Beantwoord

Abonnement afsluiten korting

• 13 oktober 2020
  • 1 reactie
  • 799 Bekeken

Beste T-Mobile,

Ik ben van plan om vrijdag 2x een Iphone 12 te bestellen, voor mij en mijn vrouw.

Daarnaast wil ik ook begin volgend jaar, Jan 2021 van Ziggo naar T-mobile Internet gaan.

Als ik nu een abonnement afsluit en ik in januari ook internet voor thuis erbij neem gaat dan mijn maand bedrag omlaag van mijn Iphone?

icon

Beste antwoord door Waqqas 13 oktober 2020, 21:38

Hallo @Tengla 

Het maandbedrag voor je iPhone zal hetzelfde blijven maar als je ook T-Mobile thuis hebt en je voegt het toe aan klantvoordeel dan krijg je 5 euro korting op je internetsnelheid icm een niet unlimited mobiel abonnement en met een unlimited mobiel abonnement betaal je dan 25 euro voor de hoogst mogelijke internetsnelheid volgens de T-Mobile postcode check.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Tengla 

Het maandbedrag voor je iPhone zal hetzelfde blijven maar als je ook T-Mobile thuis hebt en je voegt het toe aan klantvoordeel dan krijg je 5 euro korting op je internetsnelheid icm een niet unlimited mobiel abonnement en met een unlimited mobiel abonnement betaal je dan 25 euro voor de hoogst mogelijke internetsnelheid volgens de T-Mobile postcode check.

Reageer