Beantwoord

3GB bij abonnement?

• 29 augustus 2018
  • 11 reacties
  • 1785 Bekeken

Ik zie nu 1 g internet
Maar mijn nieuwe abonnees
Is toch 3 g
06******
?????
icon

Beste antwoord door Rosan 29 augustus 2018, 20:49

@peukevreugd Heb je meerdere T Mobile abonnementen op 1 adres dan krijg je dat idd en dat kan je zelf activeren in My T mobile.
Hier alle informatie over klantvoordeel.
Bekijk origineel

11 reacties

Badge +13
Maar er staat heel duidelijk een schuifje wat je zelf op ja of op nee moet zetten?
Tevens staat er in jouw gekopieerde stukje ook duidelijk gemeld klant voordeel genoemd als los ding wat echt los geactiveerd moet worden.

Zie screenshot en als hij dus op nee staat wat dus is is als je die dingen niet heb krijg je het niet natuurlijk.

Bedankt gewoon de verlenging gedaan via tmobile
Blij dat ik het maar voor een jaar heb gedaan
Ben er klaar mee
Groetjes ed
Badge +13
@peukevreugd nogmaals dat klantvoordeel geld alleen als je die dingen heb die ik nu meermaals genoemd heb en dat word ook beschreven.
Op welke site heb je verlengd want ik denk dat je dan niet alles goed heb nagelezen.

En mocht je eerst samen korting hebben op je vorige contract dat bestaat sinds begin dit jaar niet meer dus met de start van je nieuwe contract is dat vervallen.
Zie ook mijn 2.50 niet wat ik had
Niet leuk heb maar 1 aansluiting
Stondt nergens toen ik mijn tel verlenging
Deed
Ben er een beetje ziek van
Maar ok het is niet anders
Maar ben niet blij
Badge +13
Maar er staat dus duidelijk klantvoordeel genoemd dat is dus iets extra’s, vandaar dat ik vraag heb jij een thuis aansluiting van T Mobile of andere T Mobile abonnementen?
Zo ja dan kan je profiteren van klant voordeel zo nee dan niet, ik weet niet via wat je heb verlengd maar als je via T Mobile verlengd moet je zelf een vinkje op ja zetten anders krijg je dat niet te zien.
Verleng je via andere partijen staat het vaak standaard aangevinkt en moet je goed lezen wat er staat.
Vaak melden ze wel duidelijk dat je zelf dus meerdere abonnementen moet hebben of T Mobile thuis.
Dus heb je dat dan kan je ervan profiteren anders niet.
Niets over 2 op een adres
Gewoon zou besteld???!!
Looptijd1 jaarGo€ 0,00Basic - 1 GB + Onbeperkt bellen€ 20,00Gebruik jouw GB’s zorgeloos in Nederland en de EU. Je kunt onbeperkt bellen en sms’en in Nederland en de EU. Daarnaast kun je 120 minuten bellen van NL naar de EU. Klantvoordeel E2,50- € 2,50Klantvoordeel 2 GB- € 0,00 Totaal maandelijkse kosten met Klantvoordeel korting€ 17,50Totaal zonder Klantvoordeel korting€ 20,00
Badge +13
@peukevreugd Heb je meerdere T Mobile abonnementen op 1 adres dan krijg je dat idd en dat kan je zelf activeren in My T mobile.
Hier alle informatie over klantvoordeel.
Ja was af gelopen
Nieuw vanaf 28 augustus
Aktie was 2 gb gratis per maand maar zie het niet staan op de app
Groetjes ed
Badge +13
Beste @Deel geen 06 nummer op het forum deze heb ik verwijderd iedereen kan deze inzien ook kwaadwillende @peukevreugd

Was je oude abonnement al afgelopen?
Want eerst moet je oude afgelopen zijn voordat je nieuwe ingaat.
Ik neem aan dat je 1gb en 3gb internet bedoelt?

Reageer