Beantwoord

Adreswijziging kost je je klantvoordeel.

• 24 november 2020
  • 6 reacties
  • 522 Bekeken

Ik heb onlangs op één avond, voor twee T-mobile abonnementen, direct na elkaar, de adressen gewijzigd via My T-mobile. Ze stonden op één adres en staan ook nu weer op één adres. De paar minuten dat één abonnement op het nieuwe adres stond en de ander nog op het oude adres, zijn voor T-mobile voldoende om per direct het tarief zonder klantvoordeel in rekening te brengen. Beetje jammer en ik hoop dat het teruggedraaid wordt..... 

​​​​​​

​​​

icon

Beste antwoord door Waqqas 24 november 2020, 10:12

Hallo @DeMakreel 

Klantvoordeel is gebonden aan één adres maar als het goed is kon je de abonnementen direct weer aanmelden voor klantvoordeel.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @DeMakreel 

Klantvoordeel is gebonden aan één adres maar als het goed is kon je de abonnementen direct weer aanmelden voor klantvoordeel.

Mocht het klantvoordeel geactiveerd zijn zonder dat er een klantvoordeel tevoorschijn komt,probeer het prullenbak knopje en meld het klantvoordeel vervolgens aan! :grinning:

@Waqqas

Dat klopt, maar ondertussen rekenen ze deze maand per abonnement €35,- i.p.v. €25,-. 

Reputatie 7
Badge +19

@DeMakreel

Als je het zeker dezelfde dag nog allemaal regelt met klantvoordeel activeren dan zal het maandbedrag zeker geen 35 euro zijn op je factuur, dan wordt denk ik alleen het bedrag voor die tijd dat je zonder klantvoordeel zat extra gerekend.

Mijn vriend had smiddags een abonnement afgesloten en in de avond klantvoordeel geactiveerd, 0 euro extra kosten voor de periode zonder klantvoordeel.

@Waqqas

Mijn punt is dat ik die rekening van €35,- al binnen heb. 

Reputatie 7
Badge +19

@DeMakreel 

Gewoon zorgen dat alles zo snel mogelijk weer is geactiveerd.

En die rekening van 35 euro zal zeker gecorrigeerd worden op de volgende factuur vanaf het moment dat je weer klantvoordeel had.

Reageer