Beantwoord

Benadeeld of komt het nog goed na verlenging

• 25 september 2019
  • 1 reactie
  • 1038 Bekeken

Heb zelf al jaren een t mobile abonnement en deze onlangs weer aangegeven dat ik wil verlengen. Nu heeft mijn man sinds gister ook een t mobile abonnement afgesloten. Nu dacht ik een t mobile samen groep te starten met mijn man, echter dat kan niet omdat hij na januari 2018 lid is geworden. Dus dan wil ik maar klantvoordeel aanvragen maar dat gaat ook weer niet omdat ik voor januari 2018 een abo heb afgesloten.
Dis het komt er op neer dat ik met beide misgrijp. Vind dat een rare constructie, of is het zo dat ik na mijn verlenging in december wel in aanmerking ga komen voor klantvoordeel omdat ik deze verlenging in 2019 ingaat?
icon

Beste antwoord door Folkert 25 september 2019, 22:46

Beste @Ytiko

Dat is inderdaad even zuur dat je misgrijpt voor beide voordeeltjes. Maar gelukkig komen jullie alsnog voor klantvoordeel in aanmerking zodra jouw verlenging ingaat.
Je moet het wel even zelf activeren in beide Mijn T-Mobile accounts tegen die tijd.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Beste @Ytiko

Dat is inderdaad even zuur dat je misgrijpt voor beide voordeeltjes. Maar gelukkig komen jullie alsnog voor klantvoordeel in aanmerking zodra jouw verlenging ingaat.
Je moet het wel even zelf activeren in beide Mijn T-Mobile accounts tegen die tijd.

Groet, Folkert

Reageer