Beantwoord

Abonnement bundel klopt niet

• 12 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 824 Bekeken

Ik heb een half jaar geleden via belsimpel een contract voor oa 7GB data afgesloten bij Tmobile. (Ik was al klant bij Tmobile).

T mobile heeft nu mijn oude abonnement van 5 GB data verlengd, maar wel tegen de nieuwe duurdere kosten. Mijn contract is helder, 7GB maar ondanks herhaaldelijk contact met belsimpel blijft het bij Tmobile op 5 gb staan. Nu hoop ik dat het zsm geregeld wordt en dat ik de betaalde data wel in mijn bundel ontvang.

Ik hoor het graag.

p.s. Jammer dat je met dit probleem niet telefonisch contact op kan nemen met Tmobile, maar dat je verwezen wordt naar dit medium.
icon

Beste antwoord door Hajar 13 augustus 2019, 11:32

Hi @nqtqsjq

Wat leuk dat je je abonnement hebt verlengd. Heb je meerdere abonnement op je adres? Zo ja, dan kun je je aanmelden voor Klantvoordeel en dan ontvang je de 2GB extra data. Dit wordt ook aangegeven bij je verlenging. Op deze pagina vind je alle informatie over Klantvoordeel en hoe je je kan aanmelden!

Laat je even weten of het lukt?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @nqtqsjq

Wat leuk dat je je abonnement hebt verlengd. Heb je meerdere abonnement op je adres? Zo ja, dan kun je je aanmelden voor Klantvoordeel en dan ontvang je de 2GB extra data. Dit wordt ook aangegeven bij je verlenging. Op deze pagina vind je alle informatie over Klantvoordeel en hoe je je kan aanmelden!

Laat je even weten of het lukt?
Mijn nieuwe abonnement is sinds vandaag ingegaan, betreft de GO abonnement met UNLIMITED internet en 120 min bellen, maar tot mijn grote verbazing zie ik dat ik per gesprek 25 eurocent aan extra kosten maak! Terwijl ik 120 min per maand mag bellen. Ter verduidelijk: de nummers die ik bel zijn normale 06 nummers.
Reputatie 4
Badge +10
Beste Tarkoez,
Bij verlengingen of een nieuw contract gaat het vaak de eerste dag even mis.
Verwacht dat het morgen allemaal klopt en de onterechte kosten verdwenen zijn.

Laat je het morgen nog even weten?
Bedankt voor je snelle reactie!
ik wacht het even af

Reageer