Vraag

Abonnement klopt niet

• 10 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 870 Bekeken

Hallo,
Op 27 september heb ik mijn nieuwe telefoon + abonnement van T-mobile via Belsimpel besteld. Ik zou 7000MB ontvangen. Ik ontving daarna een e-mail van Belsimpel dat ik een T-mobile Go abonnement zou hebben van 5000MB. Er stond hier wel bij dat mijn abonnement in zou gaan op 14 oktober. Ik snap niet zo goed waarom ik nou dan eerst dat Go abonnement krijg, want hiervoor moet ik nu rond de 60 euro voor betalen?? Ik keek op My Tmobile en zag dat factuur ineens. Het zou te maken hebben met aansluitingskosten? Maar ik heb nooit gevraagd om een Go abonnement.

Mijn normale abonnement met 7000MB zou ik maar 25 of 27,50 euro voor moeten betalen.
Ik vraag mij dus af of ik dan op 14 oktober daadwerkelijk de juiste aantal MB's krijg of dat ik altijd zoveel moet betalen voor iets wat ik niet eens heb aangeschaft.

Met vriendelijke groet,

Anne

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi,

Ten eerste welkom bij T-Mobile en welkom in de T-Mobile community. Afgaande van je beschrijving ga ik er voor nu even vanuit dat de aanbieding inclusief klantvoordeel is.

klantvoordeel is een programma waarbij je door verschillende T-Mobile diensten met elkaar te combineren zodat je extra voordeel krijgt denk dan aan bijvoorbeeld extra data, korting of thema pakketten alle informatie over klantvoordeel kun je hier terugvinden.

ik zag dat je waarschijnlijk per ongeluk je telefoonnummer hebt geregistreerd als gebruikersnaam een T-Mobile medewerker zal dit voor je aanpassen, omdat dit een openbare community is en we misbruik van je gegevens graag willen voorkomen.

Mocht je verder nog vragen hebben, dan horen we het graag van je.
Hoi Seccie,

Ik heb inderdaad iets met de klantvoordeel gedaan. Heeft dit impact op het feit dat ik nu 5000MB heb ipv 7000MB?
Reputatie 6
Badge +4
Hallo

Je hebt denk ik bij je aanvraag aangegeven dat je ook andere abbonementen hebt bij T-mobile (klantvoordeel) je betaalt €2,50 meer per maand omdat je dit als korting krijgt bij klantvoordeel en 2000 mb extra krijg je ook extra.

Reageer