Beantwoord

Basis simonly verlengen

• 27 mei 2018
  • 6 reacties
  • 1610 Bekeken

Op ons adres zijn twee basis simonly's en een tablet basic 1gb.
Deze 3 zitten in een Samengroep, factuur kortingen respectievelijk 2 van €2,50 en de tablet met €5,00 korting.
Één van de simonly kan worden verlengd en zou dan uit de Samengroep moeten en bij de alles onder 1 dak aangemeld moeten worden om €2,50 mobiel voordeel te krijgen. De overige 2 abonnementen lopen nog 1 jaar door en blijven dus in de Samengroep tegen respectievelijk €2,50 en €5,00 factuurkorting.
Is deze redenatie van mij juist??
En krijg ik dan voor de ene nieuwe te verlengen simonly in alles onder 1 dak ook echt €2,50 korting??
icon

Beste antwoord door tizzum 27 mei 2018, 15:41

Ik ben geen grote gebruiker van minuten en mb's, dus de nieuwe simonly zou dan een basis worden van 150 minuten, 100 sms en 1 GB internet. Prijs volgens de T-Mobile app €12,00 minus €2,50 mobiel voordeel korting dus €9,50 per maand.
Is deze redenatie van mij ook juist??
Bekijk origineel

6 reacties

Ik ben geen grote gebruiker van minuten en mb's, dus de nieuwe simonly zou dan een basis worden van 150 minuten, 100 sms en 1 GB internet. Prijs volgens de T-Mobile app €12,00 minus €2,50 mobiel voordeel korting dus €9,50 per maand.
Is deze redenatie van mij ook juist??
Reputatie 7
Badge +20
Hi Tizzum,

Je redenering klopt helemaal! Tof dat je het zelf al hebt uitgezocht. In dit topic kun je nog meer informatie vinden over Alles onder 1 dak. Veel plezier met verlengen en als je nog vragen hebt, laat het mij weten!
Hi Hajar,
Wat gebeurt er na 6 maanden met de kortingen van €2,50 en €5,00 van het in de Samengroep overgebleven simonly en basis tablet 1 gb abonnementen? Blijft deze korting gelijk tot einddatum of verlenging? Of wordt dit aangepast.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Tizzum,

In dit geval wordt de korting van de Go Sim Only aangepast naar €2,50, omdat er slechts één ander abonnement in de Samengroep blijft zitten. De korting van het tabletabonnement blijft hetzelfde. Er kunnen natuurlijk altijd andere leden worden toegevoegd die in aanmerking komen voor Samen, zodat alle kortingen behouden blijven. 🙂
Hoi David,

Van welke Go Sim only wordt de factuurkorting na 6 maanden van €5,00 aangepast naar €2,50? Ik heb alleen €5,00 factuurkorting op het tablet abonnement. Wordt dit gewijzigd in €2,50 factuurkorting?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Tizzum,

Dat klopt inderdaad. Je kan namelijk alleen met 2 Go abonnementen €5 korting krijgen dus als je nog maar met een Go abonnement er in zit dan wordt de €5 gewijzigd naar €2,50. 🙂

Reageer