Beantwoord

Alles onder 1 dak aanbiedingen

hallo.

ik heb gisteren contact met jullie gehad daar ik op mijn huis adres 4 T-Mobile abonement heb en daar voor volgens mij in aanmerking kom voor extra korting.
Het gaat om 1 telefoon abonement
1 T-Mobile thuis abonement
2 ipad abonement a 3 gb . 18,50 p/m

na overleg met medewerker zou ik per abonement 5 euri korting krijgen.
Telefoon en het thuis abonement zijn keurig aangepast.
helaas heeft met beiden ipad abonement aangepast van 3 gb naar 5 gb per maand.
ik ga dus i.p.v 18,50 minus de korting van 5 euri 13,50 Ga ik nu 20 euri betalen per abo met reeds 2,50 korting er al af!!

Kunt u dit verklaren?

mvg

Peter Huisers
icon

Beste antwoord door Jaimy 1 april 2018, 10:08

Hoi Peter,

Bedankt voor je heldere vraag! Als zoiets niet klopt, is het zeker goed om aan de bel te trekken. Wij zijn er immers voor om je met deze dingen te helpen.

Ik lees in ons systeem terug dat je een chatgesprek hebt gehad met mijn collega Monique. Zij heeft alles helemaal uitgelegd en volgens mij klopt nu alles helemaal. Is dat inderdaad zo? Mocht je er namelijk meer vragen over hebben, dan mag je dat altijd aangeven. Dan kijken wij gewoon weer even opnieuw met jou mee.

Ik wens je in elk geval veel plezier met al jullie abonnementen - heel tof om te zien dat deze allemaal van T-Mobile zijn! Fijn weekend nog Peter. 😃

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Peter,

Bedankt voor je heldere vraag! Als zoiets niet klopt, is het zeker goed om aan de bel te trekken. Wij zijn er immers voor om je met deze dingen te helpen.

Ik lees in ons systeem terug dat je een chatgesprek hebt gehad met mijn collega Monique. Zij heeft alles helemaal uitgelegd en volgens mij klopt nu alles helemaal. Is dat inderdaad zo? Mocht je er namelijk meer vragen over hebben, dan mag je dat altijd aangeven. Dan kijken wij gewoon weer even opnieuw met jou mee.

Ik wens je in elk geval veel plezier met al jullie abonnementen - heel tof om te zien dat deze allemaal van T-Mobile zijn! Fijn weekend nog Peter. 😃

Reageer