor mijn klanten etc.
Heb weer flink aantal van mijn belbudged ingeleverd en zeg dat ik heroepings recht heb. Als klant heb je de mogelijkheid om aankopen binnen 7 dagen te annuleren of te retourneren. Ja zegt het meisje aan de lijn, maar dit geldt alleen voor particulieren en niet voor zakelijke klanten.
Van binnen kook ik, en heb zo'n spijt dat ik ooit met T-Mobile in zee ben gegaan. Waar slaat dit op, ze maken zelf een fout, en ik kan er voor boeten?
T-MOBILE BEDANKT DAT JULLIE ME AAN DE KETTING HEBBEN GELEGD EN MET DE RUG TEGEN DE MUUR HEBBEN GEZET.
EENS MAAR NOOIT MEER....
En inmiddels hebben wat mensen om mij heen die bij grote bedrijven werken het in acht genomen wat mij is overkomen.
Deze mensen moeten wachten tot hun contract binnenkort afloopt, en deze mensen hadden ook al slechte ervaringen inmiddels. 1+1=2

Met onvriendelijke groet,
M
Reputatie 5
Hoi Mickey69, dat is geen kort verhaal! Als ik even je bericht snel doorneem is het duidelijk dat je ontevreden bent. 😞 Ik heb niet alles woord voor woord gelezen maar ik maak wel op dat het je hoog zit.

Zou je misschien in het kort kunnen vertellen wat je klacht is en welke oplossing je graag ziet? Dan is het duidelijker voor de lezers wat er aan de hand is en kunnen wij je beter adviseren in eventuele mogelijkheden die je hebt.

Alleen de T-Mobile Moderators kunnen bij je gegevens en ze zijn er maandag weer (binnen de openingstijden van de klantenservice). Je kunt op z'n vroegst dus maandag een reactie van één van de T-Mobile medewerkers verwachten.

Tot slot, ik snap dat het moeilijk kan zijn om je taalgebruik netjes te houden als je ontvreden bent. Houd er alsjeblieft wel rekening mee dat dit forum wel huisregels heeft waar een ieder zich aan dient te houden.
Hoi Minty,

In het kort, komt het er op neer dat degene die die mijn aanvraag telefonisch heeft behandeld, de verkeerde iPhone heeft besteld.
Ik had een 32GB besteld, en krijg een 16 GB. Maar ik heb hem nodig voor m'n werk en kan niks met een 16GB. Ik heb nu een iPhone 3 16GB die al zo goed als vol staat door foto's en dergelijke.
Het punt is dat T-Mobile me in de steek laat, en de door hun gemaakte fout moet ik maar gewoon accepteren.
Hier ben ik het niet mee eens.

Gr M.

P.S. 
Het zit me inderdaad erg hoog, de eerste iPhone 3 ging al fout, heb T-Mobile toen toch nog een kans gegeven die ze nu verspeelt hebben.
Reputatie 5
Dank je wel voor je duidelijke reactie! Fouten kunnen altijd worden gemaakt maar ze behoren wel netjes opgelost te worden. Het gevoel dat je in de steek gelaten wordt is natuurlijk niet prettig en ook niet wat je zou mogen verwachten. Ik hoop dat een T-Mobile Moderator dit gevoel nog bij je kan weg nemen en een goede oplossing kan bieden. Aangezien ik geen T-Mobile medewerker ben kan ik hierin helaas niets voor je betekenen. Morgen zijn de T-Mobile Moderators er weer dus ik hoop dat je snel een reactie en oplossing naar tevredenheid aangeboden krijgt. 🙂
Dank je Minty,:)

Het punt is ook nog eens, dat ik wel weer 2 jaar met die verkeerde iPhone zou moeten doen.....:mad:  door toedoen van een ander.

Voor degene die mij geholpen heeft van het callcenter, bedankt dat je mij m'n tijd en energie afpakt, ik had wel betere dingen kunnen bedenken om die tijd en energie te gebruiken.
Ik heb er zelf ook veel van geleerd, en dat is dat ik nooit meer langer met een toestel doorga dan de lengte van het abonnement, maar kon toen niet anders.
Alleen volgende keer niet meer via telefoon, no way.. Ik wil gewoon zien wat ze invullen en doen.

Sta nog liever 2 uur in de shop te wachten tot ik aan de beurt ben, dan dat ik hier op dit forum en aan de telefoon mijn beklacht moet doen.
Dit is normaal gesproken mijn stijl niet, maar blijkbaar kan dat niet anders, en word je gedwongen om het zo te doen.
Bellen heeft totaal geen zin, kost je alleen maar zwaar geld, en je schiet er verder niks mee op, zo'n callcenter. Sneu, het zal je werk maar zijn.

Overigens ben ik door al dat gedoe waarschijnlijk al weer de helft van mijn bel minuten kwijt, ook al zoiets.
Als ik over 2 jaar besluit om bij T-Mobile te blijven, dan ga ik voortaan gewoon naar een T-Mobile shop. Ligt eraan hoe dit opgelost gaat worden uiteraard, anders wordt het gewoon een andere provider, zo simpel is het.

Bovendien snap ik niet dat particulieren klanten wel een herroepings recht hebben van 7 dagen, en zakelijke klanten niet.
Wat is het verschil dan ? Zijn dat ook niet gewoon mensen die er nu in deze tijd van crisis keihard aan moeten trekken om hun zaak draaiende te houden?

Ik snap ook wel dat het maar een telefoon is maar keek er een tijd geleden al naar uit om een nieuwe iPhone te bestellen, je kent het gevoel misschien wel iets nieuws te hebben, dat zit nou eenmaal in de mens en had er echt zin in. Maar ook al zou het nu allemaal weer goed komen, het gevoel dat je een nieuw toestel krijgt op de dag dat hij opgehaald of geleverd wordt is compleet verdwenen door dit hele gebeuren. Echt jammer dit.:(
Reputatie 7
@Mickey69

Het zou inderdaad jammer zijn dat er zo'n ellenlang epistel voor nodig is om een omzetting te kunnen bewerkstelligen naar de iPhone 32 GB. Allereerst mijn excuses. Mocht er een miscommunicatie zijn geweest dan moet er zorgvuldig gekeken worden naar een mogelijke oplossing. Ik moet dit onderzoeken of het bij zakelijke klanten mogelijk is om achteraf de order te kunnen wijzigen. Ik kom hier bij je op terug wat de mogelijkheden zijn om dit alles toch tot een goed einde te brengen, zodat je minimaal het gevoel krijgt, dat wij alles in het werk hebben gesteld om dit probleem te tackelen.
Dankjewel Henk,

Ik dacht dat het allemaal aan mij lag.
Maar ik ben gisteren rond 17:00 gebeld door Tjive ,degene die mijn verlenging + nieuwe iPhone in behandeling had genomen.
Tjive heeft mij zijn excusses aangeboden dat het allemaal zo gelopen is, waarschijnlijk toch door een mis communicatie, of foute bestelling van zijn kant.
Nadat hij me een nieuw voorstel had gedaan heb Ik ook direct zijn excusses aanvaard, en hij vertelde mij dat als hij eerder (ik denk door klantenservice) op de hoogte was gesteld, hij dit ook eerder voor me had opgelost.
Ik kan eigenlijk niet anders zeggen dat wat hij me heeft voorgesteld als oplossing een prima oplossing is, en Ik ben uiterst netjes behandeld door Tjive.
Ik ben trouwens de eerste keer toen de verlenging geregeld werd ook heel netjes behandeld door Tjive, daar lag het niet aan, de ellende begon pas daarna, met klantensevice....toen ik de fout ontdekte, en dit weer probeerde recht te zetten.
Tjive ontzettend bedankt voor je inzet ben er echt helemaal blij mee, en succes met je nieuwe functie bij T-Mobile....:)

Groetjes M
Reputatie 7
@Mickey69

Goed om te lezen dat alles naar wens is opgelost en voor ons een feedback moment hoe dit op een klantvriendelijker manier op te lossen in de toekomst. Veel plezier met het nieuwe toestel. 🙂
Reputatie 5
@Mickey69, wat super om te horen dat je bent teruggebeld en het goed is opgelost! Bedankt dat je het hier ook even hebt laten weten. 😃
Minty schreef:

@Mickey69, wat super om te horen dat je bent teruggebeld en het goed is opgelost! Bedankt dat je het hier ook even hebt laten weten. :D

Beste Minty en HenkTM,

Misschien heb ik toch iets te vroeg staan juichen, dat alles opgelost zou worden. Er is op dit moment nog helemaal niks gebeurd na anderhalve week.
Enige wat ik gisteren kreeg was een sms om een afspraak te maken met AMP om de telefoon te bezorgen, maar gezien het bedrag dat ik betalen moet, is dit gewoon TOCH de 16 GB versie. Het klopt allemaal voor geen meter, die order was door Tjive geannuleerd, maar blijkbaar is dit weer een probleem in de communicatie
Ik word er eerlijk gezegd een beetje moedeloos van. :(
Tjive van de Straaten had mij een mobiel nummer gegeven zodat als het fout zou gaan, ik hem kon bellen en hij daar meteen op in kon springen. Nou mooi niet, ik heb verschillende keren gebeld en krijg dan een mailbox aan de lijn, heb een aantal keren wat ingesproken, maar daar reageerd hij helemaal niet op. Smsjes verstuurd, ..... helemaal niks.
Wel veel woorden, maar geen daden,..... erg jammer weer dit.
Ik denk dat als alles meezit, ik volgend jaar wel ergens een keer mijn mobiel krijg, en nieuwe abonnement loopt al, dat dan weer wel.
Kan dit nou niet gewoon opgelost worden, iedereen bij T-Mobile erkend zijn/haar fouten, maar uiteindelijk ben ik degene die ermee opgezadeld wordt.:mad:

M
@meneer van der Straaten,

Als je mij een mobiel nummer geeft, waar ik jou zogenaamd op kan bereiken, zou het misschien handig zijn..
1) Dat als ik bel je de telefoon oppakt,
2) Dat als ik sms, je een reactie geeft, wat je eraan gaat doen...
3) Je mailbox eens afluisterd, zodat je je gemaakte beloftes gaat nakomen...

Ik weet niet wat je allemaal hebt gedaan, maar tot nu toe wordt het alleen maar een grotere puinhoop, en al weer anderhalve week verder.....
Bovendien zeg je dat je alles ontbonden hebt, maar hoe kan het dan dat AMP Logistics mij toch gewoon een 16GB wil komen bezorgen ?
Ik heb dat allemaal nogmaals nagekeken, en ze willen dat ik een afspraak maak om mij een 16GB te komen brengen.
Ik accepteer die telefoon niet, dus maak ik ook geen afspraak met AMP. Werkelijk waar dit lijkt allemaal nergens op.....
HenkTM schreef:

@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/mickey69-265482/"

Het zou inderdaad jammer zijn dat er zo'n ellenlang epistel voor nodig is om een omzetting te kunnen bewerkstelligen naar de iPhone 32 GB. Allereerst mijn excuses. Mocht er een miscommunicatie zijn geweest dan moet er zorgvuldig gekeken worden naar een mogelijke oplossing. Ik moet dit onderzoeken of het bij zakelijke klanten mogelijk is om achteraf de order te kunnen wijzigen. Ik kom hier bij je op terug wat de mogelijkheden zijn om dit alles toch tot een goed einde te brengen, zodat je minimaal het gevoel krijgt, dat wij alles in het werk hebben gesteld om dit probleem te tackelen.

Precies, en weer een week verder en niks gebeurd, dit fenomeen noemt men ook wel " Tijd rekken"
Reputatie 6
Badge +12
@Mickey69,

Vervelend dat het nog niet is opgelost :(
Ik ga je topic doorgeven aan een T-Mobile Moderator zodat deze hem oppakken!
@Dave670,

Ja het is gewoon niet leuk meer..... maar ik waardeer iig wel dat je iets voor me wil doen. (Ik begrijp dat je geen T-Mobile moderator bent)

Voor particuliere klanten zou dit verhaal al een vervelende episode zijn, laat staan voor mij als zakelijke klant, hoe kan ik nou in godsnaam zo werken.....
Ik moet als eigenaar van mijn zaak verantwoording aan mijn klanten afleggen als er iets fout gaat of niet klopt, en het zo goed mogelijk op een redelijk termijn oplossen hoe dan ook. Als klanten bij me weg willen omdat ik iets niet goed heb gedaan, dan laat ik ze gaan, T-Mobile legt mij aan de ketting en ik kan gewoon helemaal niks beginnen... Ik heb redelijk wat geduld, maar die begint nu wel aardig op te raken.
Als ik, omdat ik in het buitenland zit even niet reageer op e-mail of telefoon, moet je eens kijken wat ik allemaal naar mijn hoofd krijg omdat het niet snel genoeg gaat, of ik krijg de vraag of ik geen geld wil verdienen...

Met dit hele verhaal ben ik nou al bezig vanaf 3e/4e week september, kortom anderhalve maand. Als ik zoiets zou doen bij mijn klanten, lopen ze gelijk bij me weg.... en terecht:( (denk ik)

Dave670 ik kan je op dit moment nog niet bedanken voordat het is opgelost. Staan te juichen dat het opgelost is, dat durf ik voorlopig niet meer voordat ik de telefoon in mijn hand heb. Die fout heb ik (hierboven) al gemaakt bij Minty en HenkTM over meneer van der Straaten die zei dat ie het ging oplossen 3 weken geleden, daar dacht ik ook de eindstreep in zicht te hebben, maar de werkelijkheid is anders..... helaas.
Hoop dat je dat begrijpt. Maar ik wil je toch bedanken voor je poging.....
(NOOIT GEDACHT DAT IK IN MIJN LEVEN EEN FORUM NODIG ZOU HEBBEN OM M'N FRUSTRATIE VAN ME AF TE SCHRIJVEN.... TRIEST 😞...SORRY)
Ik kan mijn tijd en geld eigenlijk wel beter gebruiken... en ik zou blij zijn als ik hier vanaf ben.

M
??????????
Lachen dit hoor....
Hoe hou je iemand aan het lijntje ?

Beloftes doen, aanbieding doen, zeggen dat je het in orde gaat maken, excusses aanbieden ..... en dan gewoon niet uitvoeren.... chapeau:mad:
Reputatie 7
@Mickey69

Ik begrijp je frustratie, maar kan deze op dit moment niet geheel voor je wegnemen. Ik heb de toezegging gekregen dat er contact met je opgenomen zal worden, zodra er meer zekerheid is over de uitlevering van de iPhone zoals besteld is voor je op 23 oktober. Ik ken niet de details van de afspraken die gemaakt zijn, wel dat dit probleem naar behoren opgelost gaat worden. Ik begrijp je opmerking van tijd rekken etc. maar dit is zeker niet het geval, de juiste iPhone is nu in bestelling en zal zodra het mogelijk is uitgeleverd worden. Zoals gezegd zul je uiterlijk morgen gebeld worden om het mondeling toe te lichten.

Reageer