Vraag

Zwaar ontevreden over de service

• 4 maart 2016
  • 3 reacties
  • 220 Bekeken

:@:@:@
Ik ben echt teleurgesteld in T-Mobile, en met name hoe ik vanaf dag 1 al met een probleem zit opgezadeld.
Mijn telefoon en verbinding heeft nooit optimaal gewerkt waarbij degene die mij belden zichzelf hoorden. Hierop is mijn telefoon nu al meer dan 3 keer onderzocht en wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd zonder oplossingen en met echt onzin ideeën. Nu wordt mijn toestel omgeruild krijg ik een ``refurbished`` toestel die helemaal onder de krassen zit moet ik weer naar de shop en vervolgens wordt dit rechtgezet. Tot overmaat van ramp wordt er nu als ik niet goed oplet ook nog eens een hele andere telefoon (natuurlijk een nog oudere type) bezorgd. Ik heb zulke misselijke neigingen van deze behandeling dat ik mijn abonnement uitzit en nooooooit meer T-Mobile kies na deze ervaring. Eindresultaat ik zit nog met een eigen toestel te betalen voor een abonnement die gewoon nooit gefunctioneerd heeft. Ik zal in ieder geval mijn ervaringen openhartig en zeker bevooroordeeld met mijn omgeving ventileren!! En niet bedankt!
Als er een moderator meeleest van T-Mobile welke zich geroepen voelt om mij als ``klant`` de mogelijkheid te bieden om afstand te doen van het contract, liever vandaag als morgen, ik ben er klaar mee!

Mvg,

Aanstaande ex klant!

3 reacties

Dit is niet best maar klinkt wel heel bekend! Tmobile step your service Game up! mensen betalen aardig wat centen... zo behoud je geen klanten... ik hoop op een redelijke oplossing of vergoeding voor AyseT... Zit zelf ook te denken om de banden met Tmobile te beeindigen vanwege de lakse houding jegens de klant... Succes allen!

groet p.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Ayse1,

Goed dat je jouw verhaal deelt. Ik vind het erg vervelend om te lezen dat dit al vanaf dag 1 niet goed gaat. Ik zie dat je eind februari een netwerkklacht hebt ingediend. Hieruit kwam naar voren dat de dekking op jouw locatie goed is en mijn collega heeft met jou besproken dat de echo niet meer te horen was nadat je het hoesje van je toestel had verwijderd. Is de echo daarna weer terug gekomen?

Vervolgens heb je op 26 februari contact gehad met een van mijn collega's van de klantenservice. Er is toen afgesproken dat je langs de T-Shop zou gaan. Ben je daar toevallig nog langs geweest? Het is mij momenteel helaas niet helemaal duidelijk of je toestel weer omgeruild is en of je nu gebruik maakt van een goedwerkend toestel.

Verder is het niet mogelijk om je contract direct op te zeggen, wel wil ik graag met je kijken naar een manier waarop we er voor gaan zorgen dat de rest van jouw looptijd zonder zorgen verloopt en hopelijk kunnen we wat van het teleurstellende gevoel bij je wegnemen.

Ik ben benieuwd naar je reactie en help je hier graag verder!
Bedankt voor de snelle reactie!
Laten we ons richten op de feiten:
- vanaf begin abonnement echo
- vervolgens naar Tshop simkaart vernieuwd(problemeem niet verholpen)
- vervolgens tot 2x toe toestel ter reparatie opgestuurd(probleem niet verholpen)
- vervolgens Tshop aanvraag netwerk check geen probleem gevonden.
- klanten service raadde mij aan om hoesje te verwijderen. Dit gedaan en als nog was er echo aanwezig.
- weer naar de Tshop omruiling aangevraagd 24-2.
-ik ontvang 26-2 beschadigde telefoon terwijl jullie mij in de Tshop wel een hoesje van 30€ aansmeren krijg ik een telefoon die vol met krassen is bedekt.
- 26-2 terug naar Tshop met deze telefoon daar werd ik in gelijk gesteld en werd er een nieuwe omruiling aangevraagd.
- 26-2 ontvang ik een mail voor een reparatie verzoek mbt een A3 terwijl mijn huidige telefoon een A5 is.
- ik ga 26-2 weer terug naar Tshop dit afgedaan als zijnde een kleine administratie fout.
- 1-3 terug naar Tshop waarom er geen mail is mbt omruiling telefoon. Krijg ter plekke te horen dat dezeniet op voorraad is. Leuk is dat.
- nu zit ik geruime tijd zonder mijn toestel en een echo vanaf het begin maar betaal wel voor een goed werkende telefoon.
zoals u ziet speelt dit toestel probleem langer af als eind februarie.
- Tot nu toe voel ik mij niet echt serieus genomen en komen jullie niet tegemoet.

mvg ayse

Reageer