Beantwoord

Abonnement verlenging

Ik heb onlangs mij abonnement verlengd ik heb 5 gb internet omdat ik huidige klant was zou ik 2 gb extra krijgen dus in totaal 7 gb. Moet ik nog lang wachten? Of moet ik weer bellen? Ik word er een beetje moe van!
icon

Beste antwoord door Seccie 2 januari 2019, 09:11

Goedemorgen @ali_altin,

Allereerst wens ik je een Gelukkig Nieuwjaar.
Als ik zo je vraag lees, dan krijg ik het idee dat men er vanuit is gegaan dat je T-mobile klantvoordeel gaat activeren.

Wat klantvoordeel is, en hoe het werkt kun je hier vinden: T-mobile klantvoordeel

Weet je zo voldoende? Of kan ik verder nog iets voor je betekenen?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Goedemorgen @ali_altin,

Allereerst wens ik je een Gelukkig Nieuwjaar.
Als ik zo je vraag lees, dan krijg ik het idee dat men er vanuit is gegaan dat je T-mobile klantvoordeel gaat activeren.

Wat klantvoordeel is, en hoe het werkt kun je hier vinden: T-mobile klantvoordeel

Weet je zo voldoende? Of kan ik verder nog iets voor je betekenen?
Heel erg bedankt voor de nieuwjaar.

Ik krijg dit bericht.
Om voordeel te ontvangen heb je minimaal 2 abonnementen nodig op jouw adres. Nodig andere abonnementen uit voor Klantvoordeel en profiteer van extra voordeel. Let op: heb je een abonnement van vóór 29 januari 2018, dan kun je zelf geen extra Klantvoordeel krijgen. Ik krijg hem niet onlangs ik 2 abonnementen op mijn adres heb. Ik zal nog sterker zijn ik zou die 2 gb krijgen niet omdat ik 2 abonnementen op mij adres heb maar omdat ik als klant blijf zei je collega.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ali_altin,

Het is handig om te weten dat Seccie geen medewerker is van T-Mobile, maar een klant zoals jij. Je herkent medewerkers op deze Community aan het logo naast hun naam, zoals bij mij het geval is.

Ik weet niet precies wat er toegezegd is, maar een 2 GB voor mensen die klanten blijven is bij ons niet bekend. Hierin gaat het inderdaad, zoals Seccie terecht zegt, om Klantvoordeel. Ik zie dat je iemand wilt toevoegen voor Klantvoordeel, maar deze persoon heeft de uitnodiging nog niet geaccepteerd. Als hij/zij de uitnodiging heeft geaccepteerd, ontvangen jullie de bijbehorende voordelen van T-Mobile Klantvoordeel.

Mocht je nog andere vragen hebben, let us know!

Reageer