Beantwoord

Zelfstandig toestel aanmelden voor reparatie (bewust) niet mogelijk?

• 3 augustus 2016
  • 1 reactie
  • 144 Bekeken

Ik probeer al 3 dagen via de website mijn toestel aan te melden voor reparatie. Iedere keer blijft dit proces "hangen" bij de één na laatste stap. Vervolgens dit gemeld bij de klantenservice. Zou de volgende dag wel opgelost zijn. Helaas. Weer gebeld met Klantenservice, na 25 minuten in de wacht te hebben gezeten, wordt de verbinding verbroken door de dame van de klantenservice met de opmerking "ik versta u niet, ik verbreek de verbinding. Geen enkele gelegenheid om te reageren, want de toon van verbroken hoorde ik uit mijn telefoon komen. Vanavond weer geprobeerd digitaal mijn toestel aan te melden, maar helaas op de inmiddels bekende één na laatste stap stopt het aanmeldproces met de boodschap om het op een "later moment nog een keer te proberen."

Mij bekruipt sterk het gevoel dat jullie niet willen dat ik online mijn reparatie aanmeldt. Hoe gaan jullie mij nu helpen? Ik heb geen zin om weer 30 minuten in de wacht te staan als ik bel.

Hoor graag van jullie.

Gr Peter
icon

Beste antwoord door Trajh91 4 augustus 2016, 10:43

Heb je een T-Shop in de buurt zitten toevallig? Daar kan je het toestel ook afgeven ter reparatie. Voordeel hiervan is dat het ook een stuk sneller is: het toestel wordt dezelfde dag nog opgehaald door de koerier en wordt de dag erna afgeleverd bij het reparatiecentrum. Zodra het toestel gerepareerd is, kan je deze wanneer je zelf de mogelijkheid hebt, ophalen bij de T-Shop waar je het toestel hebt afgeleverd.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +7
Heb je een T-Shop in de buurt zitten toevallig? Daar kan je het toestel ook afgeven ter reparatie. Voordeel hiervan is dat het ook een stuk sneller is: het toestel wordt dezelfde dag nog opgehaald door de koerier en wordt de dag erna afgeleverd bij het reparatiecentrum. Zodra het toestel gerepareerd is, kan je deze wanneer je zelf de mogelijkheid hebt, ophalen bij de T-Shop waar je het toestel hebt afgeleverd.

Reageer