Beantwoord

Abonnement niet zichtbaar op adres

• 8 februari 2019
  • 1 reactie
  • 1363 Bekeken

Hallo, sinds kort heeft mijn vader een abonnement bij T-mobile. Hij zit, samen met mijn zus en mij, in een groepje zodat we korting krijgen. Alleen zagen we dat je meer korting krijgt als je op hetzelfde adres ingeschreven staat. We staan dat alledrie, maar sinds mijn vader lid is, is mijn abonnement verdwenen van ons adres.

Mijn abonnement staat wel op mijn vaders naam, het is namelijk een erg oud abonnement. Ik ben nog wel zichtbaar in de groep.
icon

Beste antwoord door Hajar 10 februari 2019, 11:19

Hi avanbree,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat jullie met 4 man zijn aangemeld voor Klantvoordeel. Dit kun je zelf ook terugzien op My T-Mobile> Klantvoordeel. Je ontvangt momenteel geen extra voordeel omdat je gebruik maakt van een abonnement die voor 29 januari 2018 is afgesloten. Alleen abonnementen afgesloten vanaf 29 januari 2018 kunnen in aanmerking komen voor alle voordelen van Klantvoordeel. Dus als je straks je abonnement verlengt dan kun je ook profiteren van extra voordeel. Meer informatie over Klantvoordeel kun je op deze pagina vinden.

Hopelijk heb je nu meer duidelijkheid. Als je nog andere vragen hebt, laat het weten. We staan voor je klaar!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi avanbree,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat jullie met 4 man zijn aangemeld voor Klantvoordeel. Dit kun je zelf ook terugzien op My T-Mobile> Klantvoordeel. Je ontvangt momenteel geen extra voordeel omdat je gebruik maakt van een abonnement die voor 29 januari 2018 is afgesloten. Alleen abonnementen afgesloten vanaf 29 januari 2018 kunnen in aanmerking komen voor alle voordelen van Klantvoordeel. Dus als je straks je abonnement verlengt dan kun je ook profiteren van extra voordeel. Meer informatie over Klantvoordeel kun je op deze pagina vinden.

Hopelijk heb je nu meer duidelijkheid. Als je nog andere vragen hebt, laat het weten. We staan voor je klaar!

Reageer