Beantwoord

Zeer tevreden over medewerkster Siham

Het is geen vraag maar wilde het hier gewoon even kwijt hoe tevreden ik ben over Siham de medewerkster aan de telefoon na 4 minder geduldige medewerkers aan de lijn te hebben gehad over mijn levering
van de Samsung s7 kreeg ik de onwijs begripvolle Siham aan de lijn en zij heeft mij zo fijn de week van afwachten door geholpen plus ging zij er ook alles aan doen om mijn levering op tijd te krijgen en dat is uit eindelijk ook gelukt dus bij deze Siham nogmaals enorm bedankt voor je begrip en zo ook inzet super fijn
Veel groetjes Inge
icon

Beste antwoord door Issam 20 maart 2016, 13:44

Hallo Inge,

Ik wil je allereerst van harte welkom heten op het T-Mobile Forum! Erg leuk om te zien dat je hier je berichtje plaatst. Heb je jezelf al voorgesteld in het voorstel topic?

Erg gaaf dat je dit met ons deelt! Ik ben blij om te lezen dat je uiteindelijk toch naar tevredenheid bent geholpen door onze collega. In het systeem zie ik dat je telefoon inmiddels is geleverd. Hoe bevalt deze? Vergeet niet om jezelf te registreren voor de Gear VR. Bekijk dit topic voor meer informatie hierover.

Ik zal dit berichtje doorsturen naar onze vriendelijke collega Siham. Ik weet zeker dat zij hier erg blij van wordt. 😉
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hallo Inge,

Ik wil je allereerst van harte welkom heten op het T-Mobile Forum! Erg leuk om te zien dat je hier je berichtje plaatst. Heb je jezelf al voorgesteld in het voorstel topic?

Erg gaaf dat je dit met ons deelt! Ik ben blij om te lezen dat je uiteindelijk toch naar tevredenheid bent geholpen door onze collega. In het systeem zie ik dat je telefoon inmiddels is geleverd. Hoe bevalt deze? Vergeet niet om jezelf te registreren voor de Gear VR. Bekijk dit topic voor meer informatie hierover.

Ik zal dit berichtje doorsturen naar onze vriendelijke collega Siham. Ik weet zeker dat zij hier erg blij van wordt. 😉
Hoi lssam,
Het is niet echt de bedoeling om mij aan te sluiten op dit forum ik wou alleen een berichtje achter laten voor Siham omdat ik ook geen berichtje van T-mobile had gehad om te kunnen beoordelen anders had ik dat gedaan maar ik kreeg het advies om het dan hier neer te plaatsen zodat zij dat dan zou krijgen nu dankzij jou fijn en bedankt ja mijn telefoon is goed geleverd heel erg blij mee en heb me uiteraard gelijk aangemeld voor de Gear VR bedankt voor je reactie en zo ook nogmaals om het bericht door te sturen naar Siham groetjes Inge
Reputatie 7
Badge +20
Hi Inge,

Wat een lief bericht zeg! Fijn om te lezen dat je goed bent geholpen. Ook goed om te lezen dat je blij bent met je telefoon. Ik wens je er heel veel plezier mee en mocht ik nog iets voor je kunnen doen, let me know! 😃
Ik krijg niemand te pakken, Heb een probleem , ik heb per ongeluk Droidboost aangeklikt en betaal daar 5euro per week voor en geraak er met geen mogelijk heid vanaf, al van alles geprobeerd maar niks lukt. Hoe kan ik dit oplossen.
Hoi Hajar heel erg graag gedaan hoor enorm xxxx

En hoi Flickr
Toch even contact op nemen met de klantenservice en anders even langs een winkel gaan ik weet zeker dat ze jou verder kunnen helpen groetjes inge
Sorry heb je naam verkeerd geschreven Fdecock na ja mijn telefoon dan hahahaha
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Frank,

Het is niet de bedoeling dat je bij andere, irrelevante topics "inbreekt" om je vraag te stellen. Er wordt doorgaans binnen 24 uur gereageerd door een medewerker, aangezien dit een klantenforum is. Ik heb zojuist in je eigen topic gereageerd.

Ik wil je vragen ook even de huisregels door te nemen, zodat je op de hoogte bent van de regels van dit forum.

Reageer