T mobile heeft nu mijn oude abonnement van 5 GB data verlengd, maar wel tegen de nieuwe duurdere kosten. Mijn contract is helder, 7GB maar ondanks herhaaldelijk contact met belsimpel blijft het bij Tmobile op 5 gb staan. Nu hoop ik dat het zsm geregeld wordt en dat ik de betaalde data wel in mijn bundel ontvang.
Ik hoor het graag.
p.s. Jammer dat je met dit probleem niet telefonisch contact op kan nemen met Tmobile, maar dat je verwezen wordt naar dit medium.
Beste antwoord door Hajar
Hi @nqtqsjq
Wat leuk dat je je abonnement hebt verlengd. Heb je meerdere abonnement op je adres? Zo ja, dan kun je je aanmelden voor Klantvoordeel en dan ontvang je de 2GB extra data. Dit wordt ook aangegeven bij je verlenging. Op deze pagina vind je alle informatie over Klantvoordeel en hoe je je kan aanmelden!
Laat je even weten of het lukt?
Bekijk origineel
Wat leuk dat je je abonnement hebt verlengd. Heb je meerdere abonnement op je adres? Zo ja, dan kun je je aanmelden voor Klantvoordeel en dan ontvang je de 2GB extra data. Dit wordt ook aangegeven bij je verlenging. Op deze pagina vind je alle informatie over Klantvoordeel en hoe je je kan aanmelden!
Laat je even weten of het lukt?