Beantwoord

Alles onder 1 dak Mobiel voordeel

Hallo,

Ik krijg telkens als ik contactpersonen probeer toe te voegen aan een groep Tmobile samen een foutmelding, hoe kan dit?

Gr mauricio
icon

Beste antwoord door Kaassausje 9 mei 2018, 11:36

Hoi Mauricio.

Je eindconclusie klopt niet helemaal. 😉

Unlimited abonnementen krijgen 'unlimited voordeel' bij Alles Onder 1 Dak, andere abonnementen op hetzelfde adres krijgen 'mobiel voordeel' van €2,50. Dat staat uitgelegd onder 'Wat is Mobiel voordeel' in het topic wat CrisTien linkte.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Hallo MauriciolS, hebben die nieuwe volgers of jij soms een nieuw abonnement?
Samenkorting is gestopt voor nieuwe abonnementen.
https://forum.t-mobile.nl/alles-onder-1-dak-497/nieuws-t-mobile-samen-wordt-vervangen-door-t-mobile-alles-onder-1-dak-297728
Of zitten ze al ergens anders in een groep?
Hoi CrisTien,

Nee, maar nu probeerde ik gisteren dus Tmobile alles onder 1 dak te regelen en mijn broertje kon het ook niet activeren toen ik hem uitnodigde. Voor Tmobile Samen snap ik het dan als Tmobile alles onder een dak de vervanging is.

Gr. Mau
Reputatie 7
Badge +14
Goedemorgen, bij alles onder een dak moet je samen in één huis wonen
Misschien heb je iets aan dit onderwerp (uitleg) Het werk totaal anders dan T-mobile samen.
https://forum.t-mobile.nl/alles-onder-1-dak-497/nieuws-t-mobile-introduceert-alles-onder-1-dak-297729

Mocht je nog vragen hebben post ze dan hier er zijn altijd mensen die je kunnen helpen. Succes en een fijne zonnige dag.🌟
Hoi,

Ahh, het is inderdaad voor abbonementen na 29jan2018. Dan heb ik het denk ik verkeerd opgevat. Ik dacht dat als er meerder personen in een huishouden überhaupt een abbonement hebben bij T-mobile krijg je €2,50 korting, maar dat geldt dus niet, maar alleen bij een Unlimited Abbonement.

Gr,

Mauricio
Hoi Mauricio.

Je eindconclusie klopt niet helemaal. 😉

Unlimited abonnementen krijgen 'unlimited voordeel' bij Alles Onder 1 Dak, andere abonnementen op hetzelfde adres krijgen 'mobiel voordeel' van €2,50. Dat staat uitgelegd onder 'Wat is Mobiel voordeel' in het topic wat CrisTien linkte.
Ha Kaassausje,
Ik heb het nu op de laptop geprobeerd en het is idd gelukt! €2,50 korting met Mobiel voordeel.

thnx!!!

Greetzz,

Mau
Mooi zo. Graag gedaan, fijn dat het gelukt is. 🙂

Reageer