Beantwoord

Activatie klantvoordeel

Ik heb recent zowel een thuis als mobiel abonnement afgesloten bij t-mobile. Ik heb een aanvraag gedaan om klantvoordeel te krijgen, alleen is dit nog steeds in behandeling (ik denk ongeveer een week). Hoe lang duurt dit normaal gesproken? Daarbij wordt het klantvoordeel (nog) niet op de eerste factuur berekend. Wordt dit met terugwerkende kracht vervolgens terugbetaald zodra het goedgekeurd is?
icon

Beste antwoord door Jaimy 9 januari 2019, 11:09

Hoi Fadyy,

Je bent meteen helemaal Magenta, haha! Superleuk en ik kijk natuurlijk meteen met je mee.

Ik zie dat Klantvoordeel inmiddels wel geactiveerd is (sinds gister), dus dat zit helemaal goed. Dat wordt inderdaad met terugwerkende kracht op de volgende factuur verrekend, zodat je dus vanaf 08-01 de korting ontvangt. Omdat je nu wel een weekje mist doordat de activatie nog in behandeling was, heb ik ook meteen wat coulance toegepast voor je. 😃 Die korting zul je ook terugzien op jouw volgende mobiele factuur.

Welkom bij T-Mobile. 😎

Enne, heb je nog meer vragen, laat het dan ook gerust even weten!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Fadyy,

Je bent meteen helemaal Magenta, haha! Superleuk en ik kijk natuurlijk meteen met je mee.

Ik zie dat Klantvoordeel inmiddels wel geactiveerd is (sinds gister), dus dat zit helemaal goed. Dat wordt inderdaad met terugwerkende kracht op de volgende factuur verrekend, zodat je dus vanaf 08-01 de korting ontvangt. Omdat je nu wel een weekje mist doordat de activatie nog in behandeling was, heb ik ook meteen wat coulance toegepast voor je. 😃 Die korting zul je ook terugzien op jouw volgende mobiele factuur.

Welkom bij T-Mobile. 😎

Jaimy schreef:

Hoi Fadyy,

Welkom bij T-Mobile. 😎

Hoi Jaimy,
bedankt voor de reactie. Ik heb gisteren het verzoek tot klantvoordeel ingetrokken en weer ingediend. Daarna kreeg ik direct een email dat ik aangemeld ben voor klantvoordeel.
Reputatie 6
Badge +17
Ah top, dan liep 'ie inderdaad niet helemaal goed door! Ik heb in elk geval al vergoeding toegepast voor de week die je hierdoor gemist hebt, dus dat komt goed. 😃

Reageer