Beantwoord

Bundel aanpassen

• 9 april 2019
  • 1 reactie
  • 1063 Bekeken

Beste,

Gister heb ik mijn bundel van 12 GB internet verandert naar de onbeperkte bundel. Dit deed ik om samen met twee andere mensen gebruik te maken van het extra voordeel. Echter wist ik niet dat ik mijn bel bundel ook moest aanpassen naar onbeperkt. Doordat ik gister mijn bundel heb aangepast kan ik dit nu niet meer doen. Zou u voor mij de bel bundel aan kunnen passen naar onbeperkt zodat ik val onder het extra voordeel.
Mijn nummer is als volgt: 06[verwijderd door moderator]
Mijn email is: [verwijderd door moderator]

met vriendelijke groet,
J.F.L. van Boven

[username aangepast door moderator]
icon

Beste antwoord door David 10 april 2019, 11:10

Hi @Jboven456,

In ons systeem zie ik terug dat je gisteren al contact hebt gehad met mijn collega en dat de belbundel is aangepast, zodat je nu van het extra voordeel kunt genieten! 😎

Mocht er nog iets zijn waar wij je bij kunnen helpen, laat het gerust weten!

PS: Ik heb jouw username en bericht aangepast, omdat dit privégegevens waren. Houd er rekening mee dat dit een openbaar platform is en iedereen dus mee kan lezen. Plaats dan ook geen privégegevens in openbare berichten.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi @Jboven456,

In ons systeem zie ik terug dat je gisteren al contact hebt gehad met mijn collega en dat de belbundel is aangepast, zodat je nu van het extra voordeel kunt genieten! 😎

Mocht er nog iets zijn waar wij je bij kunnen helpen, laat het gerust weten!

PS: Ik heb jouw username en bericht aangepast, omdat dit privégegevens waren. Houd er rekening mee dat dit een openbaar platform is en iedereen dus mee kan lezen. Plaats dan ook geen privégegevens in openbare berichten.

Reageer