Beantwoord

25 euro is geen 25 euro

• 18 februari 2020
  • 6 reacties
  • 936 Bekeken

Beste,

Ik heb tmobile voordeel waarbij ik thuis en mobiel heb. Mobiel zou 25 euro per maand zijn, staat zo ook genoemd in mijn overzicht. Echter wordt er 25.68 afgeschreven. Dit klopt dus niet met wat er in mijn portaal staat en wat er op de website van T-Mobile staat. Ondanks dat dit maar een paar centen zijn wil ik hier graag een oplossing voor.

Met vriendelijke groet,

Roy. 

icon

Beste antwoord door Waqqas 18 februari 2020, 18:03

Hi @maffiabaas 

Indien je de abonnementen al sinds 2019 dan zou het de jaarlijkse inflatiekorting kunnen zijn die 2,7% is van het bedrag die je betaald zonder klantvoordeel. Dus 30/35 euro ÷ 100 × 102,7 = 30,81/35,94 euro - je klantvoordeel.

https://community.t-mobile.nl/mijn-factuur-betalingen-425/info-mijn-abonnementskosten-zijn-verhoogd-inflatiecorrectie-2020-317429

Heb je ook gekeken op de factuur specificatie waar het precies om gaat?

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hi @maffiabaas 

Indien je de abonnementen al sinds 2019 dan zou het de jaarlijkse inflatiekorting kunnen zijn die 2,7% is van het bedrag die je betaald zonder klantvoordeel. Dus 30/35 euro ÷ 100 × 102,7 = 30,81/35,94 euro - je klantvoordeel.

https://community.t-mobile.nl/mijn-factuur-betalingen-425/info-mijn-abonnementskosten-zijn-verhoogd-inflatiecorrectie-2020-317429

Heb je ook gekeken op de factuur specificatie waar het precies om gaat?

Jea factuur bekeken, en dat had ik zelf ook al bedacht. Echter blijft er staan dat ik nog steeds 25 euro p.m. zou betalen op de portaal en wordt er niet gesproken over het hogere bedrag. 

Groetjes, Roy. 

Reputatie 7
Badge +20

Goedenavond @maffiabaas ! Ik zou bijna bang worden van je naam🙈 maar ik zeg het je toch al ben je van de maffia 🤣 Lees je contract eens goed door.

ALGEMENE VOORWAARDEN T-MOBILE NETHERLANDS B.V. ABONNEE CONSUMENT

#Inflatiecorrectie  punt 14.

T-Mobile is gerechtigd om ieder jaar in januari het maandbedrag van je Abonnement aan te passen als gevolg van inflatie. Deze aanpassing wordt gebaseerd op de stijging van het Consumenten-prijsindexcijfer van het CBS over het voorafgaande jaar van 1 juli tot en met 30 juni. T-Mobile voert geen inflatiecorrectie door als er drie maanden of minder van je Abonnement verstreken zijn.

Hopelijk heeft je werkgever dit ook toegepast in je salaris?!

Groetjes en een maffia veilige avond!

Dat snap ik heel goed allemaal, had zelf ook al bedacht dat het de inflatiecorrectie is. Echter blijft er bij mijn T-Mobile staan dat ik met klantenvoordeel 25 euro betaal. Je krijgt unlimited voor 25 euro, dat is in feite dus niet juist. 

Reputatie 7
Badge +19

Kijk eens in de T-mobile app onder abonnement of in je T-Mobile account onder abonnement, staat daar ook €25,00?

De 68 cent die je nog betaald is wel lager dan de vastgestelde 2,7% inflatie.

Reputatie 6
Badge +8

Hi @maffiabaas 

Hier geef ik je graag meer duidelijkheid over! :smile: De inflatiecorrectie wordt berekend over het prijsplan én de korting. De inflatiecorrectie voor dit jaar is vastgesteld op 2,7%. Wij volgen - zoals voorgaande jaren - de door het Centraal Bureau voor de Statistiek berekende inflatie (consumentenprijsindex) over de maand juni. Je maandelijkse abonnementstarief gaat met dit percentage omhoog. Dit is de reden waarom er €25.68 (25/100 x 2,7 = €0,68) op jouw factuur staat. @Waqqas geeft al een heel goed topic waarin we dit helemaal uitleggen! Ook op onze website kun je hier alles over teruglezen. 

Mocht je hier nog vragen over hebben, dan ben ik er natuurlijk om ze te beantwoorden! 

Reageer