Beantwoord

abo verhogen tussentijds meer klantvoordeel?

• 13 augustus 2020
  • 11 reacties
  • 753 Bekeken

Reputatie 3
  • is Prince of Content
  • 92 reacties

Ik heb nu Thuis internet en Go mobiel 5GB. Als ik G0 mobiel tussentijds naar unlimited verhoog, krijg ik dan internet voor € 25,-- (is nu € 35,-- met klantvoordeel) en mobiel unlimited voor € 25,--?

Ik ben dus al aangemeld voor klantvoordeel, dus zou, als dit klopt, automatisch moeten gaan?

En wat gebeurd er met de tv-vouchers dit ik ook heb? Heb overigens al wel enige tijd geleden de nieuwe voorwaarden van klantvoordeel geaccepteerd zodat ik 1GB internet snelheid heb.

icon

Beste antwoord door Waqqas 13 augustus 2020, 10:45

Hallo @pwenas 

Als je via abonnement & instellingen, bundel wijzigen, Go add-ons drop down menu, unlimited kiezen of via de app, abonnement, GO add-ons, unlimited kiest dan gaat die 25 euro voor thuis internet 25 voor mobiel vanzelf in en er zou verder niks moeten gebeuren.

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @pwenas 

Als je via abonnement & instellingen, bundel wijzigen, Go add-ons drop down menu, unlimited kiezen of via de app, abonnement, GO add-ons, unlimited kiest dan gaat die 25 euro voor thuis internet 25 voor mobiel vanzelf in en er zou verder niks moeten gebeuren.

Reputatie 3

Hoi @Waqqas bedankt voor je snelle reactie! En de TV Vouchers die ik heb op TMT, blijven die staan?

Reputatie 7
Badge +18

@pwenas

Je veranderd alleen je mobiele bundel en de prijzen voor internet en mobiel veranderen automatisch en dus voor tv zou er niks moeten veranderen maar om extra zeker te zijn kan je ook de reactie van een moderator even afwachten 😉 je behoud de vouchers gewoon volgens mij. Waren de nieuwe voorwaarden alleen bij het wijzigen van je internet? Dan is het geen probleem.

Reputatie 3

@Waqqas dank je voor je snelle antwoorden. Ja bij wijzigen van de nieuwe voorwaarden enige tijd geleden gold dit voor internet, zodat ik 1GB geleverd kreeg als hoogste snelheid. De TV-Vouchers bleven toen geldig.

Reputatie 7
Badge +18

@pwenas 

Dan is dat nu ook geen probleem je wijzigt je bundel en krijgt extra voordelen. Je tv vouchers blijf je gewoon behouden.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @pwenas, wat tof dat je Mobiel en Thuis gecombineerd hebt met het Uit & Thuis Klantvoordeel! 😁👍

Ik heb meteen geprobeerd jouw contract erbij te pakken, maar kom geen actief contract tegen. Kun je mij jouw postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN toesturen in een privébericht, alsjeblieft? Dan check ik hoe ik je ga helpen!

Alvast een voorafje: je bent, zoals je zelf terecht opmerkt, overgegaan op het nieuwe Klantvoordeel en zult in principe gebruikmaken van de nieuwe korting(en). Heb je hiervóór een abonnement bij Thuis gehad waar deze vouchers wel actief waren? Zo ja: de nieuwe Klantvoordeelvoorwaarden zijn actief op het nieuwe abonnement en je kunt geen oude voordelen overhevelen. Echter, als je niets wijzigt aan het Thuis abonnement, zou er inderdaad niets moeten veranderen.

Laat me weten hoe ik je contract kan vinden, dan pak ik het zo snel mogelijk voor je op! 😉

Reputatie 3

@Waqqas bedankt voor je antwoord

@Jason ik heb je een privé bericht gestuurd. ik had al langer klantvoordeel idd, maar met accepteren nieuwe voorwaarden heb ik mijn abo voor TV niet verlengd.

bedankt beiden voor het meedenken ;-)

Reputatie 7
Badge +7

@pwenas Helemaal super, bedankt voor de info! Ik heb het uitgezocht en jouw TV vouchers blijven gewoon staan, mits je niets wijzigt aan het TV-abonnement. De voorwaarden voor het nieuwe Klantvoordeel heb je overigens niet geaccepteerd, dat waren de voorwaarden voor het nieuwe type abonnement! 😊 Ik raad je aan om dit Klantvoordeel zo te laten, want anders verdwijnen de oude voordelen (zoals de vouchers) en die zijn niet meer terug te halen.

Veel plezier met jouw abonnement!

Reputatie 3

@Jason bedankt Jason voor de serive, ga ik naar unlimited met 2x € 10,-- korting op mobiel en internet.

Reputatie 7
Badge +18

@pwenas 

15 euro korting op internet premium en 10 euro korting op unlimited zodat je 25 euro voor internet en 25 euro voor unlimited betaald.

Reputatie 3

@Waqqas ja klopt, zojuist bundel aangepast en staat netjes verwerkt in My T-Mobile. Zowel internet thuis als unlimited voor € 25,--.

Heren bedankt voor de hulp!

Reageer