Beantwoord

Bij iemand met tmobile op adres nieuwe mobiel inschrijven voor voordeel 2,50 euro

• 21 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 1234 Bekeken

Ik mag binnenkort een nieuwe mobiel uitzoeken en zie dat als je bij iemand in huis met een tmobile abbo inschrijft 2,50 euro korting per maand krijgt. Mag ik me abbo afsluiten met het adres van mijn schoonouders om de korting te kunnen krijgen?
icon

Beste antwoord door CrisTien 21 augustus 2019, 18:17

Hallo @Dennis20 Uiteraard moet je er dan ook zelf gaan wonen.
Verhuizen kost meer dan die €2,50 voordeel (over 2 jaar dus €60,-)

Ik raad je aan Deze aanvullende voorwaarde van begin tot eind goed te lezen.
Klantvoordeel kan ook ingetrokken worden (ook voor je schoonouders) bij oneigenlijk misbruik.

Het is aan jullie of je zo’n risico wil lopen.
Neem je T-mobile thuis heb je al twee abonnementen op jouw adres en krijg je eerlijke klantvoordeel 🤣
Groetjes.

1.13 T-Mobile kan bij een vermoeden van misbruik of oneigenlijk gebruik van T-Mobile Klantvoordeel één of meerdere deelnemers verzoeken aanvullende informatie te verstrekken waaruit bijvoorbeeld blijkt dat een deelnemer inderdaad woonachtig is op het bij T-Mobile geregistreerde adres. T-Mobile kan voordelen terugvorderen waarvan aannemelijk is dat deze door een deelnemer onterecht zijn ontvangen en deelnemers verwijderen uit T-Mobile Klantvoordeel. Door T-Mobile verwijderde deelnemers kunnen in voorkomende gevallen niet meer deelnemen aan T-Mobile Klantvoordeel.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi @Dennis20,

De spelregels voor klantvoordeel kun je hier vinden. Als je verder nog vragen hebt dan horen we het graag van je.

Ik wens je nog een fijne dag.
Bedankt Seccie, voor je antwoord. Ik zie alleen nergens iets staan of ik mijn nieuwe abbo op hun adres mag inschrijven.
M.v.g
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Dennis20 Uiteraard moet je er dan ook zelf gaan wonen.
Verhuizen kost meer dan die €2,50 voordeel (over 2 jaar dus €60,-)

Ik raad je aan Deze aanvullende voorwaarde van begin tot eind goed te lezen.
Klantvoordeel kan ook ingetrokken worden (ook voor je schoonouders) bij oneigenlijk misbruik.

Het is aan jullie of je zo’n risico wil lopen.
Neem je T-mobile thuis heb je al twee abonnementen op jouw adres en krijg je eerlijke klantvoordeel 🤣
Groetjes.

1.13 T-Mobile kan bij een vermoeden van misbruik of oneigenlijk gebruik van T-Mobile Klantvoordeel één of meerdere deelnemers verzoeken aanvullende informatie te verstrekken waaruit bijvoorbeeld blijkt dat een deelnemer inderdaad woonachtig is op het bij T-Mobile geregistreerde adres. T-Mobile kan voordelen terugvorderen waarvan aannemelijk is dat deze door een deelnemer onterecht zijn ontvangen en deelnemers verwijderen uit T-Mobile Klantvoordeel. Door T-Mobile verwijderde deelnemers kunnen in voorkomende gevallen niet meer deelnemen aan T-Mobile Klantvoordeel.
Reputatie 6
Badge +8

Ik heb geen mensen waar ik mee samenwoon. Kan ik ook korting krijgen met T-Mobile Klantvoordeel?

Het is ook mogelijk om meerdere abonnementen die op één naam staan te combineren. Profiteer zo ook al met een combinatie van een Go Unlimited voor je mobiel, Tablet en Unlimited 4G voor Thuis van hoge kortingen!
Allen bedankt voor de uitgebreide antwoorden.!
Het is me duidelijk dat dit niet zomaar kan. Ik zelf heb alleen een mobiel tmobile abbonement die ik kan verlengen. Verder geen tmobile producten in mijn eigen huis. Kortom een korting zit er voor mij niet in zoals eerder wel met de tmobile samen korting. Helaas zal ik dan verder moeten kijken.

Reageer