Vraag

Zeer tevreden over T-Mobile

• 30 september 2016
  • 2 reacties
  • 183 Bekeken

Kon zo snel niets vinden waar ik mijn waardering kwijt kon vandaar het gebruik van dit forum! Ik woon al jaren in het buitenland en heb een zeer voordelig contract bij T-mobile waarbij ik mijn betaald te goed opspaar! Deze keer heb ik internet bijgekocht op het moment dat ik lande! Het werkte direct! Nu zit ik op Schiphol en ook nu kan ik op een zeer gebruiksvriendelijke manier het internet weer afsluiten! Natuurlijk moet ik nu nog even wachten op mijn afrekening!! Bij deze wilde ik het T-mobile team danken voor de service! Tot volgend jaar maar weer! Met vriendelijke groeten een zeer tervrede gebruiker!

2 reacties

Kijk dat mag ook wel eens gezegd worden.
Reputatie 7
Badge +20
Hi John,

Welkom op ons Forum!

Wat een super bericht zegt! Bedankt voor je compliment! 😃 Leuk om de week zo af te sluiten. Wij vinden het fijn om te horen dat je zeer tevreden bent. En we hopen dat je altijd een tevreden klant zal blijven. Heb je het naar je zin gehad in het buitenland? Was je toevallig naar een zonnige bestemming? :8

Nogmaals bedankt en mocht je ooit vragen hebben, stel ze dan gerust. We staan altijd voor je klaar!

Reageer