Beantwoord

abonnement verlengd via telefoon

• 27 september 2019
  • 4 reacties
  • 1039 Bekeken

Ik heb tmobile samen op mijn huidige abonnement waardoor ik elke maand 2,50 korting krijg op mijn factuur. Vandaag is mijn abo verlengd alleen kan ik dit nergens terug vinden dat ik samen korting krijg
icon

Beste antwoord door CrisTien 27 september 2019, 20:47

Beste @Suussiieeeeeeeeee Welkom in de community van T-Mobile.
Na een verlenging krijg je geen samen korting meer!
Bedoel je soms klantvoordeel?

Klantvoordeel moet je zelf activeren in jeT-Mobile account.

Hoe kan ik me aanmelden voor T-Mobile Klantvoordeel?Om je aan te kunnen melden voor Klantvoordeel, moet je 2 of meer abonnementen hebben op hetzelfde adres. Dit kunnen mobiele abonnementen zijn en/of een Thuis-abonnement. Iedereen binnen het huishouden kan zich aanmelden voor Klantvoordeel om een groep te vormen.

Goed om te weten
  • Je kunt op één adres maximaal 6 mobiele abonnementen en 1 Thuis-abonnement aanmelden.
  • Ieder T-Mobile abonnement dient apart aangemeld te worden voor Klantvoordeel. De aanmelding wordt definitief wanneer alle abonnementhouders akkoord zijn gegaan met voorwaarden. Zodra er minimaal twee abonnementhouders de voorwaarden geaccepteerd hebben, gaan de voordelen in waar je recht op hebt.
  • Je meldt jouw mobiele abonnement aan via My T-Mobile. Voor het aanmelden van een Thuis-abonnement ga je naar My T-Mobile Thuis.
  • Ben jij de eerste die jouw adres aanmeldt? Nodig direct alle andere abonnementen op jouw adres uit voor Klantvoordeel en laat de abonnementhouder van elk abonnement de voorwaarden van Klantvoordeel accepteren.
  • Heeft een huisgenoot jullie adres al aangemeld? Dan kun je je via My T-Mobile jezelf aanmelden en toegevoegd worden tot de Klantvoordeel-groep.
  • Let op!De Thuis-voordelen (Meer snelheid en/of Meer TV keuze) activeer je vervolgens zélf in My T-Mobile Thuis.
  • Als je een T-Mobile Thuis abonnement wilt aanmelden voor jouw Klantvoordeel-groep, zorg dan dat jouw adres in zowel je My T-Mobile account als in je My T-Mobile Thuis account exact hetzelfde geregistreerd staat. Tot de huisnummertoevoeging aan toe.
Laat even weten of het is gelukt!
Succes en een fijn weekend
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Beste @Suussiieeeeeeeeee Welkom in de community van T-Mobile.
Na een verlenging krijg je geen samen korting meer!
Bedoel je soms klantvoordeel?

Klantvoordeel moet je zelf activeren in jeT-Mobile account.

Hoe kan ik me aanmelden voor T-Mobile Klantvoordeel?Om je aan te kunnen melden voor Klantvoordeel, moet je 2 of meer abonnementen hebben op hetzelfde adres. Dit kunnen mobiele abonnementen zijn en/of een Thuis-abonnement. Iedereen binnen het huishouden kan zich aanmelden voor Klantvoordeel om een groep te vormen.

Goed om te weten
  • Je kunt op één adres maximaal 6 mobiele abonnementen en 1 Thuis-abonnement aanmelden.
  • Ieder T-Mobile abonnement dient apart aangemeld te worden voor Klantvoordeel. De aanmelding wordt definitief wanneer alle abonnementhouders akkoord zijn gegaan met voorwaarden. Zodra er minimaal twee abonnementhouders de voorwaarden geaccepteerd hebben, gaan de voordelen in waar je recht op hebt.
  • Je meldt jouw mobiele abonnement aan via My T-Mobile. Voor het aanmelden van een Thuis-abonnement ga je naar My T-Mobile Thuis.
  • Ben jij de eerste die jouw adres aanmeldt? Nodig direct alle andere abonnementen op jouw adres uit voor Klantvoordeel en laat de abonnementhouder van elk abonnement de voorwaarden van Klantvoordeel accepteren.
  • Heeft een huisgenoot jullie adres al aangemeld? Dan kun je je via My T-Mobile jezelf aanmelden en toegevoegd worden tot de Klantvoordeel-groep.
  • Let op!De Thuis-voordelen (Meer snelheid en/of Meer TV keuze) activeer je vervolgens zélf in My T-Mobile Thuis.
  • Als je een T-Mobile Thuis abonnement wilt aanmelden voor jouw Klantvoordeel-groep, zorg dan dat jouw adres in zowel je My T-Mobile account als in je My T-Mobile Thuis account exact hetzelfde geregistreerd staat. Tot de huisnummertoevoeging aan toe.
Laat even weten of het is gelukt!
Succes en een fijn weekend
@CrisTien Ik wil graag mijn huidige omzetten naar unlimited, hij staat nu op GO waardoor ik maar 2,50 euro korting krijg ipv de afgesproken 6,50 euro. Hoe kan ik dit doen?
Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag @Rasoull Ik ga even aan een moderator vragen of ze je kunnen helpen.
Afgesproken €6,50 en niet gekregen hoe zit dat dan? Dat is dan toch in je contract opgenomen?
Normaal gesproken zou je dit zelf kunnen doen in je ‘my-TMobile account heb je daar al gekeken?
Reputatie 5
Badge +4
Hallo @Suussiieeeeeeeeee

Om je abbonement te wijzigen ga je in de T-mobile app onderaan naar abbonement en tik op je maandelijkse kosten. Er verschijnt een scherm met alle opties.

Met klantvoordeel betaal je €25 ipv €30 voor unlimited en krijg je nog handige extra's voor T-Mobile thuis.

Het wijzigen kost je niks.

Reageer