Beantwoord

abonnement gewijzigd maar duurder uit

• 1 december 2019
  • 3 reacties
  • 476 Bekeken

Goedendag,

Ik heb gisteren mijn abbonnement gewijzig, ik betaal € 20,00 euro voor unlimited bellen en 4G, ik zag dat, omdat ik weinig bel, het ook voordeliger kon met unlimited 4G met 120 minuten bellen met € 5,00 euro korting. Ik zou dus op € 15,00 euro uitkomen voor dit abbonnement en zag dit ook op mijn telefoon staan toen ik dit gewijzigd had.

Echter tot mijn verbazing kreeg ik vanmorgen een SMS bericht dat mijn € 12,50 extra korting was vervallen en dat ik nu met unlimited 4G met 120 minuten belminuten nu € 25,00 moet betalen kost i.p.v de € 15,00 zo als ik dit ook op mijn telefoon zag staan.

Ik ga er vanuit dat dit een fout is, graag dit corrigeren.

Kenmerk 4786/telefoonnummer

icon

Beste antwoord door David 4 december 2019, 11:49

Hi @pootpeter,

Ik zie dat je hier eergisteren contact over hebt gehad met mijn collega en dat hij je verdere uitleg heeft gegeven over T-Mobile Klantvoordeel. Als je nog aanvullende vragen voor de Community hebt, kun je ze altijd stellen natuurlijk!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @pootpeter,

Ik zie dat je hier eergisteren contact over hebt gehad met mijn collega en dat hij je verdere uitleg heeft gegeven over T-Mobile Klantvoordeel. Als je nog aanvullende vragen voor de Community hebt, kun je ze altijd stellen natuurlijk!

120 belminuten stond wel degelijk in het rijtje met unlimited 4G, ik heb meer dan 4 abbonnementen welke ongewijzigd zijn.

Het is geen verlenging maar een verandering

Reputatie 7
Badge +11

Hi @pootpeter  hoeveel T-mobile abbonementen waren er eerst geregistreerd op jouw adres en is dat nu nog hetzelfde of niet?

Als iemand van unlimited naar een beperkt abbonement gaat kan dat ook verschil maken.

Je hebt nog wel €5 klantvoordeel maar ik denk dat er iets is gewijzigd in de abbonement en op jouw adres.

120 belminuten is niet mogelijk met unlimited.

Als je verlengt dan vervallen kortingen zoals T-mobile samen ook omdat dat nu klantvoordeel is en je gaat automatisch naar de prijsplan van nu.

Reageer