Zeer slechte klantenservice.

• 16 maart 2011
  • 44 reacties
  • 4656 Bekeken

Toon eerste reactie

44 reacties

oja......nog een aanvulling...........ik zou teruggebeld worden of 27 juli 's middags en op z'n laatst de 28e in de ochtend!!!!!!!!!!

eh........nee niks gehoord inderdaad
Reputatie 3
Pardon???

Een slechte service??Dan moet je maar eens overstappen...........dit is de betere en de beste klantenservice die ik ooit gekent heb!
Dus T-Mobile..................... Ga zo door!!
ik zou nooit nooit nooit meer een SE nemen...ipv nooit meer T-Mobile...vlg mij verschillen onderlinge reparatieprocedures niet zo veel
Na het lezen van dit topic was ik niet optimistisch gestemd. Des te groter mijn verrassing toen ik 1. direct iemand aan de telefoon kreeg 2. deze persoon mij voorbeeldig, zij het wat vrijpostig , uitlegde waarom mijn rekening zo hoog was de afgelopen twee maanden (internet in het buitenland, een servicenummer gebeld, dat soort dingen) 3. deze persoon ook nog eens 92 euro van mijn rekening aftrok omdat ik stom genoeg een dubbele service had lopen.
("zeg nou zelf mevrouw, die tarotkaarten, was dat het nou wel waard?""zeker, want ik heb de voorspelling gekregen dat ik een jonge man zou leren kennen via de telefoon die mijn rekening drastisch omlaag zou brengen")
@AEON: je geeft hier aan dat het tot 10 dagen kan duren voordat er een reactie komt op een ingestuurd bericht. Kun je dan misschien ook de automatische email laten aanpassen die jullie versturen ter bevestiging van ontvangst? Hierin staat namelijk nog steeds 'binnen 5 dagen'...

Is slechts 2x zo lang...

Verder valt het helaas op dat er op het forum snel een reactie komt vanuit T-Mobile als het gaat om eenvoudige vragen, maar zodra het wat complex (lees: kritisch) wordt blijft een (snelle) reactie vaak uit. Waarom?

@jumperjoey

Ik vind het erg vervelend voor je dat je zolang hebt moeten wachten en op dat moment nog steeds niemand aan de lijn hebt gekregen. Op bepaalde tijdstippen kan het erg druk zijn op de klantenservice en kan het dus zijn dat je langer moet wachten voordat je iemand aan de lijn krijgt. Ons klachtenformulier is hier op de website terug te vinden. Het kan tot en met 10 dagen duren voordat je antwoord krijgt op je ingestuurde bericht. Je kunt je klacht ook hier kenbaar maken via het T-Mobile Forum, dan zullen wij proberen om deze binnen uiterlijk 24 uur op te pakken.
Reputatie 2
Klanten(service) bedroevend slecht. Zakelijk abonnement reeds maanden geleden opgezegd en ik krijg wekelijks herinneringen en nu bedreigingen per post i.v.m. het inschakelen van een incassobureau en mijn persoonsgegevens zullen vertrekt worden aan de stichting Preventel... Ik heb zo vaak gemaild. In en in triest. En dan hebben we het nog geen eens over mijn andere abonnement bij TMobile wat een medewerker van de klantenservice uit mijn naam heeft afgesloten. In 1 woord schandalig!! Al onze TMobile abonnementen worden z.s.m. overdragen aan een andere provider.
Reputatie 2
"Gefeliciteerd! Je hebt de Welkom badge verdiend!
Welkom op het T-Mobile forum! Bedankt voor de eerste post, hopelijk volgen er nog veel meer."

Hopelijk volgen er meer??...
@ moderator

Is er ook iemand bij wie je telefonisch je klacht kan melden????

Ik word echt stapelgek van die klantenservice.......na een maand mailen met jullie ben ik nog geen steek verder.

Het abo van mijn dochter is nog steeds niet ingegaan. Alle beloftes door de klantenservice (is dit service??) worden niet nagekomen. De belangrijkste afspraken staan natuurlijk niet in de computer. Kunnen jullie die bandjes die bedoeld zijn voor "opleiding" niet gewoon afluisteren om te kijken wat er wordt afgesproken met jullie klanten?

Jolanda
Reputatie 5
... gewoon bellen naar TM klantenservice en dan vragen naar de baas en je niet laten afschepen ...
Ik ben vandaag maar naar de t-mobile shop gegaan omdat ik het vertik om nog de klantenservice te bellen. Wat een stelletje grekende ongeinteresseerde mensen zitten daar. Heb 3x contact gehad en ben alle keren net zolang tegen de haren ingestreken door het missen van informatie, hoe sta ik klanten vriendelijk te woord en alleen maar discussies beginnen op mijn vragen, dat ik van ellendigheid maar gewoon heb opgehangen.

T-mobile klantenservice, naar mijn ervaring een dikke vette min!
Reputatie 2
Helemaal mee eens Debbie !!
@internet_Europa

Ook dat heb ik al meerdere keren geprobeerd......als je vraagt naar de baas dan wordt er altijd gezegd dat je die niet te spreken kunt krijgen en dat ze mij niet verder kunnen helpen ook al willen ze dat HEEEEEEEELLLL graag......duh

Echt super super slechte klantenservice....het woord service is absoluut niet van toepassing
Reputatie 2
Het punt is dat t-mobile een paar miljoen klanten heeft. Als 1% belt met klantenservices, dan zijn dat er altijd nog 40000 mensen die bellen. Dat is erg veel en ik kan me voorstellen dat t-mobile dat niet goed aankan. Men probeer zo goed mogelijk te helpen waar nodig. Ook dit forum is een manier om mensen te helpen. Jullie klagen misschien terecht, maar je helpt er niemand mee. T-Mobile zal dan zeker gaan overwegen of een forum dan wel zo zinvol is. Voor ons een manier om toch ervaringen/problemen enzo uit te wisselen. Verder is mijn ervaring dat elke mobiele provider problemen heeft met klantenservices. Ook bij anderen hang je lang aan de lijn en wordt je niet snel begrepen. Als je abonnement nog niet ingegaan is, kan je deze volgens mij nog annuleren. Ik zou jullie toch willen vragen (hoe moeilijk het is) na te denken over het doel van het forum en desnoods naar een t-mobile winkel te gaan. Daar krijg je iemand rechtstreeks te spreken en als dat niet helpt, dan zit je misschien toch verkeerd en kies je voor een andere provider.
Reputatie 5
... en wat is dan het verschil in kwaliteit tussen het personeel van de TM-winkel en de klantenservice?
... juist ja, meestal nog dommer.
Badges,
die krijg je ongevraagd opgespeldt om door marketeers je interesses/contacten te kunnen bijhouden.
Ook ik vind het een slecht teken dat er hier op dit forum een soort klantenenservice afschuifsysteem in de hand wordt gewerkt??
Poéziealbums met leuke stickertjes, mijn ,.. puntje puntje!!
Ze zouden het geld wat het kost om klantenservice nummers te bellen wel eens terug mogen betalen.
Hier worden bakken met geld aan verdient bij T-Mobile terwijl er word gebeld omdat er problemen zijn, meestal door het falen van T-Mobile zelf.
Vlak voor de Kerst in de Tmobile shop in Gouda een nieuwe Samsung galax young besteld.
Op 6 januari naar de winkel ( want bellen kun je ze niet ) om te vragen ofze al een telefoon binnen hadden gekregen.
Nee mevr.. deze telefoon kan helemaal niet besteld worden want hij is al weken uitverkocht.
Gek hoor, want bij mediamarkt, kijkshop en noem maar op kun je ze zo halen.
Wel heel jammer dat dat dan niet even gezegd wordt als je een telefoon besteld.
Het is inmiddels maart en ik heb nog geen telefoontje gekregen dat hij binnen gekomen is.
Zelf maar een telefoon via de site van Tmobile besteld.
Terwijl ik aan het zoeken was kwam er een chatvenster tevoorschijn met een vriendelijke meneer die vroeg of hij mij van dienst kon zijn.
Tuurlijk wilde ik graag weten of deze telefoon wel te leveren was via de site.
Ja hoor, de volgende dag zou ik hem in huis krijgen.
De hele dag in huis gezeten en om 4 uur smiddags een mailtje met daarin de mededeling dat de telefoon tijdelijk niet leverbaar was.
U snapt wel dat ik hem aardig had zitten.
Die avond 2 x de klantenservice gebeld dat ik of mijn geld terug wilde of mijn telefoon deze week in huis.
Ik heb hem toch betaald want dan wilde ik hem toch ergens anders halen.
De meisjes van de klantenservice hebben 2x de telefoon gewoon op de haak gegooid.
Hoezo klanten SERVICE???
3 dagen later had ik de telefoon toch. in huis.
Vreemd.
Klantenservice gebeld voor het verzetten van mijn abonnement.
Ik wilde natuurlijk nu wel internet.
Kon allemaal niet en was moeilijk.
Kwam op een bedrag vna 25 euro uit wat ik heel vreemd vond want ik had mijn telefoon zelf betaald dus die hoefde niet in het abonnement opgenomen te worden.
Op het laats kon het toch wel en kreeg ik een abbo van 17,50.
Mooi …. Eindelijk geregeld.
4 dagen later de telefoon.
MEvr uw abonnement loopt bijna af…. Wordt het niet tijd om die te gaan verlengen??????
He Ik had hem toch vorige week verlengd..
Nee hoor was niets veranderd.
Wat we dan gedaan hebben aan de telefoon weet ik nog steeds niet.
MEvr Heidi heeft alles veranderd en nu loopt het goed… hoop ik.
Fijne telefoon tot plots wifi het niet meer doet.
Opgebeld naar de klantenservice.
Van alles geprobeerd maar doet het niet… ik zou een nieuwe telefoon krijgen.
Helaas ( u raad het al ) hij is voorlopig niet leverbaar.
Op mijn verzoek of ik dan misschien met bijbetaling een andere kan uitzoeken kan niet worden ingegaan.
Dus maar weer wachten
Zat me toch niet lekker en nog een keer gebeld.
Weten ze van mijn telefoon helemaal niets af en een nieuwe kunnen ze sowieso niet geven.
We moesten hem maar gaan resetten.
De meneer die mij heeft geholpen verdient een pluim ….echt waar maar de klantenservice is bar en bar slecht.
O ja en intussen ook het klachtenformulier ingevuld maar daar uiteraard niets op terug gehoord.

Heel jammer want ik had Tmobile heel hoog staan.

Ria
Ik wil eventjes laten weten dat ik gisteren gebeld heb met de klantenservice en dat ik prima ben geholpen.
Positieve dingen mogen ook wel eens gemeldt worden vind ik

[quote]Pardon???

Een slechte service??Dan moet je maar eens overstappen...........dit is de betere en de beste klantenservice die ik ooit gekent heb!
Dus T-Mobile..................... Ga zo door!!

[/QUOTEJammer dat die er maar zo weinig zijn..... ik ben al 6 weken bezig met het overdragen van een abonnement, 3 keer id enz op gestuurd en nog wordt er gezegt: het is niet goed, stuur nog een keer alle gegevens.

Gebeld, gemaild, gefaxt, geschreven.
En dan krijg je ook nog een paar keer een muts voor de telefoon die de doodleuk probeerd te vertellen dat je je id moet mailen naar www.?! Jazeker meneer dat begint met www, na 4 keer vragen had ze het door... hoezo dom.
Ze weten bij T-Mobile heel goed hoe mensen boos moet krijgen, wat een zootje ongeinteresseerde, ongemotiveerde beltrutten zonder goede opleiding maar met een schijnbaar onleesbare handleiding!]

Reageer