Beantwoord

2GB extra

• 14 maart 2020
  • 3 reacties
  • 731 Bekeken

Vandaag mijn abonnement verlengt. Alleen tot op heden is de 2GB nog steeds niet zichtbaar in mijn t-mobile. Terwijl er nog 2 andere abonnementen zichtbaar zijn op hetzelfde adres. Dit zou worden aangepast maar tot op heden is dit nog niet zichtbaar. Wat te doen nu? 

icon

Beste antwoord door Waqqas 14 maart 2020, 14:48

@Verenadl 

Als je abonnement verlengd of afgesloten is na 29 januari 2018 dan heb je klantvoordeel met minimaal 2 abonnementen op jouw adres die ook allebei zijn aangemeld voor klantvoordeel. Indien alles in orde is zou klantvoordeel meteen moeten ingaan. Misschien weer even bellen?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Verenadl 

Heb je gecontroleerd of het abonnement staat aangemeld voor klantvoordeel als je inlogt in je T-Mobile account onder het kopje klantvoordeel?

Bij het verlengen met klantvoordeel is het aantal GB al verhoogd met 2 GB dus 3 GB, 7 GB of 12 GB.

Ik sta al aangemeld bij klantvoordeel als ik inlog. Alleen daar staat aangegeven dat als je een abo hebt van voor 29 januari 2018 je dan geen klantvoordeel krijgt. Maar als ik een nieuwe abonnement aanga dan start dat abonnement toch vanaf de datum dat het nieuwe abonnement ingaat? Dat zou zijn 14 maart 2020.Ik heb hiervoor gebeld zou worden aangepast maar tot op heden nog niets veranderd. 

Reputatie 7
Badge +19

@Verenadl 

Als je abonnement verlengd of afgesloten is na 29 januari 2018 dan heb je klantvoordeel met minimaal 2 abonnementen op jouw adres die ook allebei zijn aangemeld voor klantvoordeel. Indien alles in orde is zou klantvoordeel meteen moeten ingaan. Misschien weer even bellen?

Reageer