Beantwoord

Abonnementsgegevens in t-mobile app kloppen niet

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 7 reacties
Hoi, ik heb mijn abonnement verlengd met een Go abonnement. Onbeperkt bellen/internet etc. Wij hebben er 3 in huis, waardoor wij dus in aanmerking komen voor de korting. En zou ik dus op €25,- uitkomen zoals de mw in de winkel aangaf. Maar nu zie ik dus in mijn tmobile app staan dat ik maar 5000 mb krijg en €35,- mag gaan betalen p/maand???????????
icon

Beste antwoord door Jaimy 2 april 2018, 13:04

Goedemiddag Mary,

Heb je fijne Paasdagen? Ik help je natuurlijk graag met jouw vraag, zodat alles helemaal helder is en alles perfect klopt zoals je hebt afgesproken in de winkel!

Allereerst kan ik je al direct geruststellen: jouw abonnement is omgezet naar Unlimited, dus je maakt inderdaad gebruik van onbeperkt bellen en internet. Dit kun je zelf gemakkelijk terugzien via My T-Mobile > Mijn abonnement.

Daarnaast wil je uiteraard de Alles onder 1 dak korting ontvangen en ook dat gaat helemaal in orde komen. Je dient alleen nog even de abonnementen aan te melden via My T-Mobile > Alles onder 1 dak. Zodra je dat gedaan hebt, worden de kortingen ook toegevoegd!

Gaat het zo helemaal lukken? Mocht je er nog hulp bij nodig hebben dan hoor ik het graag.

Voor nu nog een fijne dag gewenst Mary!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Goedemiddag Mary,

Heb je fijne Paasdagen? Ik help je natuurlijk graag met jouw vraag, zodat alles helemaal helder is en alles perfect klopt zoals je hebt afgesproken in de winkel!

Allereerst kan ik je al direct geruststellen: jouw abonnement is omgezet naar Unlimited, dus je maakt inderdaad gebruik van onbeperkt bellen en internet. Dit kun je zelf gemakkelijk terugzien via My T-Mobile > Mijn abonnement.

Daarnaast wil je uiteraard de Alles onder 1 dak korting ontvangen en ook dat gaat helemaal in orde komen. Je dient alleen nog even de abonnementen aan te melden via My T-Mobile > Alles onder 1 dak. Zodra je dat gedaan hebt, worden de kortingen ook toegevoegd!

Gaat het zo helemaal lukken? Mocht je er nog hulp bij nodig hebben dan hoor ik het graag.

Voor nu nog een fijne dag gewenst Mary!
Reputatie 2
Hoi,
ik kan dat daar misschien zien staan maar dan klopt t bedrag niet. Want daar staat €35,- en dat moet €25,- zijn. Plus heb ik mij niet aangemeld voor alles onder 1 dak.

Mvg Mary
Reputatie 2
Of is de ‘alles onder 1 dak’ waarmee je met meerdere accounts in 1 huis korting krijgt? Dat ik dat nu misschien verkeerd begrijp.
Reputatie 6
Badge +16
Dat klopt helemaal Mary: met Alles onder 1 dak krijg je korting met meerdere abonnementen in één huishouden. Die moet je dus zelf nog even toevoegen en dan zal jouw maandbedrag dus ook aangepast worden!

Kom je er zo uit? 🙂

Reageer