Vraag

Aansluitkosten nooit aangegeven


Hallo,

Vorige maand bij jullie een mobiel abonnement afgesloten.
Ik had al T-mobile Thuis, mijn vrouw een mobiel abonnement.
Nu blijkt op de eerste rekening dat ik 25,- aansluitkosten moet betalen, terwijl mij dit nooit verteld is.
Erg jammer, aangezien ik alles bij jullie heb ondergebracht.
En naast het feit ik hier nooit over ingelicht ben, heb ik al een aansluiting bij jullie lopen...
dus waarom wordt het niet gewoon bij dat abonnement op gezet?

Conclusie, erg ontevreden over de verborgen kosten, jammer dat dit op deze manier verloopt.

Gegroet
Sjoerd.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +14
Beste Sjoerd,

Ik heb ook een mobiel abonnement en vorige maand nog even gekeken voor een ander familielid maar er stond echt 25 euro aansluitkosten bij vermeld.

Groet, Folkert
Reputatie 4
Badge
Hoi Sjoerd,

Heb jij dit nieuwe abonnement via de TM website of winkel afgesloten, via de telefoon of via een derde partij?

Let me know,

Michael
Beste Folkert, Aelonius,

Ik heb het abonnement via de winkel afgesloten.
Daar is mij niet (duidelijk?) verteld over de € 25,- aansluitkosten.
Anders had ik zeker wel aangegeven dat ik al een thuis-abonnement had en het dan vaag vind nog een keer aansluitkosten te moeten betalen.
Reputatie 7
Badge +17
Hi Sjoerd,

Wat super dat je een mobiel abonnement bij ons hebt genomen. Daar zijn wij natuurlijk heel blij mee! Heb jij je al aangemeld voor Klantvoordeel? Zo kun je profiteren van nog meer voordeel. Ik heb je even een privébericht gestuurd.

Reageer